تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۳ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

واکنش پیمان جبلی به احتمال اعمال ممیزی‌های زیاد در شبکه نمایش خانگی توسط صداوسیما

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد: بر اساس قانون اساسی صداوسیما متولی صوت و تصویر فراگیر در تمام بستر‌ها است و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص شبکه نمایش خانگی برای تثبیت همین موضوع است.

واکنش پیمان جبلی به احتمال اعمال ممیزی‌های زیاد در شبکه نمایش خانگی توسط صداوسیما

رویداد۲۴ ایلنا نوشت: رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد: بر اساس قانون اساسی صداوسیما متولی صوت و تصویر فراگیر در تمام بستر‌ها است و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص شبکه نمایش خانگی برای تثبیت همین موضوع است.

پیمان جبلی درباره این‌که نظارت بر شبکه نمایش خانگی برعهده سازمان صدا و سیما قرار گرفته است، گفت: بر اساس قانون اساسی صداوسیما متولی صوت و تصویر فراگیر در تمام بستر‌ها است و برای این‌که این موضوع تثبیت و بر مبنای قانونی‌اش تاکید شود، شورای عالی انقلاب فرهنگی همین را تصویب کرده است.

رئیس سازمان صداوسیما درباره اینکه مطرح می‌شود با وجود نظارت صداوسیما شبکه نمایش خانگی دچار ممیزی‌های زیادی می‌شود، بیان کرد: برای تولید محتوا در حوزه صوت و تصویر فراگیر باید به هر شکل نظارتی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: حتما باید یک هنجار‌هایی وجود داشته باشد، حتما باید یک مواردی رعایت شود که مسئول تشخیص و سیاست‌گذاری این حوزه به لحاظ جایگاه قانونی، سازمان صدا و سیماست. همچنین هنجارگذاری، نظارت، صدور مجوز تولید و انتشار برعهده صداوسیما است.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
0
2
تو اول به سازمان تحت امر خودت سر و سامان بده بعد به بقیه دست درازی کن
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
0
2
با وجود نظارت استصوابی صداوسیما بر شبکه نمایش خانگی،فاتحه این شبکه که تنها سرگرمی نمایشی مردم بعد از ماهواره بود نیز خوانده شد،چون سابقه نشان می‌دهد نظارت دولتی به سمت هر چیزی رفت آن را نابود کرده است!!! نمونه اش نظارت شورای نگهبان بر انتخابات و نمونه دیگرش نظارت وزارت کشور بر اعتراضات و تجمعات قانونی مردم است که باعث نابودی آنان شد...!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان