تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲

زین‌الدین زیدان پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن را رد کرد

جدایی گالتیه تا حدود زیادی قطعی شده است و سران پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌ای برای ادامه همکاری با این مربی ندارند. زین‌الدین زیدان پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن برای جایگزینی گالتیه را رد کرد.

زین‌الدین زیدان پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن را رد کرد

رویداد۲۴ زین‌الدین زیدان پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن برای جایگزینی گالتیه را رد کرد. به گزارش لوپاریزین، پاری‌سن‌ژرمن با هدایت گالتیه در فصلی که گذشت نتوانست انتظار‌ها را برآورده کند. جدایی گالتیه از تیم تاحدود زیادی قطعی شده است و سران پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌ای برای ادامه همکاری با این مربی ندارند.

از زین‌الدین زیدان به عنوان گزینه جدی برای جایگزینی گالتیه یاد می‌شد، اما این سرمربی باتجربه این بار هم به پیشنهاد پاریسی‌ها پاسخ منفی داد و اعلام کرد علاقه‌ای برای مربیگری در این تیم ندارد.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد ۳۴۰۰ میلیارد تومانی النصر روی میز زیدان!


زیدان بعد از جدایی از رئال مادرید هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته است. این درحالی است که او پیشنهاد‌های خوبی هم از تیم‌های بزرگ از جمله منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس داشته است.

به نظر می‌رسد که زیدان بار دیگر خود را آماده حضور در نیمکت رئال مادرید می‌کند. او با رئال بهترین روز‌ها را تجربه کرد و سابقه سه قهرمانی پیاپی با قو‌های سپید در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: زین الدین زیدان
نظرات شما
پیشخوان