تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۱۶ تير ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

نیروی دریایی آمریکا: سپاه یک کشتی تجاری را در خلیج فارس توقیف کرده است

سخنگوی نیروی دریایی آمریکا روز پنجشنبه مدعی شد یک کشتی تجاری توسط سپاه پاسداران ایران در آب‌های بین‌المللی خلیج فارس توقیف شده است.

ادعای آمریکا: سپاه یک کشتی تجاری را در خلیج فارس توقیف کرد

رویداد۲۴ نیروی دریایی آمریکا با اعلام این خبر گفت که این کشتی احتمالاً در فعالیت‌های قاچاق دست داشته است. «تیم هاوکینز»، سخنگوی ناوگان پنجم آمریکا گفت: «نیروی دریایی ایالات متحده عناصر و ادوات خود را برای نظارت دقیق بر وضعیت مستقر کرده است.»

وی افزود: «ارزیابی نهایی فرماندهی مرکزی نیروی دریایی آمریکا این بود که شرایط این رویداد مستلزم پاسخ بیشتر نیست.» نیروی دریایی آمریکا دیروز چهارشنبه اعلام کرد که برای ممانعت از توقیف دو نفتکش توسط ایران در خلیج عمان، مداخله کرده است.

هاوکینز گفت که «نیرو‌های آمریکایی هوشیار و آماده حفاظت از حقوق ناوبری و حمل و نقل قانونی دریایی در آب‌های حساس خاورمیانه هستند».

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Poland
|
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
0
1
دیگه ایران ونیروهای سومالی درتنگه عدن یکی شدن درراهزانی دریایی درقبل ازاین کارها نبود مادردنیا بیشتر معرفی می شویم به عنوان توریست واقعا ابرویی برای کشورباقی نمانده است خوب اینها که سوخت کشور انهم درحدیک ملیونی قاچاق می شوند مردم عادی که نیستن ازاهالی میدان یاسپاه هستند چرامعرفی نمی شوند اگر واقعیت دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۶
1
0
مرگ بر مزدوران و جیره خواران آمریکا و اسرائیل در ایران
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
0
0
....با راهزنی دریایی آبروی کشور ما را در جهان برده است،بهتر است مسئولین فکری کنند،گر چه هیچکدام حریف آتش به اختیاران خودمختار نخواهند شد!!!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان