تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

امیرحسین آرمان کیست؟

امیرحسین آرمان یکی از ستارگان سینما و تلویزیون ایران در این روز‌ها است. او همواره خود را خارج از هرگونه مشکلات و جدال‌های رسانه‌ای نگه داشته و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

بیوگرافی امیرحسین آرمان

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: امیرحسین آرمان متولد ۱۴ آبان ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی دکوراسیون داخلی می‌باشد که زبان انگلیسی می‌داند و مطالعاتی در روانشناسی داشته و تجربه مدلینگ هم دارد.

حضور امیرحسین آرمان در کلاس‌های بازیگری

امیرحسین آرمان در سال ۱۳۸۱ وقتی ۲۰ ساله بود در کلاس‌های مرحوم مصطفی اسکویی فنون بازیگری را آموخت و از اتود‌های صحنه‌ای کارش را رسما آغاز کرد.

امیرحسین آرمان در جلوی دوربین

امیرحسین آرمان در سال ۱۳۸۳ با معرفی محمدرضا شریفی نیا به فیلم ازدواج به سبک ایرانی (حسن فتحی) اولین تجربه بازیگری اش را در جلوی دوربین بدست آورد.

ورود امیرحسین آرمان به تلویزیون

امیرحسین آرمان کیست؟

او بعد از سال‌ها حضور موفق در سینما، سال ۱۳۹۱ با سریال کلاه پهلوی به کارگردانی سید ضیاالدین دری با نقش امیر توکلی در قاب تلویزیون ظاهر شد.

شهرت امیرحسین آرمان

اما شهرت اصلی امیرحسین آرمان با سریال کیمیا در سال ۱۳۹۴ با نقش شهریار کامفر شروع شد سپس در سریال پریا سال ۹۵ با نقش یک فرد ایدزی بسیار درخشید.

امیرحسین آرمان از خوانندگی تا مدلینگ

امیرحسین آرمان علاوه بر هنر بازیگری در سال ۱۳۹۴ اولین آهنگ خود بنام آتش و فروردین ۹۵ آهنگی بنام هرشب با همکاری امیر مسعود عرضه کرد.

او سپس بعنوان مدل کار خود را در تبلیغاتی شروع کرد.

ازدواج امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان کیست؟

در جواب سوالاتی، چون ایا امیرحسین آرمان ازدواج کرده؟ باید گفت که این هنرمند محبوب تاکنون ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است و خودش نیز بار‌ها در مصاحبه‌های مختلف به این موضوع اشاره کرده و تمام شایعات و اخبار را تکذیب کرده و هرگونه خبری با تیتر همسر امیرحسین آرمان یا امیرحسین آرمان و همسرش و فرزندش شایعاتی بیش نیستند. امیرحسین آرمان در برنامه دورهمی نیز صراحتا به این موضوع اشاره داشت و گفت:

 “من در زندگی شخصی‌ام به عشق اعتقاد دارم و ازدواج رمزی است که هنوز برایم پیش نیامده است. خیلی درگیر زمان نیستم و معتقدم اگر شما در سنی ازدواج کنید که عشق برایتان به وجود آمده، خیلی بهتر از آن است که مجبور شوید، چون وقت ازدواجتان شده با کسی پیمان ازدواج ببندید. ”

خوانندگی امیرحسین آرمان

همانطور که اشاره کردیم، امیر حسین آرمان علاوه بر بازیگری به خوانندگی نیز علاقه بسیاری دارد و طبق گفته خودش از کودکی شروع به خواندن کرده است. او در سریال ممنوعه نیز در نقش یک خواننده ظاهر شد و در چندین سکانس، او را در حال خواندن و نواختن دیدیم. 

بهترین فیلم‌های امیرحسین آرمان

فیلم سینمایی شیفت شب

امیرحسین آرمان کیست؟

 سال ساخت: ۱۳۹۳
 کارگردان: نیکی کریمی
 بازیگران: محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی و گوهر خیراندیش

فیلم سینمایی شیفت شب یکی از آثار سینمایی ماندگار امیرحسین آرمان محسوب می‌شود که در این فیلم با نیکی کریمی همکاری کرد و در مقابل دوربین او قرار گرفت. فیلم شیفت شب در زمان اکران با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و در جشنواره فیلم فجر نیز دو دیپلم افتخار دریافت کرد.

فیلم نهنگ عنبر ۲

امیرحسین آرمان کیست؟

 سال ساخت: ۱۳۹۵
 کارگردان: سامان مقدم
 بازیگران: رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی و امیرحسین آرمان

فیلم نهنگ عنبر ۲ نیز یکی دیگر از فیلم‌های ماندگار و جذاب امیرحسین آرمان در سینما است که در سال ۹۶ اکران و به عنوان پرفروش‌ترین فیلم آن سال اعلام شد. آرمان نقش یک سرباز را در این فیلم ایفا کرد که نقشی کوتاه، اما جالب بود که توانست نظر طرفدارانش را به خود جلب کند.

فیلم بخارست

امیرحسین آرمان کیست؟

سال ساخت: ۱۴۰۱
 کارگردان: سید مسعود اطیابی
 بازیگران: حسین یاری، پژمان جمشیدی، هادی کاظمی، ایمان صفا و امیرحسین آرمان

فیلم بخارست از جدیدترین فیلم‌های امیرحسین آرمان در سینما است که در سال ۱۴۰۱ اکران شد و در سال ۱۴۰۲ نیز به صورت آنلاین منتشر شد. در این فیلم امیرحسین آرمان نقش عابد عبیدی را دارد که اشتبا‌ها توسط جلیل، برادر جلال، به خاطر یک دوربین مخفی در قسمت سونای استخر بخارست می‌میرد اما…

سریال کیمیا

امیرحسین آرمان کیست؟

سال ساخت: ۱۳۹۴
 کارگردان: جواد افشار
 بازیگران: مهراوه شریفی‌نیا، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ، حسن پورشیرازی و امیرحسین آرمان

سریال کیمیا نیز یکی دیگر از آثار ماندگار امیر حسین آرمان محسوب می‌شود که سهم بزرگی در به شهرت رسیدن او داشت. این سریال ۱۱۰ قسمتی در سال ۹۴ از شبکه دوم سیما پخش شد و آرمان در فصل سوم آن که در فرانسه و تهران ضبط شد، حضور موفقی داشت و توانست به شهرت و محبوبیت برسد.

سریال پریا

امیرحسین آرمان کیست؟

سال ساخت: ۱۳۹۵
کارگردان: حسین سهیلی‌زاده
بازیگران: امیرحسین آرمان، لادن مستوفی، محمود پاک‌نیت، افسانه بایگان و کمند امیر سلیمانی

سریال پریا نیز یکی از ماندگارترین سریال‌های امیرحسین آرمان محسوب می‌شود که باعث شهرت و محبوبیت بیشتر این هنرمند در میان مردم شد و پس از این سریال دیگر به شهرت کامل رسید و طرفداران بسیاری پیدا کرد. او در این سریال نقش فردی به نام کیوان را ایفا می‌کند که به بیماری ایدز مبتلا می‌شود و مشکلات بسیاری برای خود و خانواده‌اش به وجود می‌آید.

سریال مرز خوشبختی

امیرحسین آرمان کیست؟

 سال ساخت: ۱۳۹۶
 کارگردان: حسین سهیلی‌زاده
 بازیگران: امیرحسین آرمان، پوریا پورسرخ، مهدی سلوکی و شهرزاد کمال‌زاده

سریال مرز خوشبختی نیز از آثار تلویزیونی امیرحسین آرمان محسوب می‌شود که در سال ۹۶ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد. آرمان در این سریال نقش یک پسر نخبه ساده را ایفا می‌کند که برای تحصیل از شهرستان به تهران می‌آید، اما با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شود.

سریال ممنوعه

امیرحسین آرمان کیست؟

سال ساخت: ۱۳۹۷
 کارگردان: امیر پورکیان
 بازیگران: میلاد کی‌مرام، امیر جعفری، نیکی کریمی، امیرحسین آرمان و الهه حصاری

سریال ممنوعه نیز یکی از سریال‌های جنجالی امیر حسین آرمان محسوب می‌شود که در زمان پخش حواشی زیادی داشت و سکانس‌های بسیاری از آن نیز سانسور شد که این سانسور شامل بخش عمده‌ای از نقش آرمان بود. او در این سریال نقش پسری به نام «باربد» را ایفا می‌کند که خواننده بوده و با دوستان خود به تجارت مشغولند.

سریال مانکن

امیرحسین آرمان کیست؟

 سال ساخت: ۱۳۹۸
 کارگردان: حسین سهیلی‌زاده
 بازیگران: مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، محمدرضا فروتن، نازنین بیاتی و فرزاد فرزین

سریال مانکن نیز یکی دیگر از سریال‌های امیرحسین آرمان است که سال گذشته در نمایش خانگی پخش شد و سومین تجربه همکاری او با حسین سهیلی‌زاده محسوب می‌شود. امیرحسین آرمان در سریال مانکن بسیار خوش درخشید و توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. او در این سریال نقش پسری به نام کاوه را ایفا می‌کند که برای پرداخت بدهی‌های پدرش، نامزدش را رها کرده و با یک زن ثروتمند به نام کتی ازدواج می‌کند. همکاری امیرحسین آرمان و نازنین بیاتی نیز در این سریال بسیار جذاب و درخشان بود. این دو هنرمند در سریال مانکن نقش دو عاشق را بازی کردند که برای رسیدن به یکدیگر با چالش‌های بسیاری مواجه شدند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
0
1
سینما هنر
فیلم ...
رخ سرخ
به دنبال خوشبختی
تینا بینا
آوا نفس
فیلم حرکت اول
رخ ابلهانه
خط سرخ خط زرد
نیرنگ سامری
دشمن انسانیت
دشمن زن و مرد
تاریکی جهل و ظلمت
مهتاب لیلا الناز نفس
اوتادی شاکردوست
استواری و انسانیت
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
0
1
سینما هنر
فیلم کلاغ دزد
نعمتهای خدا
پنیر خوب تبریزی
بستنی خوب تایلندی
لیاقت نعمت در مرام بود
پای کج شکست
خط ابلهانه زرد
خط احمقانه سرخ
طرد شده از مرام انسانیت
رانده شده از کلاس آدمیت
مذموما مدحورا
دره جهنم
پرتگاه ظلم و ستم
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان