تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۲۶ تير ۱۴۰۲

واکنش جالب علیرضا بیرانوند به جدایی عیسی آل‌کثیر

علیرضا بیرانوند سخت در تلاش است تا هرطور شده خودش را به شروع لیگ برساند و دروازه‌بان قرمز‌ها در هفته‌های ابتدایی باشد.

واکنش جالب علیرضا بیرانوند به جدایی عیسی آل‌کثیر
رویداد۲۴ علیرضا بیرانوند یکی از چهره‌های اصلی فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی بوده؛ دروازه‌بانی که پس از ماندنی‌شدن در پرسپولیس، به‌گفته خودش ۳‌هفته زودتر به تمرینات برگشته تا هرطور شده خودش را به هفته‌های ابتدایی لیگ برساند. او درخصوص حضور پررنگ در تمرینات پرسپولیس می‌گوید: «شرایطم خوب است و تمرین می‌کنم. البته باید یکسری مراقبت‌ها را هم داشته باشم تا وضعیت مصدومیتم بهتر شود تا با شروع لیگ، پر‌قدرت در خدمت تیم باشم. روز گذشته جراحی دیگری داشتم و سیم‌کشی دور فکم را در‌آوردند. هر بازیکنی که جای من بود و این مصدومیت برایش به‌وجود می‌آمد حتی تمریناتش را هم شروع نمی‌کرد، ولی من به‌گفته دکتر‌ها دو سه هفته زودتر از آنچه آن‌ها پیش‌بینی می‌کردند، آماده شدم. نمی‌خواستم تیم وارد حاشیه شود. اگر دو سه هفته دیرتر می‌آمدم، طبیعتا دو سه هفته اول لیگ را از دست می‌دادم و همیشه در لیگ چهار پنج هفته اول خیلی مهم است که با موفقیت پشت سر بگذاریم. ضمن اینکه بچه‌های تیم نگران بودند و دائما می‌پرسیدند می‌رسی یا نمی‌رسی؟»

بیرانوند در ادامه اشاره‌ای به داستان سقف قرارداد‌ها دارد و می‌گوید: «تعیین سقف و این قبیل چیز‌ها هر سال وجود داشته است. در فوتبال یکسری مسائل هر‌ساله وجود دارد، اما هر تیمی مایل است هر بازیکنی را که می‌خواهد، جذب کند. سقف مالی بهانه است برای تیم‌های ضعیف و بیشترین ضرر را از سقف مالی پرسپولیس و استقلال می‌کنند. برای آنکه زیر ذره‌بین هستند و به آن‌ها فشار می‌آورند. درحالی‌که برخی تیم‌های دیگر راحت کار خود را انجام می‌دهند و پول‌های هنگفت هزینه می‌کنند، اما نگاه‌ها به آن‌ها سطحی است. بازیکنان بزرگ هم جذب می‌کنند و سوای مبلغ درج‌شده در قراردادشان از ترفند‌هایی برای پول‌دادن به آن‌ها استفاده می‌کنند. در کل سقف قرارداد باید برداشته شود.»

دروازه‌بان ملی‌پوش قرمز‌ها در پایان درخصوص جدایی آل‌کثیر و شرایط لیگ فصل آینده هم این‌چنین توضیح می‌دهد: «در مورد عیسی باید بگویم موفق باشد، فقط همین. لیگ آینده هم به‌نظرم لیگ خوبی می‌شود. مخصوصا اینکه فصل قبل هم لیگ خیلی خوبی بود. وقتی تیم‌ها قوی باشند، قهرمانی‌ها هم خیلی می‌چسبد. امسال هم لیگ خوبی خواهیم داشت؛ چراکه سهمیه زیر ۲۵‌سال را برداشته‌اند و ۱۹‌بازیکن بزرگسال شده است و همین موضوع باعث می‌شود سه چهار بازیکن از هر تیم بروند و بازیکنان با‌کیفیت در همه تیم‌ها تقسیم شوند. تمام تیم‌ها در شهر خودشان به کسی باج نمی‌دهند. تیم‌هایی بودند که فصل قبل بازیکن سرشناس نداشتند، ولی الان شرایطشان فرق کرده است. در کل ما منتظر شروع لیگ هستیم تا پرقدرت در بازی‌ها حاضر شده و دل هواداران را مثل فصل قبل شاد کنیم.»

منبع: همشهری

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان