تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

فارس: جهانگیری به جرم توهین و افتراء به قالیباف به ۱۲ ماه حبس محکوم شد

فارس نوشت: اسحاق جهانگیری معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم به جرم توهین و افتراء به قالیباف در مناظرات انتخاباتی به ۱۲ ماه حبس محکوم شد.

فارس: جهانگیری به جرم توهین و افتراء به قالیباف به ۱۲ ماه حبس محکوم شد
رویداد۲۴ فارس نوشت: دادگاه، اسحاق جهانگیری معاون اول دولت‌های یازدهم و دوازدهم را به اتهام افتراء و نشر اکاذیب به ترتیب به ۴ و ۸ ماه حبس تعزیری محکوم کرد. این حبس تعزیری با استناد به قانون و مسوولیت‌های حساس جهانگیری به چهارصد و چهل میلیون ریال جزای نقدی تخفیف داده شده است.

این شکایت پس از اظهارات جهانگیری در مناظرات انتخابات سال ۹۶ ثبت شد و دادگاه برخی جملات اسحاق جهانگیری نظیر «۲۲۰۰. میلیارد توسط جناب آقای قالیباف بخشیده شده است»، «آپارتمان ۱۰ میلیارد تومانی را به ۲ میلیارد تومان بخشیدید»، «در زمان شما بیشترین تخلف بانکی حول و حوش بانک ها‌ی اطراف شهرداری انجام شد»، «بانک سرمایه سهامش متعلق به شهرداری بوده این سهام را به مفسد اقتصادی منتقل کردید» را مصداق سوء نیت و تخریب شخصیت طرف مقابل دانسته و تأکید کرده دفاعیات وکیل جهانگیری بلاوجه و به دور از واقع است.

بر اساس رای دادگاه، قاضی به رای قطعی پرونده موسوم به «املاک نجومی» و تبرئه محمد باقر قالیباف شهردار اسبق تهران در این پرونده نیز اشاره کرده است. سازمان بازرسی نیز تأکید کرده هیچ پرونده مفتوحی درباره قالیباف وجود ندارد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
0
3
باید ببینید پشت قالیباف قرررررصه همشهری ها هوای یکدیگر رو دارند!!!!!!!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان