تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۱ تير ۱۴۰۲

دومین اخطار بیرانوند: اگر پرسپولیس ۷ میلیارد طلب او را ندهد، می‌تواند قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند

گلر شماره یک پرسپوليس دومین اخطار خود در خصوص مطالباتش را به باشگاه ارسال کرد. در صورتی که باشگاه پرسپوليس موفق نشود در بازه زمانی مشخص شده، مطالبات گلر ملی‌پوش خود را که حدود ۷ میلیارد برآورد می‌شود را به وی پرداخت کند، بیرانوند قادر خواهد بود قراردادش را به صورت یک‌طرفه فسخ کند.

دومین اخطار بیرانوند: اگر پرسپولیس ۷ میلیارد طلب او را ندهد، می‌تواند قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند

رویداد۲۴ در شرایطی که اختلاف بین علیرضا بیرانوند و پرسپولیس جدی‌تر از قبل دنبال می‌شود و طرفین نتوانسته‌اند به نتیجه لازم در خصوص شیوه پرداختی و نوع قرارداد با یکدیگر برسند، دومین اخطار این گلر نیز به دست مدیران باشگاه رسید.

بیرانوند که چندی پیش مدیربرنامه خود را به باشگاه فرستاده بود تا حول نحوه دریافت مطالبات خود که بخش اعظم آن مربوط به آپشن‌های وی می‌باشد، با باشگاه به توافق دست یابد، بعد از اینکه صحبت‌های نتیجه‌بخشی بین طرفین رد و بدل نشد، اکنون دومین اخطار خود در خصوص دیر شدن دریافتی‌هایش را به باشگاه ارسال کرده است.

در صورتی که باشگاه پرسپولیس موفق نشود در بازه زمانی مشخص شده، مطالبات گلر ملی‌پوش خود را که حدود ۷ میلیارد برآورد می‌شود را به وی پرداخت کند، بیرانوند قادر خواهد بود قراردادش را به صورت یک‌طرفه فسخ کند.


بیشتر بخوانید: اقدام عجیب پرسپولیس علیه علیرضا بیرانوند


فسخ قرارداد البته به معنای پایان همکاری نخواهد بود و در این صورت مدیران تیم باید ضمن پرداخت کامل مطالبات وی، قرارداد جدیدی با وی منعقد کنند.

قراردادی که بیرانوند معتقد است برخلاف سال گذشته اینبار دیگر زیر بار آپشن‌هایی که باید برای آن بجنگد و در ادامه برای آن روبروی باشگاه قرار بگیرد، نخواهد رفت و رقمی همانند دیگر گلر‌های شاغل در لیگ را به امضا خواهد رساند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان