تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۱۰ تير ۱۴۰۲

نعمتی: باشگاه به من گفت دنبال تیمی جدید باشم

تسنیم نوشت: مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت، مسئولان باشگاه پرسپولیس به او اعلام کرده‌اند از امروز دنبال تیمی جدید برای خود باشد.

نعمتی: باشگاه به من گفت دنبال تیمی جدید باشم

رویداد۲۴ سیامک نعمتی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز به باشگاه آمدم تا ببینم شرایط چطور است. به من اعلام کردند که دنبال تیم جدید باشم. فوتبال است، یک روز در پرسپولیس هستید و یک روز هم باید رفت. هر آمدنی یک رفتنی دارد و قسمت این است که از پرسپولیس بروم.

وی در واکنش به این موضوع که خواسته هواداران این نیست که او از پرسپولیس برود، گفت: هواداران از روز اولی که به پرسپولیس آمدم به من لطف داشتند، الان هم به من لطف دارند و همیشه از من حمایت کردند. یک روزی من به پرسپولیس آمدم و امروز هم این شرایط برای من پیش آمده است و ان‌شاءالله پرسپولیس در ادامه راهش موفق باشد.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چند فصل برای این تیم بازی کرد و اینکه هنوز با سرخپوشان قرارداد دارد، تصریح کرد: من شش فصل برای پرسپولیس بازی کردم و هنوز هم با این تیم قرارداد دارم، ولی باشگاه به من اعلام کرد که دنبال تیم جدیدم باشم، من هم از امروز دنبال تیمی جدید هستم.

نعمتی در پاسخ به این سؤال که «قانون سقف قرارداد‌ها منطقی است؟»، خاطر نشان کرد: من خیلی وارد این جزئیات نمی‌شوم و امیدوارم هرچه به صلاح فوتبال است رقم بخورد و ان‌شاءالله در دو سه روز آینده تیم جدیدم را پیدا کنم.

وی در پاسخ به اینکه تیم‌های مدنظرش برای بازی در فصل آینده کدام تیم‌ها هستند، اظهار داشت: باید ببینم و صحبت کنم و بعد از آن تصمیم بگیرم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه در یکی از طلایی‌ترین نسل‌های پرسپولیس بازی می‌کرد و فکر می‌کند که حقش بود به تیم ملی دعوت شود، گفت: من در زمان اسکوچیچ در اردوی تیم ملی بودم و بازی هم کردم. شرایط من طوری شد که در فصل گذشته در پرسپولیس بازی نکردم و نمی‌توانستم به تیم ملی دعوت شوم. در شش سالی که در پرسپولیس بودم بهترین نتایج تاریخ پرسپولیس را گرفتیم و با این تیم ۱۲ جام گرفتم و افتخار این را داشتم که با پرسپولیس جام گرفتم، روز‌های خوبی داشتم و برای این تیم بهترین‌ها را می‌خواهم.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان