تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۱۷ مهر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: ما امکان ارسال سلاح نداریم؛ از نظر مشاوره به جریان مقاومت کمک می‌کنیم

شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: این عملیات ترکیبی موفقیت آمیز بود و دستاورد‌های آن در آینده از نظر سیاسی و راهبردی مشخص می‌شود. امروز برخی کشور‌های غربی که قبلا حمایت می‌کردند، درخواست آتش بس دارند که این خودش نتیجه برتری جریان مقاومت در فلسطین است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: ما امکان ارسال سلاح نداریم؛ از نظر مشاوره به جریان مقاومت کمک می‌کنیم

رویداد۲۴ این عملیات ترکیبی موفقیت آمیز بود و دستاورد‌های آن در آینده از نظر سیاسی و راهبردی مشخص می‌شود. امروز برخی کشور‌های غربی که قبلا حمایت می‌کردند، درخواست آتش بس دارند که این خودش نتیجه برتری جریان مقاومت در فلسطین است.

شهریار حیدری نماینده مردم کرمانشاه (سرپل ذهاب / قصر شیرین) و نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص جلسه دیروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در باب تحولات در سرزمین اشغالی با حضور ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین به جماران گفت: جلسه دیروز کمیسیون امنیت ملی و شیاست خارجی در خصوص تحولات سرزمین‌های اشغالی با حضور ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران و مسئولانی از وزارت خارجه و سایر دستگاه‌های مربوطه تشکیل شد.

در این جلسه آخرین وضعیت سرزمین‌های اشغالی مطرح شد و اینکه توضیحات زیادی از این عملیات به دست آمده است. خوشبختانه توفیقاتی حاصل شد که نتیجه تجارب گذشته و ترکیب تمام موارد اطلاعاتی، امنیتی، حفاظتی و نظامی بوده که نسبت به عملیات گذشته کاملا متفاوت بوده است.

چون این اقدام در شرایطی رخ داد که غزه از شش جهت زمین، هوا، دریا، شمال، جنوب، غرب و شرق در محاصره کامل بوده است. هر دقیقه شش موشک به سمت اشغالگران شلیک شده که کار بسیار بی‌نظیری است.

وی با بیان اینکه ۷۰۰۰ نفر از مردم فلسطین اسیر اسرائیل هستند، گفت: قطعا تعداد دستگیری‌های بعد از عملیات می‌تواند برای تبادل کل اسرای فلسطینی موثر باشد. رژیم از نظر داخلی به هم خورده و مردم اسرائیل شدیدا منتقد دولت و ارتش اسرائیل هستند.

شهریار حیدری به سخنان ابوشریف پرداخت و افزود: ابوشریف ابعاد عملیات و تاثیر آن بر پیکره اسرائیل و دستاورد‌ها را تشریح کرد؛ این اولین تجربه عملیات ترکیبی شامل اطلاعات، ضد اطلاعات، جاسوسی و همه آن‌هایی است که در گذشته تجربه کرده‌اند که به این شکل نبوده است.

این عملیات ترکیبی موفقیت آمیز بود و دستاورد‌های آن در آینده از نظر سیاسی و راهبردی مشخص می‌شود. امروز برخی کشور‌های غربی که قبلا حمایت می‌کردند، درخواست آتش بس دارند که این خودش نتیجه برتری جریان مقاومت در فلسطین است.


بیشتر بخوانید: ایران از حمله حماس به اسرائیل سود می‌برد؟


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در خصوص تهدید اسرائیل، تصریح کرد: اسرائیل برای فرافکنی و فرار از بار روانی که از دولت نتانیاهو و ارتش رژیم دارد مجبور است این صحبت‌ها را داشته باشد تااین بار روانی کاهش پیدا کند. این تهدیدات در مقابل جمهوری اسلامی تکراری است.

تنها جریان مقاومت است که ضربه بر اسرائیل وارد کرده است اگر بخواهند با ایران تنش ایجاد کنند قطع به یقین هزار برابر جریان مقاومت ضربه وارد کرده جمهوری اسلامی می‌تواند از تمام سرزمین اشغالی می‌تواند هر نقطه‌ای که اسرائیلی وجود دارد مورد هدف قرار دهد.

نماینده مردم پل ذهاب در خصوص تحولات در منطقه، اظهار کرد: برخی کشور‌ها که با اسرائیل سفارت دارند از آتش بس صحبت می‌کنند.

خیلی از کشور‌ها از جریان مقاومت حمایت کردند و کشور‌های غربی که حامی اسرائیل بوده به دنبال این هستند از نظر روانی به آن‌ها کمک کنند. تا آنجایی که از نگاه و نظر کشور‌های اسلامی ارزیابی شده بیشتر ۹۵ درصد از جریان مقاومت حمایت کردند.

وی در پایان درباره صحبت‌هایی مبنی بر کمک تسلیحاتی ایران به جریان مقاومت، گفت: تکنولوژی برای خود مردم فلسطین و مقاومت است، چون ما امکان ارسال سلاح نداریم. آن‌ها از تکنولوژی آموزش دیدند و ما از نظر مشاوره کمک کردیم و کمک می‌کنیم.

منبع: جماران
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اسرائیل ، فلسطین
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
خودم
|
France
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
0
7
مشاوره چیه اقا چرا تعارف میکنی؟

الان بهترین زمان است که ثابت کنی راست میگی و واقعا ضد صهیونیستها هستی. برو غزه و اونجا در محل مشاوره مستقیم بده و شاید بخت یاری کنه و شهید بشی.

اگر نمیری از حساب مردم ایران مایه نگذار و کمی خفقون بگیر
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
0
4
قوم منافق دو رو
زبان دروغین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
0
5
بر پدر مادر آدم دروغگو لعنت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان