تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

امیر قلعه نویی: با من بد هستید به مملکت ضربه نزنید!

سرمربی تیم ملی ایران بار دیگر نسبت به منتقدان خود واکنش نشان داد و گفت: نمی دانم چرا سکوت کرده اند.

امیر قلعه نویی: با من بد هستید به مملکت ضربه نزنید!

رویداد۲۴ امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابتدای تمرین امروز با خبرنگاران درباره آخرین شرایط این تیم و همچنین دیدار با بلغارستان و بازی پیش رو مقابل آنگولا صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

او درباره برد یک بر صفر ایران مقابل بلغارستان در دیدار تدارکاتی گفت: بلغارستان قدرت نزول کرده فوتبال اروپا بود. در گذشته ستاره‌های بسیار بزرگی داشته، الان دنبال برنامه‌ریزی خوب و جوان‌گرایی است تا به گذشته خود بازگردد. از میزبانی آن‌ها نیز باید نهایت تشکر را داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره عملکرد شاگردان خود در این دیدار افزود: این بازی دستاوردهای خیلی خوبی برای ما داشت. به نتیجه اصلا کار ندارم ولی نوع بازی، بازی هجومی، ساختار دفاعی، نخوردن گل و اینکه به آن‌ها موقعیت آنچنانی ندادیم یکی از نکات مهم بازی بود. تنها ایرادی که من از بازیکنان گرفتم و امروز هم در جلسه گفتم، نگرش ما نسبت به موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم. آن را باید عوض کنیم. اولین موقعیت شاید آخرین موقعیت ما باشد و نهایت استفاده را داشته باشیم.

قلعه نویی با وجود برد اقتصادی مقابل بلغارستان و تاکیدی که خود با بیان جمله «اصلا نتیجه اش مهم نیست» داشت، بار دیگر فرصت تاختن به منتقدانش را پیدا کرد و گفت: اولین بازی که داشتیم با روسیه و کنیا بود. خیلی‌ها انتقاد کردند. دیگر بازی آسان در فوتبال دنیا نیست. ایتالیا مساوی می‌کند و آلمان شکست می‌خورد. اوکراین با انگلیس مساوی کرد. دوستانی که آن حرف‌ها را می‌زدند نمی‌دانم چرا سکوت کرده‌اند که البته از روی دشمنی بود.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: قطر را ببینید. با همه امکانات و ارتباطاتی که دارد، مشکل مالی ندارد اما با کنیا و روسیه هم بازی می‌کند. نمی‌دانم چرا آقایان سکوت کرده‌اند. برای زدن امیر قلعه‌نویی به مملکت خودتان ضربه نزنید. دنبال کمک به تیم ملی باشید. بهانه نیاورید که چرا با روسیه و کنیا بازی کردند. در آن زمان توانستیم آن کار را کنیم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
1
4
آهای مردم این بابا تیم ملی رو به جایی نمی رسونه. این خط اینم نشون.
آقای قلعه نویی این همه از فوتبال درامد داشتی داداش چندتا عنوان آسیاییو جهانی تونستی بدست بیاری؟ بابا بی خیال شو دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
1
4
آقای قلعنه نوعی از عملکرد گذشته و فعلی خودت دفاع کن.
خواهشا برا فرار از مسولیت از مملکت و دین و نظام و ... مایه نزار.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان