تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۴ آذر ۱۴۰۲

داورزنی: برخورد‌های IOC سیاسی است!

دیدار مقام رهبری با جامعه ورزشی اتفاقی است که رئیس فدراسیون والیبال آن را خوب دانست و اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم همه ما بتوانیم در راستای منویات و فرمایشان ایشان گام برداریم و به تذکرات‌شان درباره IOC که ورزش، سیاسی نیست اشاره کرد.

داورزنی رئیس فدراسیون والیبال

رویداد۲۴ ایرنا نوشت: محمدرضا داورزنی در گفتگویی در خصوص دیدار جامعه ورزش با مقام معظم رهبری اظهار داشت: این دیدار اتفاق بسیار خوبی بود. جامعه ورزش خدمت ایشان رسید و فرصتی شد تا قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و همینطور ورزشکارانی که در یکسال اخیر برای کشورمان افتخارآفرینی کرده بودند با رهبر معظم انقلاب دیدار و از رهنمود‌های ایشان استفاده کنند.

وی افزود: والیبال هم که در سال گذشته قهرمان بازی‌های آسیایی در رده بزرگسالان، قهرمان جهان در رده جوانان، نایب‌قهرمان جهان در رده نوجوانان و همینطور قهرمان آسیا در رده زیر ۱۶ سال شده بود افتخار حضور خدمت حضرت آقا را پیدا کردند و این دیدار فرصت مغتنمی بود تا از بیانات ایشان بهره کافی را ببرند.


بیشتر بخوانید: افشاگری جنجالی کفاشیان در برنامه زنده تلویزیونی


رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: ایشان در ایتدای فرمایشات خود از مجموعه ورزش به خاطر عملکردی که داشت و همینطور از برخی حرکات نمادین که ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی انجام داده بودند تقدیر کردند. این اتفاقات خوب در ورزش نشان داد این حوزه در مسیر درستی قرار دارد. البته رهبری رهنود‌هایی هم در خصوص توجه به مسائل و مشکلات ورزشکاران به مسئولان داشتند.

وی تاکید کرد: یکی از نکات جالب و ارزشمندی که ایشان عنوان کردند تذکراتی بود که در خصوص حوزه بین‌الملل داشتند. این تذکرات به نهاد‌هایی همچون IOC و در خصوص جهت‌گیری‌های سیاسی آن‌ها بود. IOC همیشه عنوان می‌کند ورزش، سیاسی نیست، اما در عمل برخوردهایش سیاسی است و در جا‌هایی که باید برخورد کند هیچ کاری انجام نمی‌دهد. کشوری را به دلیل جنگ از حضور در رویداد‌ها محروم می‌کند، اما هیچ واکنشی به جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی انجام نمی‌دهد.

داورزنی در پایان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار تذکراتی هم در خصوص مشکلات مسکن و اشتغال ورزشکاران داشتند. امیدواریم همه ما بتوانیم در راستای منویات و فرمایشات ایشان که اظهار داشتند ایران قوی، ورزش قوی می‌خواهد گام برداریم

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان