تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۸ دی ۱۴۰۲

نفت‌ آبادان در بلاتکلیفی سرمربی؛ به زودی اعلام می‌شود!

بنا بر اعلام مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گزینه‌های جدید برای هدایت این تیم جنوبی در نیم فصل دوم اضافه شد.

رحمانی مدیرعامل نفت آبادان

رویداد۲۴ مهر نوشت: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل نتایج ضعیف شرایط خوبی ندارد و این موضوع هواداران این تیم را ناراحت کرده است و آن‌ها از تیم خود که به برزیل ایران معروف است انتظار بیشتری دارند.

نفتی‌ها در حال حاضر با ۱۱ امتیاز در جایگاه چهاردهم لیگ قرار دارند و اگر بخواهند در نیم فصل دوم در لیگ برتر ماندنی شوند و به رده‌های بالاتری برسند باید نتایج بهتری را کسب کنند.

عبدالله ویسی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم پس از شکست نفتی‌ها مقابل آلومینیوم اراک در خانه از سمت استعفا کرد تا مدیران این باشگاه به فکر جایگزین برای وی باشند.


بیشتر بخوانید: صدرنشینی استقلال در بازی‌های لیگ‌برتر!


با صحبت‌هایی که بین عبدالله ویسی سرمربی این تیم و مدیران باشگاه صورت گرفت مشخص شد که استعفای او را پذیرفته‌اند، اما ویسی باید تا پایان نیم فصل اول در این تیم بماند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در گفتگویی اعلام کرد برای نیمکت این تیم گزینه‌های داخلی و خارجی در نظر دارند و پس از بررسی گزینه مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد.

محمدحسین رحمانی مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص انتخاب سرمربی برای نیم فصل دوم این تیم گفت: گزینه‌هایخارجی در نظر داشتیم که نماینده باشگاه با آن‌ها در حال مذاکره است تا بتوانیم بهترین فرد را برای این تیم انتخاب کنیم. در کنار گزینه‌هایی که داشتیم گزینه‌های دیگری هم اضافه شده‌اند تا با آن‌ها مذاکره کنیم.

وی ادامه داد: گزینه‌های نهایی خود را به هیأت مدیره باشگاه خواهیم داد تا در یک جمع بندی کلی انتخاب نهایی را انتخاب کنیم و کار را برای نیم فصل دوم آغاز کنیم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: صنعت نفت آبادان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان