تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

منوچهر هادی کیست؟

منوچهر هادی، کارگردان، بازیگر و فیلم نامه نویس ایرانی که چند سال اخیر به علت کارگردانی فیلم‌های سینمایی و سریال‌های مختلف به شدت شهرت پیدا کرده است، قصد داریم در این مقاله، زندگی نامه و بهترین آثار او را معرفی کنیم.

بیوگرافی منوچهر هادی

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: منوچهر هادی متولد ۲۸ مرداد ۱۳۵۱ در تهران، کارگردان می‌باشد، او تا دیپلم بیشتر درس نخوانده است، اما از پشت صحنه فیلم‌ها بعنوان تدارکاتچی شروع کرد و از نوشتن تیتراژ به یکی از معروف‌ترین کارگردان‌های ایران تبدیل شد.

منوچهر هادی، در سال ۱۳۷۲ وقتی ۲۱ ساله بود بخاطر علاقه اش به پیشرفت در کلاس‌های فیلمنامه نویسی بهروز افخمی و کارگاه‌های فریدون جیرانی شرکت کرد. او سال ۱۳۸۲ وقتی ۳۱ ساله بود از مدیریت تدارکات به دستیاری کارگردان رسید، هادی در فیلم هزار چشم کیانوش عیاری اولین تجربه دستیاری خود را بدست آورد. سپس در سال ۸۴ نیز دستیار اصغر فرهادی در فیلم چهارشنبه سوری شد.

آغاز کارگردانی منوچهر هادی

به گزارش رویداد۲۴ منوچهر هادی در سال ۱۳۸۵ اولین تله فیلم خود را به صورت مستقل کارگردانی کرد، سپس بعد از چند تله فیلم دیگر اولین فیلم بلندش بنام «قرنطینه» را در سال ۱۳۸۶ ساخت. در این فیلم بازیگرانی، چون رضا عطاران، حمید گودرزی و افسانه بایگان حضور داشتند.

منوچهر هادی کیست؟

منوچهر هادی، با فیلم من سالوادور نیستم در سال ۱۳۹۴ با فروش گیشه بالای ۱۷ میلیاردی، خود را بعنوان یک کارگران نامی معرفی کرد. او همچنین سال ۹۵ هم با سریال عاشقانه در شبکه خانگی خود را به شهرت رساند.

ازدواج منوچهر هادی

منوچهر هادی در اسفند ۱۳۹۴ وقتی ۴۳ ساله بود با یکتا ناصر ۳۷ ساله ازدواج کرد، آشنایی این دو از فیلم من سالوادور نیستم شروع و به ازدواج ختم شد. سوفیا تنها فرزند این زوج می‌باشد.

حواشی طلاق منوچهر هادی و یکتا ناصر

چندی پیش یکتا ناصر استوری زیر را منتشر کرد که حواشی را به همراه داشت. او نوشت: "آشتی کردن، بخشیدن، چه واژه های ریاکارانه ای! آدم باید فراموش کند همین." 

البته این بازیگر اخیرا استوری های کنایه آمیزی منتشر میکند که برخی از مخاطبین آن ها را نشانه جدایی از همسرش تعبیر کرده اند.

در این بین منوچهر هادی همچنان به این بازیگر ابراز علاقه کرده و واکنش مثبتی به استوری های این بازیگر داشته اما شب گذشته پاسخش به استوری یکتا ناصر حواشی تازه ای را به دنبال داشت.

منوچهر هادی در واکنش به استوری یکتا ناصر نوشت: "میبخشم ولی فراموش نمیکنم عزیزم."

روایت یکتا ناصر از زندگی و جدایی از منوچهر هادی

یکتا ناصر و منوچهر هادی در سال ۱۳۹۴ بود که رسماً ازدواجشان را اعلام کردند. چندی پیش بود که فیلم سینمایی حدود هشت صبح اکران شد که یکتا ناصر و منوچهر هادی در آن بازی می‌کنند. البته این فیلم مضمون جنجالی داشت و یکتا ناصر درباره این فیلم و رابطه‌اش با منوچهر هادی توضیح داده است که در ادامه می‌بینید.

بهترین فیلم‌های منوچهر هادی

فیلم من سالوادور نیستم

منوچهر هادی کیست؟

فیلم من سالوادور نیستم به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم رضا عطاران، یکتا ناصر، ژیلا صادقی، ریوالدو، کارول ویدوتی، بری فیوکا، مهدی محرابی و سوگل محرابی به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم درباره، مردی که کار خیر کرده است و در تلویزیون از او تقدیر شده به عنوان جایزه برنده سفر به برزیل می‌شود، او که مذهبی است نمی‌خواهد به سرزمین کفر برود، ولی با اصرار زنش عازم سفر می‌شود و در آنجا اتفاقاتی جالبی برای او می‌افتد.

سریال عاشقانه 

منوچهر هادی کیست؟

سریال عاشقانه در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. 

داستان سریال درباره زنی است که به زندگی چند زوج جوان وارد می‌شود تا آرامش ظاهری زندگی آنان به آشوب کشیده شود... این «عاشقانه» این طور آغاز می‌شود...

فیلم سینمایی فیلم رحمان ۱۴۰۰

منوچهر هادی کیست؟

فیلم رحمان ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا گلزار، سعید آقاخانی، یکتا ناصر، بهرام افشاری، ساره بیات، غلامرضا نیکخواه و مهران مدیری به هنرمندی پرداخته‌اند.

رحمان آبدارچی بینوای شرکت بزرگی است که به علت سرطان چند صباحی بیشتر زنده نیست. او تصمیم می‌گیرد پیش از مرگ طبیعی اش، کاری کند که پسر رئیس شرکت به نحوی باعث کشته شدنش شود. به این صورت پول دیه به خانواده اش می‌رسد و آن‌ها از مشکلات مالی رها می‌شوند. رحمان برای رسیدن به هدفش به همراه دوست خود انوش، نقشه‌های متعددی می‌کشند که هربار با بدشانسی‌هایی مضحک روبرو می‌شوند.

سریال نیسان آبی

منوچهر هادی کیست؟

به گزارش رویداد۲۴ سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طا‌ها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آن‌ها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می‌کند و ریال روی ریال می‌گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می‌چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه‌ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آن‌ها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می‌کنند.

فیلم آینه بغل

منوچهر هادی کیست؟

فیلم آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی، سیامک صفری، مه لقا باقری، غلامرضا نیکخواه و بهاره رهنما به هنرمندی پرداخته‌اند.


بیشتر بخوانید: سریال نیوکمپ جدیدترین ساخته منوچهر هادی در ژانر کمدی


مرتضی که در گاراژ کار می‌کند و به مناسبت سالگرد نامزدی اش از گاراژ ماشین گران قیمتی را امانت برمی دارد، در همین حین که نامزد او سوار بر ماشین است ناگهان ماشین شهرداری با آینه بغل ماشین او برخورد و آینه بغل او می‌شکند و خسارت زیادی به ماشین وارد می‌شود حالا مرتضی و نامزدش برای عذر خواهی به منزل شاهانه شاهرخ می‌روند و ...

سریال دل

منوچهر هادی کیست؟

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این سریال لیلا زارع، بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، سعید راد، بهرام افشاری، کوروش تهامی، مهراوه شریفی نیا، افسانه بایگان، یکتا ناصر، ساره بیات، حامد بهداد و مهدی کوشکی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال دل، داستانی است، عاشقانه و درام که روایتگر مسیر و ماجرا‌های تلخ جدایی یک زوج است.

سریال نیوکمپ

منوچهر هادی کیست؟

نیوکمپ سریال جدید منوچهر هادی است که در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است. ژانر سریال نیوکمپ کمدی، درام و خانوادگی است این سریال به خاطر تیم بازیگران پر ستاره و کارگردان مشهورش، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. حامد آهنگی، اکبر عبدی و فرزاد فرزین تنها برخی از هنرپیشه های سریال نیوکمپ هستند. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان