تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۴ دی ۱۴۰۲

سردار رادان: انفجار کرمان پیچیدگی‌های خاصی دارد/ مردم هرگونه مورد خاص و مشکوک را گزارش کنند

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه مردم عزیزمان همواره همراه همیشگی خادمان نظم و امنیت بوده و هستند، بر واکاوی دقیق حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تأکید کرد.

سردار رادان

رویداد۲۴ تسنیم: سردار احمدرضا رادان ‌در نشست کمیسیون عملیات پلیس کرمان ضمن واکاوی دقیق حادثه تروریستی گلزار شهدا و ابراز همدردی مجدد با خانواده شهدا و مجروحان این حادثه افزود: این رخداد ناجوانمردانه و آسمانی شدن مریدان سردار دل ها در دیار فرمانده شهید نشان از ضعف و ناتوانی دشمنان قسم خورده است.

وی تصریح کرد: این امت صبور، ایثارگر و ولایی از خیلی وقت پیش شاهد قطعه قطعه شدن پیکر فرزندان این آب و خاک در جنگ تحمیلی مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب بوده اند و هیچگاه احساس شکست و هراسی نخواهند داشت.

سردار رادان با اشاره به اینکه عملیات تروریستی دشمن از رویدادهای پرشمار زمان انقلاب و جنگ بوده اند، افزود: در رخداد گلزار شهدای کرمان چینش و ایفای نقش واحدهای اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، پلیس و دیگر یگان های امدادی بر اساس طرح عملیاتی خود بوده و در زمان وقوع انفجار هم هر چه در توان داشتند انجام دادند اما در وقوع اینگونه عملیات، پیچیدگی های خاصی وجود دارد که باید در ابعاد مختلف احصا شود.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: در این میان حضور شهدایی از مجموعه انتظامی در شمار دیگر شهدا و مکان های گردهمایی مردم حامل این نکته است که پلیس در تمامی عرصه ها حضور شبانه روزی دارد و تنها زمانی این حضور حس می شود که چنین مواردی رخ می دهد و بیش از پیش به اهمیت دو نعمت پنهان امنیت و سلامت پی می بریم.


بیشتر بخوانید: لیست کامل اسامی شهدای حادثه تروریستی کرمان


سردار رادان با تاکید بر اهتمام کامل مجموعه انتظامی به منظور دلجویی و رسیدگی بی وقفه به امور خانواده شهدای انتظامی و همچنین همکاری همه جانبه با خانواده سایر شهدا و مجروحان، تأکید کرد: در این زمینه ضمن واکاوی دقیق این حادثه تروریستی، خود را خادم و جان فدای مردم می دانیم.

وی از مردم عزیز کشورمان خواست ضمن حفظ هوشیاری در مقابل هجمه های آشکار و پنهان دشمنان میهن عزیزمان، هرگونه مورد خاص و مشکوک را به پلیس و دیگر نهادهای امنیتی گزارش کنند.

همچنین فرمانده کل انتظامی کشور با خانواده شهدای انتظامی حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان و خانواده شهیدان مهدی علوی، محمد پورشیخعلی و رضا مداح دیدار و از همسر و فرزندان این شهدا دلجویی کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان