تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۴ مهر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

فیلم دیدنی جدال زرافه و شترمرغ

فیلم دیدنی حیات وحش از جدال زرافه و شترمرغ را ببینید. تعجب‌آور نیست که زرافه ها در رویارویی با شترمرغ به شکل ماهرانه از لگد خود استفاده کند.

مستند حیات وحش

رویداد۲۴ حسین فلاحی: شاید زرافه‌ها خطرناک‌ترین حیوان در حیات وحشی نباشند، اما این ویدیو ثابت می‌کند که آنها به‌طور شگفت‌انگیزی می‌توانند با مشت... یا لگد از خود دفاع کنند. این نمایانگر دفاع عالی آنها در برابرحیوانات دیگر است. واضح است که شترمرغ برای زرافه دردسر ایجاد می‌کرد و لگد قدرتمند زرافه را دریافت می کند. ما قبلا دیده بودیم که اسب ها با پاهای عقبشان لگد می‌زنند. زرافه اساساً فقط یک اسب گردن دراز است (اگرچه زرافه‌ها در واقع بیشتر به خانواده آهو مربوط می‌شوند)، بنابراین تعجب‌آور نیست که بدین شکل ماهرانه از لگد خود استفاده کند.

 از این واقعیت بگذریم که همه ماجرا در این ویدئو بین دو تا ازعجیب ترین موجودات زنده روی این سیاره اتفاق می افتد. از یک طرف، شما بلندترین پستاندار جهان را دارید با گردنی فوق العاده بلند بدون دلیل علمی واقعی و از سوی دیگربزرگترین پرنده جهان درمقابل شما است.  از نظر فنی شترمرغ ها  پرنده هستند، حتی اگر پروازی ندارند و 200 پوند یا بیشتر از پرنده آوازخوان معمولی شما بیشتر هستند. شترمرغ ها نمی توانند پرواز کنند، اما می توانند بسیار سریع بدوند و سریع ترین پرنده در بین پرندگان هستند.

کاربران X (کاربران سابق توییتر) از ضربه تهاجمی زرافه متحیر شدند و نظارت خود را در مورد "نبرد گردن دراز" در بخش کامنت ها ارسال کردند: یکی از کاربران نوشت: « حالا این یک لگد مناسب است. شترمرغ سزاوار آن است.» کاربر دیگر نوشت: « یک داور کانگورو کم داشت.»  الکس اینکین نوشت: « شبیه جنگ نیست!  شترمرغ بیچاره.» سید عزیر الحق نیز نوشت: « زرافه درس داد.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
2
3
سلام. آقا اینکه سایتتون بی اجازه میپره رو روبیکا خیلی آزار دهنده شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
1
1
یکبار دیدم زرافه به سر کرگدن لگد زد کرگدن فرار کرد لگد محکمی داره
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان