تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲

فیلم کمین تماشایی پلنگ برای حمله به گراز وحشی

این پلنگ با صبر و حوصله منتظر می‌ماند تا گراز وحشی که برای آن کمین کرده از خانه خود خارج شود. این فیلم جذاب حیات وحش را از دست ندهید.

شکار گراز وحشی

رویداد۲۴ حسین فلاحی: هنر کمین و صبر مهارتی است که در طبیعت دست به دست هم می‌دهد تا حیوانات و به‌ویژه شکارچیان را به هدف برساند. برای کمین موفقیت‌آمیز و شکار طعمه، شکارچیان باید هنر صبر را نیز بیاموزند. از این گذشته، بسیاری از این حیواناتی که شکارچیان شکار می‌کنند، نه تنها می‌توانند بزرگتر باشند، بلکه برخی از آنها حتی سریع‌تر نیز هستند. بنابراین، نزدیک شدن بیشتر و صبر برای انجام حمله در بهترین زمان ممکن، کلید یک کمین موفق محسوب می‌شود. بیایید ببینیم که این پلنگ چقدر خوب این دو عنصر کلیدی کمین و صبر را در عمل اجرا می‌کند.

استراتژی شکار پلنگ

این کلیپ ویدیویی کوتاه ما را به پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی می برد. یک صفحه یوتیوب این ویدئو را با بیش از یک میلیون مشترک خود به اشتراک گذاشت. با شروع ویدئو می بینیم که یک تور سافاری با دیدن پلنگی که صبورانه منتظر بود متوقف شده است. مرکز تمرکز این پلنگ یک لانه کوچک است. پلنگ می‌داند که در درون این لانه‌ها احتمال حضور حیوانات زیادی مانند موش‌های صحرایی و گراز وحشی است که پلنگ‌ها عاشق خوردن آن هستند.

در بسیاری از ویدیوهایی که در آفریقا ثبت می‌شود، شکارچیانی مانند شیر سعی می‌کنند گودال‌ها را حفر کنند تا هر حیوانی را که می‌توانند پیدا کنند. با این حال، آنها اغلب موفق نمی‌شوند تا به پایین گودال برسند. اما این پلنگ یک شکارچی باهوش است. دقیقا مشخص نیست که این پلنگ چه مدت در کمین بوده است. اما ناگهان گراز وحشی سرش را بیرون می‌آورد و پلنگ با چنان قدرت باورنکردنی حمله می‌کند که این گراز فرصتی برای پاسخ و فرار پیدا نمی‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان