تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویترز به نقل از دو مقام ایرانی:

رابرت مالی و نماینده ایران در سازمان ملل در هفته‌های گذشته حداقل سه بار یکدیگر را ملاقات کرده اند

دو مقام ایرانی به رویترز گفتند که پیشرفت‌هایی حاصل شده، اما هنوز هیچ توافق حتمی و قریب الوقوعی به دست نیامده است. یک مقام ایرانی دیگر گفت، رابرت مالی نماینده ویژه امریکا در امور ایران و امیر سعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، در هفته‌های گذشته حداقل سه بار ملاقات کرده اند، اما جزئیاتی درباره این دیدار‌ها ارائه نکرد.

رابرت مالی و نماینده ایران در سازمان ملل در هفته‌های گذشته حداقل سه بار یکدیگر را ملاقات کرده اند

رویداد۲۴ رویترز به نقل از دو مقام ایرانی با تایید دیدار رابرت مالی نماینده ویژه امریکا در امور ایران و امیر سعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل تصریح کردند که در هفته‌های گذشته حداقل سه بار ملاقات کرده اند.

به گزارش «انتخاب»؛ دو مقام ایرانی به رویترز گفتند که پیشرفت‌هایی حاصل شده، اما هنوز هیچ توافق حتمی و قریب الوقوعی به دست نیامده است. یک مقام ایرانی دیگر گفت، رابرت مالی نماینده ویژه امریکا در امور ایران و امیر سعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، در هفته‌های گذشته حداقل سه بار ملاقات کرده اند، اما جزئیاتی درباره این دیدار‌ها ارائه نکرد.

یک مقام ارشد ایرانی گفت: «پیشرفت‌هایی حاصل شده است و ما پیشنهادات و پیام‌هایی را با آمریکایی‌ها رد و بدل کرده ایم. با این حال، جزئیات زیادی وجود دارد که باید در مورد آن‌ها بحث کنیم.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رابرت مالی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
0
1
اگه نماینده ایران با رابرت مالی نماینده آمریکا دیدار و گفتگو کرده پس کار دولت ایران مالیده است!!! واقعا نمی دونم رئیسی که زمان انتخابات ژست ضدآمریکایی می‌گرفت و پز ضدآمریکایی و ضد امپریالیستی می داد الان میخواد با آمریکا صلح کنه!؟ البته بعید هم نیست چون قبلا که با سعودی جنایتکار حامی اینترنشنال و طالبان متحجر عقب مانده صلح کرده!!!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان