تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۲۴ آذر ۱۴۰۲

فیلم مستند حمله گله بوفالو به شیر نر

فیلم مستند حیات وحش را ببینید که شیر نر به شکل مرگباری توسط گله بوفالوها مورد حمله قرار گرفت.
شکار بوفالو

رویداد۲۴ حسین فلاحی: در حیات وحش، شیر سلطان جنگل محسوب می شود. این شکارچی خشن تا 550 پوند وزن دارد، پنجه هایی دارد که طول آن به بیش از یک اینچ می رسد و می تواند به سرعت 50 مایل در ساعت برسد. با این حال، هرازگاهی میز طبیعت وحشی برمی‌گردد و شیرها خود تبدیل به  شکار می‌شوند. مانند اتفاقی که در ویدئوی زیر اقتاد و شیر نر در مقابل بوفالوهای خشمگین در موقعیت خطرناکی قرار گرفت.

کلیپ کوتاه که در پایین منتشر شده است ما را به قاره آفریقا می برد. آفریقا به عنوان دومین مکان بزرگ در جهان، بسیاری از حیوانات وحشی مانند شیر، بوفالو، یوزپلنگ، پلنگ، تمساح و فیل. در خود جای داده است. صفحه یوتیوب دنیای حیوانات این ویدیو را به اشتراک گذاشته است و تاکنون بیش از 180000 لایک دریافت کرده است.

با شروع ویدیوی بالا، می بینیم که یک گله گاومیش به دور این شیر نر جمع شده است. اتفاقی که به احتمال زیاد رخ داد این بود که این شیر با اعتماد به نفس بیش از حد لقب سلطان جنگل خود را جدی گرفت. او تصور می‌کرد که می‌تواند بدون اینکه هیچ عواقبی به گله گاومیش‌ها هجوم بیاورد.

شیرها قادر به شکار گاومیش هستند و این کار را افتخار خود می دانند. در برخی موقعیت ها، اگر یک گاومیش تنها یا یک گوساله جوان، یا یک گاو مسن باشد یک شیر می‌تواند به تنهایی آن گاومیش را شکار کند. به گفته دانشگاه مینه سوتا، شیرها سرعت قابل توجهی دارند و می توانند با طعمه های قدرتمندی مانند گورخر و گاومیش مبارزه کنند.

با این حال، همانطور که در ویدیوی زیر می بینیم، شانس این شیر در برابر کل گله گاومیش صفر است و آنهایی که عصبانی هستند. ما می بینیم که آنها او را زیر پا می گذارند و او را به هوا می اندازند. شیر در یک صحنه پشت درخت پناه می گیرد تا از مرگ در امان بماند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان