تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۲

مواجهه جواد نکونام با شهر بی‌دفاع استقلال!

جواد نکونام در شروع تمرینات استقلال فقط یک مدافع وسط تخصصی را در اختیار خواهد داشت.

مواجهه نکونام با شهر بی‌دفاع استقلال!

رویداد۲۴ دور جدید تمرینات استقلال قرار است از فردا (پنجشنبه) زیر نظر جواد نکونام برگزار شود؛ اتفاق ویژه‌ای که کادرفنی استقلال در شروع تمرینات با آن مواجه است، حضور تعداد زیادی از نفراتش در اردوی تیم‌های ملی بزرگسالان و امید است.

خلاء برخی بازیکنان در تمرینات استقلال در خط دفاع بیشتر به چشم خواهد آمد؛ جایی که محمدحسین مرادمند به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده و همراه شاگردان قلعه نویی در بلغارستان به سر می‌برد.

همچنین آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال هم دچار مصدومیت شده و فعلا توانایی حضور در تمرینات گروهی را ندارد. از سوی دیگر روزبه چشمی هافبک باتجربه‌ای که توانایی بازی در خط دفاعی را دارد نیز در اردوی تیم ملی است و نمی‌تواند آبی‌ها را در تمرینات همراهی کند.

جالب اینکه سامان تورانیان مدافع جوان آبی‌ها نیز در اردوی تیم امید حضور دارد و همراه تیم زیر ۲۳ ساله‌های ایران در مسابقات مقدماتی آسیا به میدان می‌رود.

در این شرایط ایمان سلیمی تنها مدافع تخصصی حاضر در تمرینات استقلال خواهد بود؛ غیبت نفرات دفاعی می‌تواند نکونام را در چینش تمرینات تیمش نیز با مشکلاتی مواجه کند و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی را در این خصوص شاهد هستیم.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان