تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

بهترین اپلیکیشن برنامه‌ریزی فارسی

هر یک از اپلیکیشن‌های مربوط به برنامه ریزی ویژگی‌های متمایزی دارند. مثلا برخی از آن‌ها به بیشتر تمرکز کردن شما هنگام درس خواندن کمک می‌کنند و برخی نیز برای برنامه ریزی‌های تیمی و تقسیم کار مناسب هستند. در این مطلب بهترین اپلیکیشن برنامه‌ریزی فارسی را به شما معرفی می‌کنیم.  

بهترین اپلیکیشن برنامه‌ریزی فارسی

رویداد۲۴ سیما صابری: خیلی از افرادی که روزانه مقدار مشخصی کتاب می‌خوانند و تحصیل می‌کنند یا افرادی که به پیشرفت و برنامه داشتن در زندگی اهمیت می‌دهند این روز‌ها اپلیکیشن‌های برنامه ریزی را روی گوشی موبایل یاتبلت خود نصب می‌کنند. هر یک از اپلیکیشن‌های مربوط به برنامه ریزی ویژگی‌های متمایزی دارند. مثلا برخی از آن‌ها به بیشتر تمرکز کردن شما هنگام درس خواندن کمک می‌کنند و برخی نیز برای برنامه ریزی‌های تیمی و تقسیم کار مناسب هستند. در این مطلب بهترین اپلیکیشن برنامه‌ریزی فارسی را به شما معرفی می‌کنیم.  

اپلیکیشن برنامه ریزی Todoist

بهترین اپلیکیشن برنامه‌ریزی فارسی

اگر به دنبال یک اپلیکیشن محبوب برای برنامه ریزی روزانه خود هستند، اپلیکیشن Todoist یکی از گزینه‌های خوب است. این برنامه یک ابزار مدیریت و برنامه‌ریزی کار‌ها و وظایف است که به کاربران کمک می‌کند تا وظایف خود را بهبود بخشیده و و بازدهی بیشتری به صورت روزانه در کار‌های خود داشته باشید.

این اپلیکیشن قابلیت ایجاد لیست‌های وظایف، برنامه‌ریزی تاریخ‌ها و زمان بندی وظایف، اشتراک گذاری لیست‌ها با دیگران و ارائه گزارش‌های پیشرفت را فراهم می‌کند. همچنین Todoist قابلیت اتصال به نرم افزار‌ها و ابزار‌های دیگر مانند ایمیل، تقویم و ابزار‌های ارتباطی دیگر را نیز دارد. این اپلیکیشن بصورت رایگان و پولی در دسترس است و برای اندروید، iOS، ویندوز و مکینتاش قابل استفاده است.

اپلیکیشن برنامه ریزی Notion

بهترین اپلیکیشن برنامه‌ریزی فارسی

اپلیکیشن Notion یک ابزار چندمنظوره و چندکاره است که به کاربران امکان ایجاد و مدیریت یادداشت‌ها، پروژه‌ها، دفاتر کاری، برنامه‌های کاری، لیست‌های وظایف و ایجاد صفحات وب را فراهم می‌کند. در واقع تمام نظم زندگی خود را می‌توانید از طریق این برنامه تنظیم کنید و مدیریت زمان بهتری در زندگی داشته باشید. به ویژه اگر تحصیل می‌کنید، استفاده از آن را جدی بگیرید.

این اپلیکیشن قابلیت سازماندهی اطلاعات بصورت چند سطحی (چه متنی و چه چندرسانه‌ای) و همچنین اشتراک گذاری و همکاری بر روی محتوا را داراست. همین امر نقطه قوت این اپلیکیشن محسوب می‌شود. Notion از امکاناتی مانند ایجاد پایگاه دانش سازمانی، مدیریت پروژه، برنامه‌ریزی، مدیریت کانبان و وظایف، و ایجاد سند مشترک با ویرایش همزمان پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن به صورت وب، اپلیکیشن موبایل و نرم‌افزار دسکتاپ برای سیستم‌عامل‌های مختلف مانند Windows، macOS، iOS و Android قابل دسترسی است. Notion همچنین قابلیت اتصال به ابزار‌ها و سرویس‌های دیگری مانند Google Drive، Trello، Slack و... را داراست.

اپلیکیشن برنامه ریزی Forest

بهترین اپلیکیشن برنامه‌ریزی فارسی

حتی اگر از اپلیکیشن برنامه‌های دیگر استفاده می‌کنید، حتما Forest را هم دانلود کنید؛ چرا که می‌توانید با این اپ تمرکز خود را بیشتر کنید. در واقع این برنامه خلاقانه بر اساس بهترین تاکتیک‌های تمرکز ذهن طراحی شده است. اپلیکیشن Forest نیز یک ابزار برنامه‌ریزی و مدیریت زمان است که به کاربران کمک می‌کند تا تمرکز و توجه خود را در انجام وظایف و کار‌های مهم حفظ کنند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این اپلیکیشن این است که وقتی شما این اپلیکیشن را فعال می‌کنید تا وظیفه‌ای را انجام دهید، یک درخت مجازی کاشته می‌شود. اگر از این اپلیکیشن خارج شوید در حین انجام وظیفه، درخت کاشته نخواهد شد که به معنی از دست دادن تمرکز است.

کاربران می‌توانند با استفاده از زمانی که به انجام وظایف مهم اختصاص می‌دهند، جایزه‌های مجازی دریافت کنند. این اپلیکیشن همچنین قابلیت اتصال به ارائه دهندگان خدمات موفقیت، تقویم و سایر ابزار‌های مدیریت زمان را نیز داراست. Forest در دسترس برای دستگاه‌های iOS و اندروید است و در بین کاربران بسیار محبوب است که به دنبال افزایش تمرکز و مدیریت بهتر زمان خود هستند.

اپلیکیشن My life organized

بهترین اپلیکیشن برنامه‌ریزی فارسی

اپلیکیشن MyLifeOrganized یا MLO یک برنامه‌ریزی شخصی و مدیریت وظایف است که امکان برنامه‌ریزی و مدیریت طراحی شده‌ی وظایف را با استفاده از اهداف و دسته‌بنده‌های سلسله‌مراتبی فراهم می‌کند. این اپلیکیشن امکان ایجاد لیست‌های وظایف، برنامه‌ریزی بر اساس اهداف زمانی، تعیین اولویت‌ها و زمانبندی کارها، فراهم می‌کند. همچنین قابلیت اتصال و همگام‌سازی با دیگر ابزار‌های مدیریت زمان و وظایف را داراست. MLO به کاربران کمک می‌کند تا وظایف خود را بر اساس اولویت‌ها، دسته‌بندی‌ها و زمان بندی‌های مختلف سازماندهی کنند. ضمناً امکان سفارشی‌سازی و تطبیق به وضعیت و نیاز‌های فردی کاربران را فراهم می‌کند. این برنامه ریز همچون مورد‌های قبلی قابلیت اتصال و همگام‌سازی با ابزار‌ها و سرویس‌های دیگر مانند Google Calendar، Outlook، ToodleDo و... را داراست.

اپلیکیشن برنامه‌ریزی Trello

بهترین اپلیکیشن برنامه‌ریزی فارسی

اپلیکیشن Trello یک ابزار مدیریت پروژه و برنامه ریزی است که به کاربران امکان مدیریت و برنامه ریزی وظایف و پروژه‌های خود را ارائه می‌دهد. با استفاده از Trello، کاربران می‌توانند لیست‌های وظایف، کارت ها، برچسب ها، تاریخ‌های نمایش و سایر جزئیات مربوط به پروژه خود را سازماندهی کنند. همچنین این اپلیکیشن قابل استفاده بر روی انواع دستگاه‌های موبایل و کامپیوتر است و به صورت آنلاین قابل دسترس است.

اپلیکیشن برنامه ریزی Meister task

بهترین اپلیکیشن برنامه‌ریزی فارسی

نظم یکی از مهم‌ترین المان‌های برای پیشرفت در زندگی محسوب می‌شود و اپلیکیشن MeisterTask این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد که وظایف و پروژه‌های خود را بر اساس یک روال مشخص ازگام به گام و مهلت‌های زمانی مشخص، بررسی و مدیریت کنند. این اپلیکیشن از قابلیت‌هایی مانند سازماندهی وظایف بر اساس پروژه، اولویت یا وضعیت وضعیت وظایف، تقسیم کار بین اعضای تیم، هماهنگی تقویم و یادآوری‌ها، ارسال نظرات و اطلاعات بیشتر برای هر وظیفه، استفاده می‌کند.

با استفاده از MeisterTask، کاربران می‌توانند یک سیستم مدیریت وظایف کامل برای خود ایجاد کرده و وظایف را بر اساس اولویت‌ها و دسته‌بندی‌های مختلف سازماندهی کرده و تیم‌ها را به انجام کار‌ها هدایت کنند. همچنین قابلیت همزمانی با سایر ابزار‌های مشابه و هماهنگی با گوگل تقویم و ایجاد اعلان‌ها و یادآوری‌ها را نیز داراست.

با این وجود، MeisterTask به عنوان یک ابزار برنامه‌ریزی و مدیریت پروژه از قابلیت‌هایی برخوردار است که کمک می‌کند تیم‌ها و افراد در مدیریت وظایف و پروژه‌های خود بهبود یابند و به صورت کارآمدتر و کارآمدتر کار کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان