تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۱ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

سردار رادان: وضعیت امنیت کشور عالی است

احمدرضا رادان تاکید کرد: عناصر مختلف ضد انقلاب هم در داخل و هم در مرز‌ها به خصوص در مرز‌های شرقی کشور به دنبال ایجاد ناامنی هستند، اما با این وجود وضعیت امنیت میهن اسلامی عالی است.

سردار رادان: وضعیت امنیت کشور عالی است
رویداد۲۴ احمدرضا رادان، فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: دشمنان انقلاب همواره سعی در ایجاد ناامنی در مرز‌های شرقی کشور و منطقه بلوچستان دارند، اما مرزبانان غیور نیروی انتظامی با تمام قدرت مقابل آن‌ها ایستادگی می‌کنند و در این مسیر شهدای بسیاری نیز تقدیم می‌کنند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: نیرو‌های جان برکف سپاه پاسداران هم در این منطقه حضور جدی دارند و همکاری بسیاری بین نیرو‌های سپاه با نیروی انتظامی وجود دارد که این مهم قدرت بازدارندگی ما را تقویت کرده است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به حضور خود در یادواره شهدای نیروی انتظامی استان مرکزی، تاکید کرد: نباید شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی ماموران پلیس فراموش شود و همه باید از سیره این عزیزان الگوگیری کنند.

رادان به درگیری شب گذشته مرزبانان غیور نیروی انتظامی با اشرار مسلح در منطقه بلوچستان اشاره کرده و گفت: چهار مرزبان در این درگیری مجروح شدند که یکی از آن عزیزان صبح امروز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: عناصر مختلف ضد انقلاب هم در داخل و هم در مرز‌ها به خصوص در مرز‌های شرقی کشور به دنبال ایجاد ناامنی هستند، اما با این وجود وضعیت امنیت میهن اسلامی عالی است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
0
1
امنیت اقتصادی نداریم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
0
1
سلام بقول برنامه نون خ عالی نه عالییییییییییییی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان