تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
وزیر ارشاد:

همه خوانندگانی که ادعا می‌شد دچار محدودیت هستند، برنامه‌های عادی‌شان برقرار است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه خوانندگانی که ادعا می‌شد دچار محدودیت هستند یا حتی خودشان اینطور فکر می‌کردند؛ برنامه‌های عادی‌شان برقرار است و در نوبت اجرای‌صحنه قرار گرفته‌اند.

همه خوانندگانی که ادعا می‌شد دچار محدودیت هستند، برنامه‌های عادی‌شان برقرار است
رویداد۲۴ ایلنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه خوانندگانی که ادعا می‌شد دچار محدودیت هستند یا حتی خودشان اینطور فکر می‌کردند؛ برنامه‌های عادی‌شان برقرار است و در نوبت اجرای‌صحنه قرار گرفته‌اند.

محمد مهدی اسماعیلی درباره برگزاری کنسرت خوانندگانی که عنوان شد ممنوع‌الکار هستند و اینکه آیا ممنوع‌الکاری آن‌ها برطرف شده یا اصلا ممنوع‌الکار نبوده‌اند، گفت: ۲ هفته پیش اعلام کردم هر موردی باشد باید از وزارت ارشاد پرسیده شود و من مواردی که شایعه شده بود را تکذیب کردم و گذر زمان نشان داد حرفی که آن روز زدم، کاملا درست بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: همه آن‌هایی که ادعا می‌شد دچار محدودیت شدند یا حتی خودشان فکر می‌کردند چنین اتفاقی برای‌شان افتاده، برنامه‌های عادی‌شان برقرار است و در نوبت اجرای صحنه‌ای قرار گرفته‌اند و کارشان در حال انجام است.

وی با بیان این‌که این مساله نشان داد دولت و وزارت ارشاد بنای‌شان بر این است که حداکثر گشایش‌های فرهنگی را در همه حوزه‌ها اجرا کنند، عنوان کرد: آماری که در مقایسه با سال‌های قبل داریم این است که برنامه‌های فرهنگی و هنری که در کشور در حال اجراست، چندین برابر شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره این‌که دیده شده افرادی این روز‌ها روی صحنه اجرای کنسرت دارند که در گذشته ممنوع‌الکار بوده‌اند و گاهاً برای اولین بار است که کنسرت اجرا می‌کنند. آیا وزارت فرهنگ و ارشاد این ممنوع‌الکاری را رفع کرده است، گفت: بله؛ کسی که اجرای صحنه‌ای دارد یعنی اینکه محدودیتی ندارد و اگر داشت که اجرا نمی‌کرد.

وی تاکید کرد: برنامه وزارت فرهنگ و دولت بر این است که تا حداکثر امکان گشایش فرهنگی ایجاد شود، قبلا محدودیتی‌هایی بوده و در حال حاضر نیست و افراد اجرا می‌کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: هر موردی باشد معاونت‌های مرتبط ما باید پاسخگو باشند. در حوزه سینمایی، سازمان سینمایی در حوزه موسیقی، تئاتر و هنر‌های تجسمی معاونت هنری پاسخگو است و آن‌ها تعیین‌کننده هستند نه هیچ مرجع دیگری، آنجا تعیین و ابلاغ می‌کنند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان