تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۰ آذر ۱۴۰۲

فیلم حمله گله شیرها به بوفالویی که پشت آنها مخفی شده بود!

فیلمی دیدنی و جذاب از حیات وحش در کنیا ببینید. این اتفاق در نایروبی رخ داده و یک گاومیش تنها که دزدکی پشت پراید شیر‌ها حرکت می‌کرد مورد حمله آن‌ها قرار گرفت.

شکار بوفالو

رویداد۲۴  حسین فلاحی: در طبیعت، غافلگیر شدن توسط یک حیوان دیگر بسیار ترسناک است. چنین صحنه‌هایی اغلب می تواند به سرعت به اتفاقاتی کشنده تبدیل شود. در ویدئویی که در پایین منتشر شده است، یک گاومیش سعی می‌کرد به صورت مخفیانه و دزدکی از پشت پرایدی (گله‌ای) از شیرها عبور کند اما این پایان ماجرا نبود.

پراید شیر ​​در نایروبی

این کلیپ ما را به نایروبی در کنیا، آفریقا می‌برد. صفحه وی دی یوتیوب این ویدیو را به اشتراک گذاشته است. فردی که این کانال را اداره می‌کند ویدیوهای حیات وحش را به اشتراک می گذارد. جدیدترین فیلمی که او به اشتراک گذاشته این بوفالوی تنها است که قصد داشت از غفلت یک پراید شیر استفاده کرده و به مکانی دیگر برود.

با شروع ویدیو، ما یک پراید شیر را در مسیری در پارک ملی نایروبی می‌بینیم. این یک تور سافاری است که گردشگران می‌توانند به تنهایی از آن استفاده کنند. هنگامی که این گردشگران این غرور زیبا را دیدند، مجبور شدند برای فیلمبرداری توقف کنند و ببینند چه اتفاقی ممکن است بیفتد. همانطور که غرور به گردشگران نگاه می کند، آنها کاملاً از این واقعیت غافل هستند که درست پشت سر آنها یک گاومیش عظیم الجثه نزدیک می شود. شاید فکر کنیم که گاومیش با دیدن پراید شیرها باید فرار کند اما باید بدانیم که این شیرهای جوان با قدرت وحشیانه آن قابل مقایسه نیستند.

شیرها ناگهان به پشت سر خود نگاه می کنند و این گاومیش را می‌بینند. اما شیرها به جای اینکه با عجله فرار کنند، همگی شروع به راه رفتن به سمت گاومیش می‌کنند. ما می توانیم پیشروی گاو نر را ببینیم زیرا انتظار دارد که شیرها پراکنده شوند. گامیش به سرعت متوجه می‌شود که اشتباه کرده است و این شیرها به دنبال غذا هستند. گاو نر شروع به فرار می‌کند و ویدیو با شیرهایی که در تعقیب آن هستند به پایان می‌رسد!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان