تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

حسن روحانی جا پای آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی می‌گذارد؟

روزنامه آرمان امروز نوشت: روحانی را باید از لحاظ سیاسی اشبه‌الناس به هاشمی رفسنجانی دانست. او احتمالا یکی از چهره‌های سرشناس فهرست اصلاح‌طلبان و اعتدالیون خواهد بود.

حسن روحانی جا پای آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی می‌گذارد؟

رویداد۲۴ به گزارش آرمان امروز، در بین جناح‌های سیاسی حاضر در خبرگان، مجمع روحانیون مبارز در صحنه سیاست به نام اصلاح‌طلبان شناخته می‌شوند. آنها در خبرگان فعلی که انتخابات آن اسفند ۱۳۹۴ برگزار شد، توانستند تعدادی از نمایندگان خود را راهی خبرگان کنند. اما از این طیف هم برای انتخابات آتی هنوز خبری نیست و حتی گمانه‌زنی‌های زیادی هم درباره حضور چهره‌های منتسب به اصلاح‌طلبان و اعتدالیون، شنیده نشده است. از سوی دیگر انتخابات این دوره غایبان زیاد و سرشناسی دارد که بر گرم شدن تنور آن تاثیر بسزایی خواهد داشت. اکبر هاشمی رفسنجانی، محمد یزدی و محمدتقی مصباح یزدی سه غایب بزرگ انتخابات مجلس خبرگان در این دوره هستند.

این روزنامه افزوده است: اما در غیاب آنها هستند افرادی که بتوانند نبود این چهره‌ها را پوشش دهند. حسن روحانی که بسیاری او را به لحاظ همراهی بلند مدت با هاشمی رفسنجانی می‌شناسند، یکی از این چهره‌هاست. روحانی را باید از لحاظ سیاسی اشبه‌الناس به هاشمی رفسنجانی دانست. او احتمالا یکی از چهره‌های سرشناس فهرست اصلاح‌طلبان و اعتدالیون خواهد بود؛ هر چند که او عضو مجمع روحانیون مبارز نیست و از اعضای تشکل محافظه‌کار جامعه روحانیت مبارز است اما سال‌هاست که تقریبا دیگر ارتباط ارگانیکی با جامعه روحانیت ندارد. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
3
7
پس هر چه زودتر شیرجه بزن تو استخر فرح تا همنشین رفیقت اکبر بشی اون وقت هم از محاکمه راحت میشی و هم به وصال رفیق شفیقت میرسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
الهی آمین ، پس از الان خداحافظ ملای ریش آبی!
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
0
0
اولا دوره این حرف ها گذشته بعد از کی مورچه رو بافیل مقایسه میکنن حسن روحانی هیچ جایگاهی ندارد با دولت بی تدبیر وناامیدش
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان