تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

حواشی ویدیو خواستگاری در حافظیه باعث کاهش ساعت بازدید از این مجموعه شد؟

ساعت بازدید از مجموعه فرهنگی‌تاریخی آرامگاه حافظ از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر اعلام شد، پیش از این حافظیه تا ساعت ۲۲ باز بود.

ساعت کاری حافظیه شیراز

رویداد۲۴ مهر: آرامگاه حافظیه از ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر پذیرای گردشگران، بازدیدکنندگان و مهمانان است.

بنابراین گزارش تهیه بلیت ورودی حداکثر تا ساعت ۱۸:۳۰ امکان‌پذیر است.

همچنین بازدید از ارگ کریم‌خان تا ساعت ۲۰، آرامگاه سعدی تا ساعت ۲۰ و موزه‌های تحت نظر این اداره کل از ۹ صبح تا ۱۹ عصر است و سایر بناها و محوطه‌های تاریخی خارج از شهر شیراز تا ساعت ۱۷ پذیرای گردشگران هستند.

ماجرای ویدیو خاستگاری در حافظیه

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در پی فیلمی که از یک مراسم خواستگاری در محوطه حافظیه منتشر شده، مدیرکل میراث فرهنگی را اخراج کرده است. ایمانیه گفته «به هیچ وجه اجازه هنجار‌شکنی و رفتارهای خلاف شرع را در شیراز و استان فارس نخواهیم داد و با عوامل و عناصری که به‌صورت سازمان‌یافته در صدد ترویج لاابالی‌گری و فساد هستند، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: پلمب پارک جنگلی دریاچه شورمست به دلیل کشف حجاب


او گفته «مجموعه اقدامات سلبی و ایجابی در استان فارس در حال اجراست و دستگاه‌های فرهنگی اقدامات مناسبی را در استان انجام داده‌اند و تلاش شده است در حوزه عفاف و حجاب با تدبیر و برنامه‌ریزی و ایجاد آرامش و تذکر در قالب‌های مختلف و طرح‌های ناظر و همچنین سامانه مردم‌رسی صورت پذیرد اما حساب حرکت‌های سازمان‌یافته یا کسانی که اصرار به قبح‌شکنی و مقابله با قوانین و مقررات دارند با بقیه جداست و وظیفه دستگاه‌های مختلف امنیتی و قضایی برخورد قاطع، مناسب و بجاست.»

به گزارش رویداد۲۴ چند روز پیش فیلمی منتشر شد که نشان می‌دهد یک مراسم خواستگاری در حافظیه انجام شده که در آن فیلم دختر روسری بر  سر ندارد. همین مسئله باعث شده مدیرکل میراث فرهنگی استان نیز تا اطلاع ثانوی برکنار شود!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حجاب اجباری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
0
1
توروخدا این امبول بازی هارو بزارین کنار
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
0
4
استاندار چکاره است که مدیرکل یک اداره دیگر را که تحت امر وزارتخانه دیگریست اخراج یا تعلیق می‌کند!؟ موضوع بعدی که این حرکت کجایش سازمان یافته بوده است!؟ طوری صحبت می‌کنند گویا یک حرکت تروریستی مانند حمله داعش به حرم شاهچراغ بوده است که بی عرضگی خود را درآن حمله تروریستی به شاهچراغ به اثبات رساندند...!
سیاوش دهقان
|
Sweden
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
0
4
مقاله یا خبرنویس را باید فرستاد کلاس پیکار با بیسوادی خاستگاری را باید خواستگاری نوشت ( سپاس )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
0
4
خاک عالم تو سرتون بمیرید برید زیرگِل بلکه ننگ پوشیده بشه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان