تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۶ آبان ۱۴۰۲

بهترین روش‌های اخذ اقامت اسپانیا با رویال مهاجرت

اسپانیا از جمله کشور‌هایی است که بسیاری از افراد آرزوی زندگی در آن را دارند. در ایران هم افراد متعددی به دنبال مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت آن هستند. به راستی از چه طریقی می‌توان به این کشور پیشرفته مهاجرت کرد؟ برای مهاجرت به اسپانیا چه مراحلی را باید طی کرد؟

بهترین روش‌های اخذ اقامت اسپانیا با رویال مهاجرت

رویداد۲۴ اسپانیا از جمله کشورهایی است که بسیاری از افراد آرزوی زندگی در آن را دارند. در ایران هم افراد متعددی به دنبال مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت آن هستند. به راستی از چه طریقی می‌توان به این کشور پیشرفته مهاجرت کرد؟ برای مهاجرت به اسپانیا چه مراحلی را باید طی کرد؟ ما در این محتوا قصد داریم بهترین روش‌های اخذ اقامت اسپانیا را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم رویای یک زندگی بهتر را دارید خواندن مطالب زیر را از دست ندهید.

رویای مهاجرت به انگلیس

از گذشته دور تاکنون افراد در تلاش بوده‌اند هر روز بر کیفیت زندگی خود بیفزایند و به دنبال پیشرفت در تحصیل و کار خود بوده‌اند به همین سبب موضوع مهاجرت در بین جوامع شکل گرفت. اسپانیا یکی از کشورهایی است که افراد در آن از سطح زندگی بالایی برخوردار هستند. میزان رفاه، سطح آموزش، سطح اشتغال و درآمد افراد در این کشور بسیار بالا است همین امر موجب گردیده بسیاری از افراد در سراسر دنیا به این کشور مهاجرت کنند.

یکی از بهترین کشورهایی که می‌توانید زندگی رویایی در آن داشته باشید اسپانیا است. دولت‌مردان کشور اسپانیا با توجه به میزان محبوبیت مهاجرت به اسپانیا در سراسر دنیا، قوانین و مقررات خاصی را برای اخذ اقامت در اسپانیا  وضع کرده‌اند. اگر شما هم رویای زندگی در این کشور را دارید توصیه می‌کنیم تمام مراحل کار را زیر نظر بهترین موسسه‌های مهاجرتی طی کنید تا بتوانید به رویای خود تحقق بخشید.

بهترین روش‌های اخذ اقامت اسپانیا

روش‌های متعددی برای اخذ اقامت اسپانیا وجود دارد که در این قسمت به معرفی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت:

اخذ اقامت اسپانیا از طریق تحصیل

شما برای اینکه بتواتید از طریق تحصیل اقامت اسپانیا را اخذ کرده حتما باید در یکی از موسسه‌های آموزشی معتبر و دانشگاه‌های این کشور ثبت نام کنید. حتما باید حداقل در هفته ۲۰ ساعت کلاس‌ اموزشی داشته باشید. مدت زمان اقامت از این طریق به طول مدت تحصیل شما بستگی دارد. شما پس از پایان تحصیل می‌توانید در این کشور شروع به کار کنید و ویزای کاری را نیز دریافت نمایید تا بعد از گذشت پنج سال بتوانید برای اقامت دائم این کشور درخواست دهید.

اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور

متقاضیان می‌توانند از طریق سرمایه گذاری در اسپانیا اقامت طلایی این کشور را کسب کنند. روش‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری در اسپانیا وجود دارد از جمله خرید ملک، خرید سهام، خرید اوراق قرضه و ثبت شرکت که در نهایت همه آن‌ها موجب اخذ اقامت دائم این کشور می‌شود. در ابتدا پس از سرمایه‌گذاری به شما اجازه اقامت دوساله داده خواهد شد که پس از اتمام آن می‌توانید تا زمانی که در این کشور سرمایه‌گذاری کرده‌اید به مدت نامحدودی اقامت خود را تمدید نمایید.

بهترین روش اخذ اقامت اسپانیا

اخذ اقامت اسپانیا از طریق کار

یکی از راه‌های دیگر اخذ اقامت این کشور دریافت ویزای کاری است. برای اخذ این اقامت در ابتدا باید از یک کارفرما دعوت نامه کاری دریافت کنید. حتما باید تمام مراحل اخذ این نوع اقامت با هماهنگی سفارت کشور اسپانیا در کشور مبدا و اداره کار و مهاجرت این کشور صورت بپذیرد. مهاجرت کاری به اسپانیا از رایج‌ترین و بهترین شیوه‌های ممکن برای اخذ اقامت این کشور است.

اخذ اقامت اسپانیا از طریق ازدواج

برای اخذ چنین اقامتی نیاز است شما با یک شهروند اتحادیه اروپا و یا تبعه اسپانیایی ازدواج کنید. مجوز اقامت اسپانیا از طریق ازدواج به مدت ۵ سال اعتبار دارد. لازم است که حتما مدارک معتبری را که نشان‌دهنده واقعی بودن این ازدواج باشد را به سفارت کشور اسپانیا ارائه دهید.

بهترین موسسه مهاجرتی برای اخذ اقامت اسپانیا

یکی از مهم‌ترین موضوعات برای افرادی که متقاضی مهاجرت به کشور اسپانیا هستند انتخاب یک موسسه مهاجرتی معتبر است. باید گفت که شرط رسیدن به رویای زندگی در اسپانیا و موفقیت در اخذ اقامت آن انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی می‌باشد. در این مراکز بهترین وکلای بین‌المللی فعالیت می‌کنند و به تمام قوانین مهاجرتی کشورهای مقصد آگاهی کاملی دارند. از این رو افراد قبل از هر اقدامی به این موسسه‌ها مراجعه می‌کنند تا تمام مراحل کار به طور کامل و بدون کوچک‌ترین مشکلی زیر نظر بهترین وکلا طی کنند و در نهایت بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای ویزای کشور مقصد را دریافت نمایند.

مهاجرت به اسپانیا دارای پیچیدگی‌ها و سخت گیری‌های بسیار زیادی است که انجام تمام مراحل اخذ ویزا توسط هر فردی میسر نبوده تنها افرادی می‌توانند ویزا و اقامت خود را دریافت کنند که کار را به کاردان یعنی موسسه‌های مهاجرتی معتبر سپرده باشند. وکلای فعال در این موسسه‌ها اطلاعات کامل و به روزی در زمینه ضوابط و قوانین مهاجرتی کشور اسپانیا دارند. اگر در هر مرحله اخذ ویزا و اقامت هستید و در آن به مشکل برخورده‌اید برای اینکه بتوانید به راحتی آن را برطرف کنید و با کم‌ترین میزان استرس و دغدغه عازم اسپانیا شوید از موسسه‌های مهاجرتی کمک بگیرید.

 به دلیل تاثیر بسیار زیادی این موسسه‌ها در روند کار باید در انتخاب آن‌ها دقت بسیار زیادی را به خرج بدهید به همین سبب در ادامه برای سهولت در انتخاب شما به بیان برخی از ویژگی‌های بهترین موسسه‌های مهاجرتی می‌پردازیم. شما با توجه به این ویژگی‌ها و معیار‌ها می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید:

  • داشتن پروانه و مجوز رسمی فعالیت

  • در دسترس بودن

  • برخورداری از پرسنل متعهد و وکلای حاذق بین‌المللی که دانش به روزی در زمینه قوانین مهاجرتی داشته و در جریان جدیدترین اخبار مهاجرتی باشند.

  • متعهد بودن و داشتن صداقت با متقاضیان

  • داشتن تجربه و سابقه فعالیت طولانی مدت

  • برخورداری از کارنامه حرفه‌ای درخشان

اقامت اسپانیا با رویال مهاجرت

همانگونه که در قسمت قبل عنوان کرده‌ایم اگر بخواهید تمام مراحل اخذ اقامت خود را به تنهایی انجام دهید هیچ‌گاه به موفقیت دست پیدا نخواهید کرد. لازمه رسیدن به رویای خود مراجعه به بهترین موسسه مهاجرتی است. مجموعه‌ای متعهد، دارای تجربه بالا و موسسه‌ای که وکلای حقوقی آن با قانون مردان کشور اسپانیا و وکلای این کشور مراوداتی داشته باشند، شما تنها در ایران چند موسسه مهاجرتی را پیدا خواهید کرد که از چنین معیارهایی برخورداراند.

 یکی از این موسسه‌ها که سابقه فعالیت بسیار درخشانی در اعزام افراد به اسپانیا دارد موسسه رویال مهاجرت است. وکلای فعال در این مجموعه با توجه به قوانین مهاجرتی کشور مقصد تمام مراحل کار را به صورت جزء به جزء و با دقت عمل بالا طی می‌کنند و تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیرند تا شما به رویای خود که داشتن یک زندگی ایده آل در اسپانیا است، دست پیدا کنید. اگر قصد مهاجرت به یکی از بهترین کشور دنیا را دارید بدون داشتن هیچگونه نگرانی به رویال مهاجرت مراجعه کنید و در کم‌ترین زمان ممکن رویای خود را تحقق یافته ببینید.

برچسب ها: مهاجرت از ایران
نظرات شما
پیشخوان