تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

حمله سردار نقدی به ظریف: برخی در دوران رنج ملت در آمریکا لای پر قو می‌خوابیدند، حالا اظهار نظر می‌کنند/ معجزه امام، ظهور پدیده امام خامنه‌ای است

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: برخی در دوران رنج ملت در آمریکا لای پر قو می‌خوابیدند و اگر کج فهمی‌های امثال این‌ها نبود توانایی‌ها و دستاورد‌های بیشتری از این انقلاب را همگان می‌دیدند.

برخی در دوران رنج ملت در آمریکا لای پر قو می‌خوابیدند، حالا اظهار نظر می‌کنند/ معجزه امام بزرگوار ما ظهور پدیده امام خامنه‌ای عزیز است
رویداد۲۴ فارس نوشت: معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: برخی در دوران رنج ملت در آمریکا لای پر قو می‌خوابیدند و اگر کج فهمی‌های امثال این‌ها نبود توانایی‌ها و دستاورد‌های بیشتری از این انقلاب را همگان می‌دیدند.

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تجدید میثاق کاروان پیاده ۳۱۳ نفری گیلان با آرمان‌های امام راحل که در حسینیه جماران برگزار شد، گفت: خدا را بابت نعمت‌هایی که به ما عطا کرد از جمله نعمت بزرگ ولایت و نعمتی همچون حضرت امام خمینی سپاسگزاریم. این نعمت‌ها جای قدردانی دارد.

وی افزود: ممکن است عده‌ای بگویند چرا بعد از ۳۴ سال برخی از بزرگان از راه دور حرکت می‌کنند و پیاده صد‌ها کیلومتر را طی می‌کنند و خود را به زحمت می‌اندازند؛ آنان باید بدانند که این راه و مسیر صد سال دیگر نیز ادامه دارد چراکه نشانگر شکرگزاری از خدای متعال بابت این نعمت بزرگ است.

وی با اشاره به شرایط اجتماعی کشور در دوران پهلوی افزود: انسانی آمد که حکومت چند هزار ساله ستمگران، قداره بند‌ها و انسان‌های خبیث بر این ملت را پایان داد. ما دویست سال در سلطه استعمار و ستمگران بین المللی بودیم؛ علاوه بر استبداد خارجی مداخله‌های بیگانگان نیز اضافه شده بود و همه بخش‌های کشور زیر نظر بیگانگان بود، قانون حق را به آنان می‌داد و هیچ کس حق شکایت از ظلم و جور بیگانگان را نداشت. حضرت امام (ره) به این استعمار پایان داد و بزرگترین ابرقدرت تاریخ را مثل زباله از کشور بیرون انداخت.


بیشتر بخوانید: ظریف در مورد جمله خودمان انتخاب کردیم: برای پیشگیری از ترکمانچای‌ها باید انتخاب کنیم که آرزوهایمان را در چارچوب امکانات دنبال کنیم


معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: در انقلاب بزرگترین تجاوز و جنگ تحمیلی بین المللی علیه این ملت را با پیروزی و سربلندی به نفع این ملت پایان دادیم. همه دنیا از شرق و غرب عالم برای به زانو درآوردن این ملت جمع شدند، ولی شکست خوردند. چنین اتفاقی فقط در دفاع مقدس اتفاق افتاد و این نشان از عظمت امام و ملت ایران دارد.

وی اضافه کرد: همچنین گروه‌های تروریستی با حمایت سازمان‌های جاسوسی آمدند تا امنیت این مردم را به هم بزنند، ولی همه را نابود شدند. این اتفاقات در هیچ جای دنیا رخ نداده، در هیچ جایی شاهد چنین پیروزی‌های درخشانی برای یک ملت نبوده‌ایم آن هم ملتی که استبداد زده بود و چند هزار سال زیر چکمه‌های استبداد بود امام برای این ملت آزادی به ارمغان آورد.

وی افزود: به برکت انقلاب همه امور از جمله انتخابِ حاکمیت، انتخابِ قانون اساسی، انتخابِ رهبر، انتخابِ رئیس جمهور و دولت، انتخابِ قانون‌گذاران، انتخابِ اداره کنند گان شهر‌ها همگی به دست مردم افتاد در حالی که مردم چند هزار سال چنین آزادی را در کمال آرامش و امنیت تجربه نکرده بودند، آیا این‌ها چیز‌های کوچکی هستند؟

وی افزود: در دوران پهلوی با کشور به خاک نشسته و فقیری مواجه بودیم که اکثر مردمانش بی سواد بودند، نفتش را غارت می‌کردند، اکثریت مردم از مواهب آن در زیست بهتر محروم بودند، ۷۰ درصد مردم ایران در سال ۵۷ در روستا‌ها زندگی می‌کردند که آب آشامیدنی سالم، برق، گاز و مخابرات نداشت حتی اکثر آن‌ها مسیر ماشین رو هم نداشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: بخش زیادی از کسانی که در شهر‌ها بودند نیز در حلبی آباد‌ها زندگی می‌کردند. امام یک ملت خاک نشینِ فقیرِ بی‌سواد را در یک سیر رشد و پیشرفت قرار داد که این ملت بی سواد تبدیل شود به پرتاب کننده ماهواره‌ها، سازنده زیردریایی‌ها، کاشف مسائل سلول‌های بنیادی، رتبه چهارم در فناوری نانو و خیلی چیز‌های دیگری که می‌بینیم.

نقدی گفت: امروز زورگو‌ها می‌خواهند با نسخه‌های امتحان شده توسط رسانه‌های معلوم‌الحال مردم را فریب داده و آن‌ها را برای خودشان بخرند تا همانند گذشته، سرمایه داران زالو صفت سر کار آمده و به ظلم و جور بپردازند، اما زمانی که پای اسلام به میان بیاید عدالت باید محور باشد.

وی افزود: امروز در این جمع از دهه چهل تا دهه هشتادی‌ها در میان شما هستند مردم ما قدرشناس‌اند و آفرین بر شما که قدر این عظمت را می‌دانید و شاکر آن هستید.

وی تاکید کرد: امام راحل خیلی برای مردم ما و مردم دنیا هدیه آورد، مسیر تاریخ را عوض کرد، سرنوشت بشریت را تغییر داد و شما امروز ندای آزادی را از همه جای دنیا می‌شنوید.

وی گفت: عراقی که از شر صدام آزاد شد، سوریه‌ای که از شر داعش آزاد شد و یمنی که از تجاوز وهابیت آزاد شد و... این‌ها نماد پیروزی‌های بزرگ هستند که یکی پس از دیگری به وقوع می‌پیوندد و جهان را به سمت آزادی می‌برند. این‌ها دستاورد‌های بزرگِ انقلابِ این انسان الهی و بی‌نظیر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: امام بزرگوار ما معجزه‌ای دارد که از همه معجزات او بزرگتر است و آن ظهور پدیده امام خامنه‌ای عزیز است.

سردار نقدی ادامه داد: انقلاب‌های زیادی در دنیا رخ داده است حالا چه در مسیر درست و چه نادرست، با هدف استقلال ملت‌ها یا با هدف کنار زدن زورگوها، اما هیچکدام نتوانسته است که نسل دوم خود را بسازد چه برسد به نسل سوم. همگی در یک مدت کوتاهی به دست دشمنانشان نابود شدند و این معجزه بزرگ امام بود که جوانان امروز در خط امام و نسخه برابر اصل هستند. گویی همان امام راحل است که جوان شده و حکمرانی می‌کند.

وی یادآور شد: به همین دلیل در این ۳۴ سال حتی یک روز این ملت خلا وجود امام را احساس نکرد. امام با آن عظمت و بزرگی و با آن مرتبه بالا و دستاورد‌های بزرگ.

وی تصریح کرد: هنر و معجزه امام این بود که شاگردی را بپرورد و مسیر رهبریِ او را هموار کند که حتی یک روز ملت احساس خلا نکنند و بدانند که امام میانشان است. صد در صد وفادار به تمام اصول و ارزش‌ها بدون یک کلمه کم و یک کلمه زیاد این مرتبه از وفاداری در تاریخ بی نظیر است مقام معظم رهبری با این نفوذ، عظمت و افتخارات هنوز وقتی صحبت می‌کنند می‌گویند که شاگرد امام هستم.

وی گفت: حالا اگر بدون حکمت، بدون علم، بدون جوهر انقلاب، بدون ارزش‌های والای انسانی در دانش و بینش فقط وفاداری باشد می‌شود تحجر. اینکه فردی قیام کرده و ما به حرفهایش وفاداریم، اما نمی‌توانیم آن را با شرایط روز تطبیق دهیم و آن را در بستر زمان استمرار دهیم این می‌شود تحجر.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: ارزش امام بزرگ امروز ما در این است که در زمان وفاداری سرچشمه جوشان حکمت است، فقط وفادار نبوده که در همان حرف‌های قبلی بمانند بلکه با حفظ همان اصول، آرمان‌ها، قواعد و همان ارزش‌هایی که امام بنیان نهاده، که اسلام بنیان نهاده، ملت ما را به پیش ببرند این ارزش بی نظیر در تاریخ اتفاق نیفتاده است. مرحبا به امام خمینی با این اعجازش با این عظمت و شکر در پیشگاه خدای متعال اگر برای این نعمت الهی همه عمر را به سجده و شکرگزاری باشیم کم است.

نقدی با تاکید بر اینکه پیشرفت‌هایی که تا به امروز داشته‌ایم ذره‌ای از توانایی‌های این ملت بوده و بسیاری این ملت را نمی‌شناسند، گفت: افرادی که لای پر قو بزرگ شده اند در سال‌هایی که این ملت در رنج جنگ تحمیلی بودند در آمریکا در پر قو می‌خوابیدند و حالا اظهار نظر می‌کنند! به این افراد می‌گویم که شما عظمت این ملت را نمی‌شناسید توانایی‌های ما خیلی بزرگتر از این‌ها است و اگر کج فهمی‌های امثال شما نبود توانایی‌ها و دست آورد‌های بیشتری از این انقلاب را همگان می‌دیدند.

وی افزود: راه امام ادامه دارد، این مسیر ادامه دارد هر وعده‌ای که امام بزرگوار ما داد محقق شد و هیچ خلف وعده‌ای از او ندیدیم، به ما وعده داد که این انقلاب به انقلاب امام زمان (عج) خواهد رسید و پرچم را تسلیم آن امام بزرگ خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به سختی‌ها، فتنه‌ها و مشکلات تصریح کرد: همه انبیای الهی و آزادیخواهان بزرگ در مسیر خود با این سختی‌ها مواجه بودند، اما مهم این است که ما در تمام این تلاطم‌ها آزمایشات و سختی‌ها شاهد پیروزی بودیم. هر روز پیروز شدیم و بر دشمنان غلبه کرده‌ایم چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم؛ بزرگترین تهاجم روانی طول تاریخ را علیه ملت ما رقم زدند همانطور که در جنگ تحمیلی همه قدرت‌ها در کنار هم جمع شده بودند. کسی غایب نبود و هرچه داشتند در دامن صدام گذاشتند حتی رژیم صهیونیستی که به ظاهر با بعثی‌ها مخالفت می‌کرد تمام اسلحه‌هایی که از ارتش‌های کشور‌های عربی غنیمت گرفته بود را به صدام دادند همه آمدند و هیچکس غایب نبود با این حال شکست خوردند.

نقدی گفت: سال گذشته نیز شاهد بودیم که در عرصه جنگ نرم همین اتفاق افتاد و ۲۰۰ شبکه تلویزیونی و ۱۰۰ شبکه رادیویی و هزاران شبکه اینترنتی همزمان علیه ملت ما یک دروغ بزرگ را به راه انداختند. روسای جمهور غرب پشت تریبون آمدند و دروغی را تکرار کردند و علیرغم آن برنامه ریزی‌های بسیار دقیقی که رهبر بزرگوار ما به آن اشاره فرمودند، شکست خوردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: در جنگ نرم نیز با هدایت ولایت ما عظمت آفریدیم. ما از این راه و از این مسیری که انتخاب کرده ایم جز پیروزی ندیده ایم و این راه را ادامه خواهیم داد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سردار نقدی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
31
1
راست میگه. همه حرفاش درسته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
فقط اون بخشش جاسوسی برای عراق در زمان جنگ معلوم نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
0
8
سردارفکرمی کنید همه سرداران مثل سرداران شهید شده هستندچنان ازدست سرداران بخشنامه ای راضی نیستیم بله حق کسی ضایع کردن بازنشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
0
37
مرگ برروسیه ومزدورانش
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
2
28
با سلام و احترام . صحبت های جناب نقدی را مطالعه کردم . بعنوان یک شهروند عادی برای بسیاری از سخنان ایشان نقد دارم . ضمن آنکه صحبت های جناب ظریف هم منطقی و عقلانی است و درک سخنان دکتر ظریف برای بسیاری از آقایان ممکن نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
داداش چون سوادش و ندارن.یادت گرفتن برای پوشش ضعف خود داد بزنن همه چیز کار دشمنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
0
2
آقا زمان شاه قیمت نفت پایین بود بعد از انقلاب بود که قیمت نفت افزایش یافت هرچی هم که داریم از انقلاب نیست از افزایش قیمت نفت هست
ناشناس
|
India
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
0
3
مردم ایران هیچ نسبتی با اجنبی ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴
0
2
گاز بزن تابع بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
9
حالا تو چه گلی به سر مردم زدی که ظریف بزنه همه تون مثل هم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
7
سردارهنوزم دعا می‌کنی تحریمها بیشتر بشه
یا چون کفگیر اختلاس ها به ته دیگ خورده دنبال احیای برجام و التماس به آمریکاو بایدن هستی
مثل بقیه مسیولین دولت و مجلس انقلابی خخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
7
واقعا بعضی ها برای خوابیدن در پر قو آن هم در شرایط فعلی تا کجا پیش رفته اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
12
جناب نقدی، واقعا اسمت برازنده است. نقدی کار می کنی، دقیق مثل دلال. زبون می ریزی و صله می ستانی. به نظرت چند نفر حرف های تو برایشان باورپذیره؟ یه استعلام بگیر. شاید پولی که از این راه می گیری حلال نباشه. هر چند اونی که باید خوشش بیاد و صله بده، حتما خوشش میاد. مردم هم که فقط یه عده گوش بی کار هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
1
داداش از باب اطلاع عربستان دوباره مثل اینکه چند تا جوان شیعه رو اعدام کرده. احیانا چیزی نمی خوای بگی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۵
0
1
اقای نقدی؛ بنده اطلاع ندارم بابت کدوم ویژگی یا اقدام خاص درجه سرداری گرفتید ولی محض اطلاع جنابعالی خبری منتشر شده در خصوص اعدام چند جوان شیعه در عربستان. اگر صحت داشته باشه احیانا واکنشی نمی خواهی نشان بدی؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
0
0
سلام شرمنده من فکر کردم به لاریجانی تیکه انداخته نگو با ضریف بوده چه گیجم من
نظرات شما
پیشخوان