تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

ذوالنوری: دست خیانتکار تروریست‌ها باید جوری قطع شود که درس عبرتی برای دیگران باشد

مجتبی ذوالنوری با تاکید بر اینکه باید با تروریست‌ها با جدیت برخورد شود، گفت: دست کسانی که این اقدام جنایتکارانه را مرتکب شدند باید با قاطعیت قطع شود تا درس عبرتی برای دیگران شود و جرأت نکنند با پوشش‌های مختلف از جمله اقدامات تروریستی بخواهند تمامیت ارضی کشور، اتحاد و انسجام کشور و مردم را مخدوش کنند.

ذوالنوری: دست خیانتکار تروریست‌ها باید جوری قطع شود که درس عبرتی برای دیگران باشد
رویداد۲۴ مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت حادثه ترویستی در منطقه راسک تاکید کرد که دست کسانی که این اقدام جنایتکارانه را مرتکب شدند باید با قاطعیت قطع شود تا درس عبرتی برای دیگران شود و جرأت نکنند با پوشش‌های مختلف از جمله اقدامات تروریستی بخواهند تمامیت ارضی کشور، اتحاد و انسجام کشور و مردم را مخدوش کنند.

به گزارش ایلنا، ذوالنوری با تاکید بر اینکه نباید کوچکترین ترحمی نسبت به گروه‌های تروریستی صورت گیرد، افزود: اگر کسانی بخواهند حملات تروریستی داشته باشند، جان و امنیت مردم را به خطر بندازند و ماموران انتظامی را مورد هجوم قرار دهند، طبیعتاً نباید کوچکترین ترحمی نسبت به این افراد و گروه‌های تروریستی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید با تروریست‌ها با جدیت برخورد شود، گفت: با آن‌هایی که این جنایات را مرتکب می‌شوند باید با جدیت برخورد شود.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مجتبی ذوالنوری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
1
2
رویدادایشان انقدرتربیون درکشوردارددیگه چرارویداد مزخرفات ایشان رانشرمی دهد خدامی داند
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان