تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۲

درآمد هنگفت رونالدو و مسی از دنبال‌کننده‌های فِیک اینستاگرامی!

وبسایت تیکت‌گام با ابزاری مخصوص تعداد فالوور‌های جعلی اینستاگرام فوتبالیست‌های بزرگ را مشخص کرده و میزان درآمد حاصل شده از این تعداد فالوور را منتشر کرده است.

درآمد هنگفت رونالدو و مسی از دنبال‌کننده‌های فِیک اینستاگرامی!

رویداد۲۴ کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره تیم النصر برای هر یک از پست‌های اسپانسری‌اش در اینستاگرام، بیش از ۳۶۰ هزار پوند از فالوئرهای فِیک دریافت می‌کند. برنده ۵ توپ طلا با ۶۱۸ میلیون هواداری که هر لحظه تمام حرکات او را زیر نظر دارند، پرفالوئرترین شخصیت در شبکه‌های اجتماعی است. اما وبسایت تیکت‌گام از ابزار modash.io برای تعیین اینکه چه تعداد از این فالوئرها را می‌توان «جعلی» در نظر گرفت، استفاده کرده است. با ادعای اینکه بیش از ۱۵۰ میلیون نفر در آن دسته قرار می‌گیرند، یعنی ۲۴.۳ درصد از کل دنبال‌کنندگان او، این رقم به ۳۶۱۹۳۱ پوند (۴۶۱۰۴۰ دلار) می‌رسد.

لیونل مسی رقیب همیشگی رونالدو با ۴۹۷ میلیون فالوئر در رتبه دوم جدول فالوئرهای اینستاگرام قرار دارد. ادعا می‌شود که حدود ۱۲۱ میلیون نفر از آن‌ها در دسته «فِیک» قرار می‌گیرند، به این معنی که هر زمان که یک پست حمایت‌شده در صفحه اینستاگرامش منتشر می‌شود، او ۲۷۴۹۳۸ پوند (۳۵۰۲۲۶ دلار) از طریق آنها به جیب می‌زند. نیمار ملی‌پوش برزیلی (۱۱۶۰۶۸ پوند/۱۴۷۸۵۱ دلار)، دیوید بکام مالک مشترک اینترمیامی (۸۲۱۰۳ پوند/۱۰۴۵۸۶ دلار) و کیلیان امباپه مهاجم پاری‌سن‌ژرمن (۵۹۶۷۰ پوند/۷۶۰۱۰ دلار) پنج نفر اول را تکمیل می‌کنند.

درآمد هنگفت رونالدو و مسی از دنبال‌کننده‌های فِیک اینستاگرامی!

مسی و رونالدو برای احتمالا آخرین بار به مصاف هم خواهند رفت و اینترمیامی برای دیداری دوستانه در عربستان سعودی است و قرار است در ۱ فوریه (۱۲ بهمن) به مصاف النصر برود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان