تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲

فیلم سقوط مرگبار خرس از صخره هنگام شکار بچه بز کوهی

فیلمی از حیات وحش ببینید که یک خرس هنگام شکار بچه بز کوهی جان خود را از دست می‌دهد.

فیلم حیات وحش

رویداد۲۴ حسین فلاحی: یک ویدیوی گیرای طبیعت صحنه‌ای دراماتیک از تعقیب یک بز کوهی و بچه‌اش توسط یک خرس روی صخره‌ یک کوه را نشان می‌دهد. این رویارویی مرگبار که در طبیعت ثبت شده است بر چابکی بزهای کوهی و مهارت‌های کوهنوردی آنها تاکید می‌کند. یک خرس قدرتمند و مصمم برای شکار یک بز کوهی و بچه‌اش تلاش می‌کند. بزها با آگاهی از خطر قریب الوقوع، خود را روی صخره‌ای شیب دار و دور قرار داده‌اند. این یک حرکت استراتژیک عالی برای فرار از چنگال خرس است.

آیا خرس ها کوهنوردان ماهری هستند؟

برخلاف تصور عمومی، خرس‌ها کوهنوردان ماهری هستند. اندام و پنجه‌های قوی آنها آنها را به آسانی شگفت‌آور برای بالا رفتن از درختان و صخره‌ها مجهز می کند. در این ویدئو، مهارت خرس در صعود کامل به نمایش گذاشته شده است. با احتیاط از صخره پایین می‌آید. هر پله گواهی بر توانایی های طبیعی آن در بالا رفتن است که با تصور غلط رایج خرس‌ها به عنوان موجوداتی که فقط روی زمین هستند، تناقض دارد.

درست زمانی که به نظر می‌رسد خرس ممکن است در تعقیب خود موفق شود، سرنوشت به سرعت تغییر می‌کند. خرس که شاید شیب صخره را دست کم می‌گیرد یا بیش از حد به توانایی‌هایش اعتماد دارد، می‌لغزد. در این لحظه دلخراش، به بینندگان یادآوری می‌شود که یک گام اشتباه می‌تواند پایان را نشان دهد.

خرس بیش از 100 فوت سقوط می‌کند تا بمیرد؛ اوج دلخراشی برای تعقیب و گریز که ذات بی‌رحم طبیعت را به نمایش گذاشت. بز کوهی و بچه‌اش، اگرچه تکان خورده‌اند اما در جایگاه ناامن خود در امان هستند. صخره، شاهد خاموش درام، هم به عنوان پناهگاه و هم به عنوان یک تله مرگ ایستاده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان