تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲

فیلم سینمایی کت چرمی با بازی جواد عزتی

فیلم کت چرمی یکی از فیلم‌های تحسین شده جشنواره فیلم فجر سال ۱۴۰۱ است، که این روز‌ها پس از اکران توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. در ادامه مقاله با معرفی بازیگران و فیلم نامه فیلم کت چرمی با ما همراه باشید.

فیلم سینمایی کت چرمی

رویداد۲۴ فیلم کت چرمی به کارگردانی حسین میرزامحمدی با مشورت محمدحسین مهدویان ساخته شد و نویسندگی آن برعهده مسعود هاشمی‌نژاد بود. این اثر نخست در بهمن ۱۴۰۱ در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و توانست توجه‌ها را به خود جلب کند. 

زمان انتشار فیلم کت چرمی

ژانر فیلم کت چرمی درام و معمایی است. این اثر نخست در جشنواره فیلم فجر و بهمن ۱۴۰۱ اکران شد و سپس در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ به صورت عمومی بر روی پرده سینما‌های ایران رفت. مدت زمان فیلم سینمایی کت چرمی ۹۵ دقیقه است.

خلاصه داستان فیلم کت چرمی

در این قسمت به خلاصه فیلم کت چرمی می‌پردازیم. شخصیت اصلی داستان عیسی فرهمند (با بازی جواد عزتی) است که به عنوان بازرس سازمان بهزیستی کار می‌کند. او رابطه خوبی با خانواده خصوصا فرزندان خود ندارد، اما در شغل خود متعهد است. عیسی روزی با یک مورد تخلف سازمانی روبه‌رو می‌شود که مانند هزارتو او را به مسیری طولانی و تو در تو می‌برد. سرنخ‌ها عیسی را به مهمانی کت چرمی معروف و قاچاق دختران بی‌سرپرست و بدسرپرست می‌رساند.

معرفی بازیگران فیلم کت چرمی

فیلم سینمایی کت چرمی با بازی جواد عزتی

در فیلم سینمایی کت چرمی به کارگردانی حسین میرزامحمدی بازیگرانی نظیر جواد عزتی، صابر ابر، ستاره پسیانی، گلاره عباسی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، رؤیا تیموریان، سیامک احصایی ایفای نقش کرده اند.

جواد عزتی

فیلم سینمایی کت چرمی با بازی جواد عزتی

سن: ۴۱ سال
محل تولد: تهران

جواد عزتی بازیگر مرد ایرانی متولد ۲۰ دی سال ۱۳۶۰ است. او بازیگری را از سال ۱۳۷۵ در تئاتر شروع کرد و سپس در سال ۱۳۸۱ با سریال قصه‌های شبانه رسما جلوی دوربین رفت. آقای عزتی پس از آن در نقش‌های کوتاه بازی می‌کرد و چندان دیده نمی‌شد تا اینکه با سریال سه دونگ، سه دونگ رسما یک شخصیت مستقل را به مخاطب نشان داد. کاراکتر بابا اتی او در سریال قهوه تلخ نشان از هوش سرشار و استعداد بالای او در کار طنز می‌داد و دردسر‌های عظیم نیز این ادعا را بیشتر اثبات کرد. اما نقطه عطف بازیگری جواد عزتی را باید سریال زخم کاری و کاراکتر مالک بدانیم که برای او شهرتی زیاد همراه داشت.

صابر ابر

فیلم سینمایی کت چرمی با بازی جواد عزتی

سن: ۳۹ سال
محل تولد: تهران

صابر ابر بازیگر ایرانی در ۱۸ خرداد ۱۳۶۳ به دنیا آمد. او نخستین بار در سال ۱۳۸۴ با فیلم شاعر زباله‌ها جلوی دوربین رفت، اما از همان ابتدا نیز به نوعی متفاوت بود تا اینکه در سال ۱۳۸۷ با ایفای نقش در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فجر شد. فیلم دایره زنگی نیز برای او یک نامزدی دیگر این جشنواره را به ارمغان آورد. صابر ابر اگرچه بیشتر در آثار درام و جدی نقش‌آفرینی دارد، اما فیلم قندون جهیزیه استعداد او را در کمدی نیز نشان داد. از دیگر آثار معروف صابر ابر باید به ویلایی‌ها، خوک، بی‌رویا و سریال‌های قورباغه و مترجم اشاره کنیم. او در این فیلم نقش مامور امنیتی را بازی می‌کند.

گلاره عباسی

فیلم سینمایی کت چرمی با بازی جواد عزتی

سن: ۳۹ سال
محل تولد: تهران

گلاره عباسی بازیگر زن ایرانی متولد ۲۹ تیر سال ۱۳۶۲ است. او بازیگری را از کلاس‌های امین تارخ شروع کرد و سپس نقش‌های کوتاهی فیلم قتل آنلاین و سریال کتاب‌فروشی هدهد بازی کرد. این بازیگر سپس در فیلم و سریال‌ها به عنوان بازیگر مکمل حضور داشت، اما سریال شیدایی باعث معروفیت او شد. گلاره عباسی اخیرا برای بازی در فیلم ابلق برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد و از آثار دیگر این بازیگر می‌توان به فیلم شادروان و سریال آکتور اشاره کنیم. او در فیلم کت چرمی نقش کارمند پزشکی قانونی را بازی می‌کند.

پانته‌آ پناهی‌ها

فیلم سینمایی کت چرمی با بازی جواد عزتی

سن: ۴۶ سال
محل تولد: تهران

پانته‌آ پناهی‌ها بازیگر ایرانی متولد ۷ آذر سال ۱۳۵۶ است. او به جز بازیگری منشی صحنه هم است و دستی در انتخاب بازیگر دارد. این هنرپیشه از سال ۱۳۸۲ در سینما و تئاتر حضور داشت و اولین فیلم سینمایی او فیلم آن مرد را نکشید محسوب می‌شود. خانم پناهی پس از یک فیلم دیگر تا سال ۱۳۹۱ در تئاتر فعالیت کرد و سپس با فیلم گس باری دیگر به سینما روی آورد. نقش آفرینی شخصیت ننه آقای این بازیگر در فیلم سینمایی نفس جزو به یاد ماندنی‌ترین کار‌های او بود. معروفیت پانته‌آ پناهی‌ها به سریال تلویزیونی بانوی عمارت و نقش افسرالملوک برمی‌گردد که در آن عملکردی عالی داشت. فیلم‌های جوجه تیغی، دسته دختران و سریال‌های خاتون و مترجم از دیگر آثار او هستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان