تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۵ دی ۱۴۰۲

کریپتو‌های برتر ۲۰۲۴ برای سرمایه‌گذاری

بازار کریپتوکارنسی ترکیبی از خوش‌بینی و احتیاط را در سال ۲۰۲۴ در حالی تجربه می‌کند و بیت‌کوین به عنوان مهم‌ترین و گران‌ترین رمزارز جهان، منطقه مقاومتی حساسی می‌آزماید.

کریپتو‌های برتر ۲۰۲۴ برای سرمایه‌گذاری

رویداد۲۴ صدای بورس نوشت: در چنین شرایطی، تحلیلگران از احتمال افزایش فروش رمزارز‌ها در روز‌های آغازین سال نو و تأیید نخستین صندوق ETF بیت‌کوین نقدی در آمریکا خبر می‌دهند.

بر اساس این گزارش، به تازگی ۳۳ میلیون دلار از بازار محصولات سرمایه‌گذاری بیت‌کوین خارج شده است، به همین دلیل گفته شده که تغییر قابل توجهی در رفتار سرمایه‌گذاران بروز کرده است که از احتمال وقوع یک تحول در این بازار حکایت دارد.

تحلیل تکنیکال بیت‌کوین نشان‌دهنده روند بیش‌فروش است که احتمال معکوش شدن قیمت را تقویت می‌کند. بر پایه این سناریو، احتمال تضعیف سلطه بیت‌کوین بر بازار کریپتوکارنسی و شروع فصل رونق آلت‌کوین‌ها وجود دارد. ارزش بازار آلت‌کوین پس از عبور از مرز ۷۰۰ میلیارد دلار، در حال حاضر به محدوده ۷۴۵ میلیارد دلار رسیده است و نشانه‌هایی از تداوم روند صعودی آن وجود دارد. به پیش‌بینی برخی کارشناسان، این بازار پتانسیل رسیدن به ارزش بازار ۲ تریلیون دلار در ۲۴ ماه آینده را دارد. چرخه چهارساله کریپتو‌ها و عملکرد آلت‌کوین‌هایی همچون سولانا و اتریوم از این پیش‌بینی حمایت می‌کنند.


بیشتر بخوانید: بیت کوین به نقطه بازگشت ناپذیر رسیده است!


در این گزارش، چهار رمزارز که پتانسیل افزایش قیمت خوبی دارند، معرفی شده‌اند. به پیش‌بینی کارشناسان، رمزارز‌های کاردانو، چین‌لینک، الگورند و سی (SEI) از جمله دارایی‌های دیجیتال هستند که به دلیل ویژگی‌های خاص و عملکردشان از توان رشد خوبی برخوردارند.

کاردانو: توسعه چشم‌انداز Defi

ارزش کل دارایی‌های کاردانو در فضای تامین مالی غیرمتمرکز با ۱۸۰ درصد رشد از رقم ۱۸۸ میلیون دلار به بیش از ۴۳۱ میلیون دلار افزایش یافته است. این رشد نشان‌دهنده تمرکز قوی کاردانو بر بهبود کاربری و امنیت، همچنین تعهد آن به نوآوری است. پیش بینی می‌شود که قیمت کاردانو در سال ۲۰۲۴ در محدوده بین ۰.۵۶ دلار تا ۳.۱۱ دلار قرار گیرد.

چین‌لینک: بهره‌گیری از قدرت پیشگویی

چین‌لینک شاهد مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها با هدف افزایش حضور و توسعه به‌کارگیری در اکوسیستم بلاکچین باشد. گام‌های اخیر چین‌لینک نشان‌دهنده تلاش برای افزایش جریان تراکنش‌ها بین بلاکچین‌های مختلف و گسترش اعتماد نسبت به داده‌های به اشتراک گذاشته شده است. پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۴ قیمت این رمزارز در محدوده ۱۵.۵ تا ۹۶.۵ دلار قرار گیرد.

الگورند: گسترش دسترسی جهانی

این رمزارز از طریق مشارکت با برخی گروه‌ها در کشور هند در حال توسعه گستره جغرافیایی فعالیت خود است. تعهد این شبکه به تقویت امنیت، تمرکزگریزی واقعی و مقیاس‌پذیری بالا راه را برای گسترش مالی ساده‌تر هموار کرده است. کارشناسان برای قیمت الگورند در سال ۲۰۲۴ محدوده‌ای بین ۰.۱۹ دلار تا ۰.۳۴ دلار را پیش‌بینی کرده‌اند.

سی: نوآوری برای سرعت

شبکه سی (SEI) اخیرا شاهد جهش ۵۰ درصدی قیمت توکن خود بوده که نظر سرمایه‌گذاران را به شدت جلب کرده است. برای این رمزارز محدوده قیمت بین ۰.۷۰ دلار تا ۱.۵ دلار پیش‌بینی شده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رمز ارز
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان