تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

عزل یک مسئول مکان گردشگری به دلیل بی‌حجابی +جزئیات

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از عزل مسئول تکیه معاون الملک در پی هنجارشکنی و بی‌حجابی تعدادی از بازدیدکنندگان از این محل خبر داد.

عزل یک مسئول مکان گردشگری به دلیل بی‌حجابی +جزئیات
رویداد۲۴ داریوش فرمانی روز شنبه ۱۳ خردادماه در پی حضور برخی گردشگران بدون رعایت شئونات اسلامی در تکیه معاون الملک کرمانشاه، اظهار کرد: این گردشگران با حضور به موقع پرسنل اداره‌کل در محوطه ضمن تذکر لازم به بیرون از مجموعه هدایت شدند.

به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: اینجانب به دنبال اطلاع از این موضوع ضمن تاکید ویژه به همکاران و افزایش نظارت بر حضور گردشگران مسؤل تکیه را عزل و دستورات لازم برای بررسی هرگونه تخطی و کوتاهی را صادر کردم.

سرگذشت اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه احترام به موازین شرعی و قانونی کشور خط قرمز همه ما است، گفت: با توجه به حساسیت موضوع در ایام پیک سفر افزایش تعداد پرسنل شیفت و نگهبان مجموعه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: هیچگونه خدماتی به افراد بی حجاب و هنجار شکن در محوطه‌ها و بنا‌های مذهبی ارائه نمی‌شود.

فرمانی از گردشگران خواست ضمن رعایت موازین اخلاقی و دینی با احترام به فرهنگ میزبان از دیدن آثار تاریخی که بخشی از هویت فرهنگی، تاریخی و مذهبی استان کرمانشاه هستند، بازدید کنند.

برچسب ها: حجاب اجباری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
0
1
چرا بخاطره حجاب عزل میکنید و چرا بعضی مدیرها بخاطره پولشویی و کتک زدن و رانت و ..... عزل نمیشن که هیچ سمت های بالاتر هم میگیرن...واقعا عدالت تو کشور ما یه واژه بشدت غریبی هست..
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان