تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۵ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

تصاویر چهره‌های مشهور در مراسم یادبود بیتا فرهی در هتل استقلال

چهره‌های مشهوری به دعوت از مهسا قریشی دختر زنده یاد بیتا فرهی در هتل استقلال حضور یافتند و در مراسم یادبود این بانوی هنرمند شرکت کردند و یاد این بازیگر پیشکسوت و ستاره دهه شصت سینمای ایران را گرامی داشتند.

مراسم یادبود بیتا فرهی

رویداد۲۴ دختر زنده یاد بیتا فرهی در طی یک مراسم خصوصی در هتل استقلال یاد و خاطره مادر هنرمندش را در کنار دوستانش زنده نگه داشت و چهره های مشهوری حضور داشتند.

جمعی از اهالی سینما به دعوت دختر بیتا فرهی در یک مجلس یادبود حاضر شدند و یاد این بانوی سینمای ایران را گرامی داشتند.

و بخش‌هایی از فیلم‌های ماندگار بیتا فرهی در قالب چند کلیپ پخش شد و نماهایی از فیلم های بانو، هامون، کیمیا، پارک وی، برادرم خسرو و… به نمایش درآمد.

پخش سکانسی از سریال« سرزمین کهن» که در آن بیتا فرهی در قالب نقش اش از دنیا می‌رود از نکات قابل تامل بود.

این سریال که بعد از چند سال مجوز پخش گرفته است، طی چند هفته گذشته در پخش یکی از قسمت هایش بیتا فرهی در نقش اش از دنیا میرود و از بد روزگار چند روز بعد هم در عالم واقعی از دنیا رفت.

در این مراسم که با شعر خوانی ناهید کبیری همراه بود، ستاره اسکندری (بازیگر) اجرای برنامه را برعهده داشت.

فاطمه معتمداریا، هانیه توسلی، احترام برومند، آزیتا موگویی، سهیلا رضوی، شایسته ایرانی، ساره بیات، اندیشه فولادوند، همایون ارشادی، لیلی رشیدی، سیروس الوند، سام قریبیان، اکرم محمدی، شهره سلطانی، پانته اپناهی و…از جمله هنرمندان حاضر بودند.

سیروس الوند کارگردان سینما در سخنانی با اشاره به درگذشت هنرمندان مختلف طی چند ماه اخیر گفت: هر روز که از خواب بیدار می شویم، خبر رفتن عزیزی را می شنویم و چقدر غمگین است و غمگین تر اینکه، فکر نمی کردیم اینقدر طاقت داشته باشیم.

او با یادآوری همکاری اش در فیلم «هتل کارتون» با بیتا فرهی ادامه داد: وقتی داشتیم، این فیلم را کار می کردیم، دیدم بعد از چند روز کار، ایشان راحت نیستند، از خانم بیتا فرهی پرسیدم که چه اتفاقی افتاده است؟ ایشان گفتند که کفشی که به پایم کردید , اذیت می کند. گفتم خوب چرا نگفتید؟ گفت نمی خواستم در کارتان وقفه ای ایجاد شود.

او ادامه داد: آنجا بودم که فهمیدم با چه بازیگری باوقار و قابل احترامی طرف هستم. سیروس الوند سخنانش را اینگونه به پایان برد که درباره بیتا فرهی سخن بسیار است.

در ادامه متن عمید نایینی از دوستان نزدیک بیتا فرهی که به دلیل سفر در مراسم نبود، توسط ستاره اسکندری خوانده شد که در بخش های از متن به فیلم بانو اشاره شد و تاکید شد که« بانوی زیبای سینمای ایران را از دست دادیم. بازیگری شاخص و متمایز.

او هر پیشنهادی را نمی پذیرفت، وقتی فیلم بانو توقیف شد، دوران دردناکی را سپری کرد اما به زانو در نیامد. و امیدوارانه برخاست و مسیرش را پیمود. کاش می شد مرگ را توقیف کرد.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای ایران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
11
6
یکی شون رو هم نشناختم اینا سلبرتی اند ایراد از منه
محمد معصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
8
5
عکس ها هنری
حرف ها گفتنی
ساره بیات گفت
فحش نده
ستاره اسکندری گفت
یعنی چی
لیلا حاتمی گفت
خجالت نکش ...
گلاره عباسی گفت
این دیگه درست نیست
پاتنه آن پناهی ها نگاه
چی بگم
به تو فکر می کنم
لاله اسکندری گفت
می دونم چه فکری داری
اندیشه فولاد وند گفت
دست بردار
بیتا فرهی می گفت
هی فکر درست کجایی
پروانه معصومی می گفت
هی تابلو
فکر درست
آبی آسمان
...........
گرگ زخمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
3
2
اینقدر عمل روی خودشون انجام دادن حسابی عوض شدن،اونایی که عکسشون رو نذاشته احتمالا حجاب نداشتن ،البته اینا هم معلومه برای خالی نبودن عریضه یک تیکه نازک سرشون گذاشتن، خدا این هنرمند بزرگ رو رحمت کنه،ای کاش با خوندن قران به روحش کمک کنن
فریبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
4
10
سلام ، دست تقدیر الهی هر روز یکی از این سلبریتی ها را،( که خدا را پاک فراموش کرده اند) با خود به سرزمین مکافات عمل می برد ولی در سرزمینی که بر سر هر کوچه و خیابانش نام شهیدی ، حکایت از جانفشانی مردان غیرت و شرف و صیانت از عفت است ،برخی اسطوره های واداده ی خیالی را که نام سلبریتی بر خود نهاده اند تقدیس میکنند ، اسطوره های خیالی الان حتی به اندازه سوفورهای زحمت کش شهرداری هم ارزش تقدیس ندارند وقتی اکثریت آنها در نقش واقعی خود یعنی وطن فروشی و حراج عفت و غیرت مسابقه گذاشته اند
هان ای دل عبرت بین ، از دیده نظر کن
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان