تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

بر هم زدن کنسرت‌ها توسط افراد خودسر، اقتدار پلیس را زیر سوال برده است/ خودسرها دلسوز نظام نیستند

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی می‌گوید: پلیس و دستگاه قضایی حتماً و با شدت باید با کسانی که امنیت کنسرت‌ها را به مخاطره می‌اندارند، برخورد کنند. مطمئن باشید افرادی که امنیت این مراسم‌ها را خدشه‌دار می‌کنند، دلسوز نظام نیستند.

شهریار حیدری

رویداد۲۴ محمد آیتی: شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به مسئله بر هم زدن کنسرت‌ها توسط افراد خودسر به رویداد۲۴ می‌گوید: جامعه ما نیاز به نشاط دارد. افرادی هم با مجوز در حال برگزاری قانونی کنسرت هستند؛ خب طبیعی است دولت در چنین بستری، باید امنیت برگزارکنندگان و مخاطبان کنسرت را تامین کند.

او می‌گوید: در ایران، افرادی بسیاری علاقه‌مند به موسیقی هستند و خوانندگان هم طرفداران زیادی دارند. پس وقتی علاقه مردمی در این حوزه بالاست، باید به این افراد احترام گذاشت و ضمن ایجاد فضای نشاط‌آور، کاری کرد که گروه‌های موسیقی و مردم در کمال امنیت و آرامش در این برنامه‌ها حضور پیدا کنند. اینکه در حاشیه این مراسم و به بهانه‌های مختلف، جریانی خارج از نیروی انتظامی یا اساساً نیرویی که مسئول امنیت و برقراری نظم برنامه باشد، بخواهد وارد صحنه شود و جو را برهم بزند، حتماً کارشان به دور از شأن قانون و نظام جمهوری اسلامی است و این رویکرد، اقتدار پلیس را زیر سوال برده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌گوید: معتقدم پلیس و دستگاه قضایی نظام حتماً و با شدت باید با کسانی که امنیت کنسرت‌ها را به مخاطره می‌اندارند، برخورد کنند. مطمئن باشید افرادی که امنیت این مراسم‌ها را خدشه‌دار می‌کنند، دلسوز نظام نیستند.

شهریاری می‌گوید: در طول انقلاب، شخص حضرت امام بار‌ها به جریان‌های خودسر پیام‌های مختلفی دادند و مقام معظم رهبری نیز همین رویکرد را دارند. وقتی دولت به گروه‌های موسیقی جهت برگزاری کنسرت مجوز می‌دهد، یعنی مخالف افرادی است که دنبال برهم‌زدن برنامه‌ها هستند، پس شایسته این است که با افراد خودسر برخورد شود و کلاً فارغ از حضور و عدم‌حضور این افراد در این مراسم، امنیت گروه موسیقی و مردم را تامین و تضمین کنند.

وی می‌گوید: برخورد‌های خودسرانه برخی افراد غیرمسئول در کنسرت‌ها، آب به آسیاب ریختن دشمن است زیرا دشمن به شدت به دنبال سلب نشاط از جامعه است و می‌خواهد یأس و ناامیدی را در مملکت افزایش دهد و مردم را از یکدیگر جدا کند.

نماینده قصرشیرین می‌گوید: از دولت و همچنین کمیسیون امنیت ملی که خودم یک عضو آن هستم، می‌خواهم که امنیت برگزارکنندگان کنسرت‌ها و مردم علاقه‌مند به این حوزه را تامین کنند. ضمن اینکه این اتفاقات، قابلیت بررسی در کمیسیون امنیت ملی مجلس را هم دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
رایش سوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
0
5
از اون بپرسید
که این
روش نشون
جوانان اسلامی داد

به نام
آتش به اختیار
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
0
6
همين جماعت خودسر روزى براى نظام شاخ خواهند شد
ناشناس
|
France
|
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
0
6
نیروانتظامی فقط گردن بی حچابان رامی شکند باخودسرها که درکشوربی قانونی می کنند هیچ گاه برخوردی نداشتن وحتی ازانهامی ترسند
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان