تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۱۹ آذر ۱۴۰۲

فیلم مستند تلاش گروهی فیل‌ها برای نجات بچه فیل غرق شده

فیلم مستند حیات وحش را ببینید که در آن فیل‌های ماده وقتی یک فیل نر بچه فیل را به داخل آب هل می‌دهد به کمک آن می‌آیند.

فیلم مستند از فیل

رویداد۲۴ حسین فلاحی: عشق و حمایتی که انسان نسبت به کودکان دارد نیروی قدرتمندی است. اینترنت پر از افرادی است که جان خود را برای نجات یا کمک به کودکی که حتی نمی‌شناسند به خطر می‌اندازند. خوب، این دقیقاً در طبیعت مصداق پیدا نمی کند. در واقع، بسیاری از اوقات حیوانات بالغ می‌توانند نسبت به نوزادان، گوساله‌ها یا نوجوانان بسیار بد رفتار کنند. ویدیوی منتشر شده در پایین نمونه بارز این ادعا است که این فیل نر چقدر با یک بچه فیل بی‌ادبانه رفتار کرده است.

کلیپ کوتاه که در پایین این پست منتشر شده است، تصاویری از آب خوردن دسته‌جمعی فیل‌ها را به تصویر می‌کشد. کانال یوتیوب «موسا اینفو تی‌وی» این کلیپ کوتاه را منتشر کرده است. آنها ویدئوهایی از تلاش‌های قهرمانانه و مهربانانه مردم و حیوانات را به اشتراک می‌گذارند.

در ابتدای این ویدیو ما این فیل ها را در وسط شهر و در یک حوضچه آبی می‌بینیم که برای حیوانات ساخته شده است. آنها به بودن در نزدیکی این منبع آب عادت کرده‌اند و می‌دانند که اینجا جایی است که می‌توانند برای آب خوردن مداوم سر بزنند.  یک فیل نر عظیم الجثه در آنجا به یک بچه فیل ملحق می‌شود. به محض شروع ویدیو، می‌بینیم که این فیل نر که به دلایلی از حضور بچه فیل خیلی خوشحال نیست ناگهان خرطوم خود را به دور آن قلاب کرده و آن را به داخل حوضچه می‌اندازد. چند ثانیه بعد، دو فیل ماده را می‌بینیم که با عجله وارد عمل می‌شوند. آنها سعی می کنند بچه فیل را بیرون بیاورند، اما بچه فیل به سمت پایین و به طرف دیگرحوضچه  می رود. در ادامه ماده‌ها نیز به طرف دیگر می روند و با همکاری هم موفق می شوند تا بچه فیل را سالم بیرون بیاورند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان