تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد ۲۴ گزارش می‌دهد

رئالیتی شو ضد جدیدترین ساخته سعید ابوطالب

برنامه "رئالیتی شو ضد"، جدیدترین برنامه مسابقه‌ای شبکه نمایش خانگی است که در سال ۱۴۰۲ تولید شده است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی رئالیتی شو ضد مجید واشقانی، بپردازیم.

رئالیتی شو ضد

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: مسابقه ضد را می‌توان جدیدترین اثر تولید شده در دسته برنامه‌های مسابقه‌ای دانست. این رئالیتی شو مخصوص شبکه نمایش خانگی تولید شده است و بر روی پلتفرم تماشاخونه، پخش خواهد شد. رئالیتی شو ضد به کارگردانی سعید ابوطالب در سال ۱۴۰۲ تولید شده است؛ کارگردانی که در زمینه تولید مسابقات سریالی بسیار پرکار و موفق بوده است. سعید ابوطالب تولید آثاری همچون مسابقه‌های پدرخوانده، شب‌های مافیا، رالی ایرانی، شام ایرانی و مسابقه ۷۷ ساعت را در کارنامه خود دارد. تهیه‌کنندگی رئالیتی شو ضد را خود سعید ابوطالب برعهده دارد. ژانر رئالیتی شو ضد، مسابقه‌ای است. اجرای مسابقه ضد برعهده مجید واشقانی است. شرکت‌کنندگان این رئالیتی شو نیز از بین چهره‌های مشهور و سلبریتی‌ها انتخاب می‌شوند.

در مورد زمان پخش رئالیتی شو ضد باید گفت که فعلاً زمان دقیقی از سوی تیم تولید این مسابقه اعلام نشده است، اما احتمال می‌رود، پخش مسابقه ضد از اواسط تابستان ۱۴۰۲، شروع شود. تعداد قسمت‌های رئالیتی شو ضد، ۱۵ اپیزود اعلام شده است. بر اساس اطلاعات موجود، مدت زمان هر قسمت این رئالیتی شو جذاب و دیدنی در حدود ۹۰ دقیقه است و یکشنبه هر هفته راس ساعت ۲۰، به صورت رایگان در پلتفرم نمایش خانگی تماشاخونه، پخش خواهد شد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی خلاصه داستان این سریال نمایش خانگی جدید بپردازیم.

داستان رئالیتی شو ضد

سریال نمایش خانگی ضد یکی از جدیدترین ساخته‌های سعید ابوطالب در ژانر مسابقه‌ای است که در سال ۱۴۰۲ تولید شده است. تنها چند روز تا شروع پخش این رئالیتی شو جذاب بر روی پلتفرم تماشاخونه باقی مانده است. از این رو قصد داریم در این بخش از مقاله، به ارائه خلاصه‌ای از داستان این مسابقه هیجان‌انگیز به طرفداران آن، بپردازیم.

در رئالیتی شو ضد، ۳۰ نفر از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون و سایر سلبریتی‌ها در گروه‌های ۱۰ نفره به مسابقه با یکدیگر خواهند پرداخت و در مرحله پایانی، چهره‌های برتر در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. داستان رئالیتی شو ضد بسیار نزدیک به بازی شب‌های مافیا است با این تفاوت که در این مسابقه بر خلاف مافیا، مفهوم شب و روز وجود ندارد. داستان این مسابقه جذاب و هیجان‌انگیز به سال ۱۹۸۶ برمی‌گردد. زمانی که در شهر زیبای پاریس، تعدادی گردشگر توسط جاسوس‌ها ربوده می‌شوند! حالا باید شاهد مجادله و مذاکره میان دو گروه جاسوس‌ها و ضدجاسوس‌ها باشیم. در این سریال نمایش خانگی، گفتگو‌ها بسیار مهم هستند و شرکت‌کنندگان باید به تحلیل صحبت یکدیگر بپردازند. در رئالیتی شو ضد نیز همانند سایر مسابقه‌های سعید ابوطالب، مفهوم‌هایی وجود دارد. مفهوم‌هایی مانند شلیک، ملاقات، درخواست بازداشت، خواب‌زدگی، درخواست مبادله و ….

معرفی شخصیت‌های رئالیتی شو ضد

رئالیتی شو ضد نیز مانند سایر ساخته‌های سعید ابوطالب دارای جبهه‌های متفاوتی است که شرکت‌کنندگان بر اساس نقشی که به آن‌ها داده می‌شود باید به بازی کردن بپردازند و سعی بر این داشته باشند تا اعضاء تیم خود را در طول بازی پیدا کنند و در نهایت پیروز مسابقه شوند. بازی از دو ساید کلی تشکیل شده است؛ ساید سفید که شامل ضدجاسوس‌ها، گروگان‌ها می‌باشد و ساید سیاه که همان جاسوس‌ها هستند. البته هر کدام از این ساید‌ها خود به زیر مجموعه‌هایی تقسیم می‌شوند.

ضدجاسوس‌ها از یک تیم سه نفره تشکیل شده‌اند؛ یک سرگرد و دو مامور که هر کدام از مامور‌ها مسلح به یک اسلحه هستند. همچنین در ساید سفید بازی دو توریست و دو گروگان نیز داریم، اما ربطی به ضدجاسوس‌ها ندارند. در مقابل، جاسوس‌ها نیز از یک تیم سه نفره تشکیل شده‌اند؛ یعنی یک سرتیم و دو جاسوس که همگی آن‌ها مسلح هستند. نکته جالب در مورد رئالیتی شو ضد، این است که افراد ساید سیاه یکدیگر را نمی‌شناسند و دو جاسوس بازی به واسطه کلمه رمزی که دارند باید در روز معارفه همدیگر را پیدا کنند. اما سرتیم جاسوس‌ها این کلمات رمز را نمی‌داند و برای پیدا کردن یاران خود باید بسیار دقت کند.

روند بازی رئالیتی شو ضد

رئالیتی شو ضد با گفتگو و مجادله بین شرکت‌کنندگان شروع می‌شود. هر یک از شرکت‌کنندگان باید به نوبت صحبت کنند و بقیه به تحلیل صحبت‌های او و جمع‌آوری سرنخ‌ها مشغول شوند. در طول این جدل، شرکت‌کنندگان می‌توانند چهار کار انجام دهند: درخواست حکم جلب، ملاقات، مبادله و شلیک. همچنین در طول مسابقه تنها یک بار و آن هم زمانی که زندان شهر پر شده باشد، اجراکننده می‌تواند استعلام وضعیت بگیرد. در مورد درخواست حکم جلب باید اشاره کنیم که هر بازیکن تنها یک بار می‌تواند درخواست حکم جلب برای بازیکن دیگری صادر کند. در این صورت بازیکن مشکوک برای اجماع معرفی می‌شود و اگر تعداد آراء کافی را دریافت کند به زندان منتقل می‌شود.

همچنین اگر شخصی در زندان باشد، هر بازیکنی در نوبت خود می‌تواند درخواست ملاقات با زندانی را بدهد و در این ملاقات دروغ‌گویی آزاد است. در جریان مبادله، بازیکن می‌تواند یکی از زندانیان را با بازیکن دیگری مبادله کند البته به شرط اینکه یکی از آن دو نفر حتماً گروگان باشد. در آخر بحث شلیک مطرح است. اگر فردی مسلح باشد می‌تواند به قصد خود بر شلیک را اعلام کند، البته او تنها به کسانی می‌تواند شلیک کند که در ساید مخالف او باشند و در صورتی که به شخصی شلیک کند که در ساید خودش است، این شلیک فایر بک می‌شود و خود شلیک‌کننده باید بازی را ترک کند.

معرفی عوامل مسابقه ضد

تا به اینجای مقاله به معرفی رئالیتی شو ضد جاسوسی، پرداختیم. سپس به خلاصه داستان، قوانین و شخصیت‌های این مسابقه جذاب و دیدنی اشاره کردیم. در این بخش قصد داریم تا به معرفی عوامل تولیدکننده این سریال نمایش خانگی بپردازیم. با ما همراه باشید.
سعید ابوطالب؛ کارگردان رئالیتی شو ضد

رئالیتی شو ضد جدیدترین ساخته سعید ابوطالب

فیلم‌ساز، مستندساز و سیاست‌مدار ایرانی، سعید ابوطالب، در تاریخ ۳ آذر ماه ۱۳۴۸ درشهر تهران چشم به جهان گشود. وی سابقه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را نیز داد. سعید ابوطالب در زمینه مستندسازی و فیلم‌سازی بسیار فعال بوده است، اما آنچه که او را به شهرت رساند، مسابقه‌ها و رئالیتی‌شو‌های اخیر او است که سر و صدای بسیاری بر پای کرده‌اند. او ابتدا با رالی ایرانی ۱ و ۲ شروع کرد و سپس به تولید شام ایرانی پرداخت. اما نقطه عطف کارنامه هنری او، بازی شب‌های مافیا بود که به یکباره بسیار محبوب و پرطرفدار شد. پس از آن نیز سعید ابوطالب مسابقه پدرخوانده را تولید کرد که آن نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفت. حالا وی دست به تولید رئالیتی شو جدیدی به اسم ضد، زده است که انتظار اثری خوب از او داریم.

رئالیتی شو ضد جدیدترین ساخته سعید ابوطالب

بازیگر خوش‌صدا و توانای سینما و تلویزیون ایران، مجید واشقانی، در تاریخ ۶ خرداد ماه سال ۱۳۵۰ در شهر تهران متولد شده است. مجید واشقانی کار خود را با حضور در کلاس‌های بازیگری امین تاریخ در بین سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ شروع کرد. وی برخلاف کارنامه هنری خود، علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد.


بیشتر بخوانید: معرفی مینی سریال حیثیت گمشده


مجید واشقانی در آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری حضور داشته است، اما از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به ماتادور، انقلاب زیبا، هوش سیاه و سریال پلیسی و محبوب میکائیل اشاره کرد. البته مجید واشقانی در چند سال اخیر به صورت پیوسته در رئالیتی شو‌هایی مانند شب‌های مافیا، جوکر و پدرخوانده حضوری درخشان داشته است و این امر، موجب محبوبیت بیشتر او در بین طرفدارانش شده است. حالا او در جدیدترین اثر سعید ابوطالب، رئالیتی شو ضد، حضور دارد، اما اینبار به عنوان مجری برنامه!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
0
0
مجید واشقانی متولد 1350؟ بیخیال 1359عه لطفا درستش کنید
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان