تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۱۸ مهر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

فیلم دیدنی شکار سگ خانگی توسط عقاب

فیلم دیدنی از حیات وحش را ببینید که یک عقاب سرسفید سگ خانگی را از روی زمین ربود و پرواز کرد.

فیلم مستند حیات وحش

رویداد۲۴ حسین فلاحی: به‌عنوان یک علاقه‌مند به حیات وحش، چیزهای شگفت‌انگیزی در طبیعت دیده‌ام، اما یکی از اتفاقات اخیر که توجه من را به خود جلب کرد، ویدیویی بود از یک عقاب سرسفید که قبل از پرواز کردن، سگ کوچکی را می‌دزدد. در نگاه اول، ممکن است برای سگ و صاحبش لحظه وحشتناکی به نظر برسد، اما با کاوش عمیق در داستان، متوجه شدم که این نمایشی قابل توجه از قدرت این پرندگان باورنکردنی است.

عقاب های سرسفید یکی از بزرگترین پرندگان شکاری آمریکای شمالی هستند که به خاطر چنگال های تیز، طول بال های چشمگیر و بینایی تیزشان شناخته شده است. آنها شکارچیان ماهری هستند و عمدتاً از ماهی ها تغذیه می کنند، اما آنها به شکار پستانداران کوچک از جمله خرگوش، سنجاب و حتی سایر پرندگان معروف هستند.

اتفاقی که یک عقاب سرسفید سگ کوچکی را برمی‌دارد ممکن است نادر به نظر برسد، اما برای عقاب‌های سرسفید غیرمعمول نیست که حیوانات خانگی کوچک را هدف قرار دهند. آنها اغلب حیوان خانگی را با طعمه اشتباه می گیرند. اما در این مورد عقاب سرسفید پس از پی بردن به اشتباه خود، سگ را به سرعت رها کرد و این حیوان به سلامت به صاحبش بازگردانده شد. بله، درست خواندید، Zoe در 4 مایلی خانه پیدا شد و پس از این رویداد دوباره به صاحبش پیوست.

در حالی که ممکن است شنیدن در مورد هدف قرار دادن حیوانات کوچک توسط عقاب های سرسفید برای صاحبان حیوانات نگران کننده باشد، مهم است که به یاد داشته باشید که این پرندگان بخش مهمی از اکوسیستم هستند و نقش مهمی در حفظ تعادل طبیعی سالم دارند. به عنوان مشتاقان حیات وحش، ما باید تلاش کنیم تا از این موجودات باشکوه و رفتارهای طبیعی آنها قدردانی و احترام بگذاریم، حتی زمانی که ممکن است غیرمنتظره یا ناراحت کننده به نظر برسند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم دیدنی ، حیات وحش
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
1
1
انسان به انسان احترام نمی زاره( جنگ الان غزه). توقع دارین به سایر موجودات احترام بزاره!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
کسانی که آن جنایات را در حمله به داخل اسراعیل بر سر زنان- کودکان و غیر نظامی ها آوردند - انسان نیستند . نباید نام انسان بر آنها گذارد
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان