تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲

فیلم دیدنی فرار گورخر از دهان تمساح

فیلمی دیدنی از حیات وحش را ببینید که گورخر جوان برای رهایی از چنگ تمساح چگونه می‌جنگد.

فیلم حیات وحش

رویداد۲۴ حسین فلاحی: فرار از آرواره‌های یک تمساح برای این گورخر جوان در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی هزینه دارد. این کلیپ ویدیویی باورنکردنی که در یک کانال یوتیوب حیوانات آپلود شده است، حیوان جوان را نشان می‌دهد که برای رهایی از چنگ تمساح می‌جنگد و در نهایت موفق می‌شود. با این حال بدون آسیب نمی‌ماند.

گردشگران در پارک مشغول تماشای گله ای از گورخرهای در حال نوشیدن آب از یک سد بودند که کروکودیل از آب کم عمق بیرون آمد و به پای جلوی حیوان جوان چسبید. انگار یک کروک کافی نبود که چند ثانیه بعد هیولای دوم از زیر آب نمایان می‌شود و سعی می‌کند در شکار کروک کمک کند. اگرچه در ابتدا به نظر می‌رسید که سرنوشت گورخر به پایان رسیده است، اما پس از چند دقیقه درگیری و تلاش ناامیدانه، گورخر موفق شد خود را آزاد کند و به ایمنی به گله خود بازگردد. ما مطمئن نیستیم که این داستان چگونه به پایان رسید، اما یک لنگی قابل مشاهده و پارگی در پای گورخر باعث ایجاد شک و تردید در مورد اینکه این حیوان تا چه مدت می‌تواند در طبیعت زنده بماند، ایجاد می‌کند.


فیلمهای دینی از حیات وحش

فیلم سقوط مرگبار خرس از صخره هنگام شکار بچه بز کوهی

فیلم دیدنی جدال زرافه و شترمرغ

فیلم دیدنی برق گرفتگی وحشتناک تمساح پس از شکار مارماهی

فیلم نبرد تن به تن گله بوفالوها با گله شیرها


تمساح‌های نیل، شکارچیانی دارای نیروی گاز گرفتن بسیار قوی و دندان‌های تیز و مخروطی شکل هستند که رهایی طعمه از چنگال آنها را تقریبا غیرممکن می‌سازد. اگرچه کروک‌ها می‌توانند پستانداران بزرگتر را بگیرند و بخورند و گورخرها و سایر آنتلوپ‌ها اکثریت رژیم غذایی آنها را تشکیل نمی‌دهند. در عوض، آنها ترجیح می‌دهند که عمدتاً از ماهی تغذیه کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان