تاریخ انتشار: ۲۱:۵۵ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

امیرعبداللهیان: محمد بن سلمان سفر به ایران را پذیرفت

وزیر امور خارجه گفت که با همتای عربستانی خود برای برگزاری نشست‌های اقتصادی و تجاری بین تجار و بازرگانان ۲ کشور در تهران، ریاض، جده و سایر استان‌های مورد نظر توافق حاصل شد.

سفر بن سلمان به ایران

رویداد۲۴ به گزارش میزان، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در پایان سفر به عربستان و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ملک سلمان از آقای رئیسی برای سفر به عربستان دعوت کردند، گفت: آقای رئیسی دعوت را پذیرفتند و گفتند که در زمان مناسب این سفر انجام خواهد شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نیز از آقای محمد بن سلمان دعوت کرد، اظهار کرد: بن‌سلمان نیز دعوت را پذیرفت و گفت که برای سفر در زمان مناسب به ایران برنامه‌ریزی خواهم کرد.

امیرعبداللهیان، افزود: من و هیئت همراه با حضور در سفارت ایران در ریاض و در سرکنسولگری ایران و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد OIC در جده از نزدیک شاهد روند ازسرگیری رسمی فعالیت‌های دیپلمات‌های کشورمان در ریاض و جده بودیم.


بیشتر بخوانید: استفاده از کلمه خلیج فارس در عربستان توسط امیرعبداللهیان


وزیر امور خارجه با بیان اینکه همین اقدام درباره دیپلمات‌های سعودی در تهران و مشهد انجام شده، بیان کرد: آن‌ها نیز مستقر شده‌اند و طی روز‌های آینده سفرای ۲ کشور در پایتخت‌ها مستقر خواهند شد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در بخشی دیگر گفت: با وزیر امور خارجه عربستان برای برگزاری نشست‌های اقتصادی و تجاری بین تجار و بازرگانان ۲ کشور در تهران، ریاض، جده و سایر استان‌های مورد نظر در ایران تاکید و توافق حاصل شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
0
0
آفرین بر تو عین ال..باقرزاده!
الان خیابان ها رو چراغ بزنید
و جشن طالبانی راه بندازید
و با باجناقتون جشن دونفره بگیرید
بیچاره ملت ایران که به چه فلاکتی
افتادن به دست این وحوش طالبانی
شاهنشاه آریامهر ،رضا شاه جاوید باد
شاهزاده رضا عشقی! عشق!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
0
1
تبریک می گویم که گاو شیرده دعوت شما را پذیرفت باید بعنوان یک دستاورد و غرور عزتمندانه دولت محرومان بایستی به آن افتخار کنید .
چه فرصتها و هزینه هایی را برای کشور و مردم از دست دادیم با این نالایقان، بعد از ده سال برگشتیم به جای اولمان و به این نتیجه رسیدیم که اشتباه و حماقت کردیم چه کسی باید پاسخگو باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان