تاریخ انتشار: ۱۹:۵۸ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

یحیی گل محمدی: به بازیکنانم گفته‌ام چطور رونالدو رامهار کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که تیمش برای حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آماده است، در مورد دیدار با النصر گفت: آماده هستیم تا در ورزشگاه آزادی سه امتیاز را از حریف بگیریم.

یحیی گل محمدی: به بازیکنانم گفته‌ام چطور رونالدو رامهار کنند

رویداد۲۴ نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان که ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، بعدازظهر امروز دوشنبه در سالن کنفرانس این ورزشگاه برگزار شد.

یحیی گل محمدی در این نشست خبری با اشاره به حضورش در ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ مقابل رونالدو در بازی با پرتغال تاکید کرد: رونالدو بازیکن افسانه‌ای در فوتبال دنیاست و خوشحالم به ایران سفر کرده است.

وی ادامه داد: این بازیکن باعث خوشحالی و انگیزه خیلی از جوان‌های ایرانی شده است. او نابغه فوتبالی است و مهار چنین بازیکنی سخت است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ارزیابی اش از تیم عربستانی گفت: النصر فقط رونالدو نیست. بازیکنان شاخص دیگری هم دارد که باید آنها را هم مهار کنیم.

گل محمدی ادامه داد: به بازیکنانم گفتم باید دفاع تیمی داشته باشیم و فضا ندهیم. باید دفاع فشرده داشته باشیم. در تقابل‌های یک در مقابل یک انگیزه زیادی داشته باشیم. بازیکنانی مثل رونالدو اگر فضا نداشته باشند کارایی کمتری خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: هر اتفاقی بیفتد انگیزه بازیکنانم کم نمی‌شود. من گفتم ستاره‌ها و نابغه‌ها به ایران آمده اند خوب است. باید از کسانی که این ستاره‌ها را به آسیا آوردند تشکر کرد. همین‌ها الان ایران هستند. حضور آنها ارزشمند است. بعضی بازیکنان ما با همین چهره‌ها بازی کردند. می‌دانند چگونه تمرکز کنند و بازی انجام دهند.

گل محمدی در پاسخ به پرسشی در مورد وضعیت زمین چمن ورزشگاه آزادی و تأثیر آن بر روی عملکرد دو تیم گفت: با مسئول زمین که صحبت کردم تاکید کرد شرایط بهتر شده و زمین کیفیت خوبی دارد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: یحیی گل محمدی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
0
0
توفقط دنبال این بودی که رونالدورومهارکنی دنبال اینکه تیمت بتونه بازی کنه نبودی میتونستی بگی هریازده بازیکنت بچسبن برونالدو بقیه رووله وله
توفقط تولیگ ایران میتونی مربیگری کنی اندازه آسیانیستی اینجاهم البته دنبال چیزهای دیگه هستی که خودت هم میدونی منظورم چیه ماارتش سرخ روهم سرکارگذاشتی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان