تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

بهترین اپلیکیشن یوگا برای اندروید

مردم نه تنها از یوگا برای رسیدن به سلامتی استفاده می‌کنند، بلکه از آن به عنوان مدیتیشن و به دنبال آرامش درونی نیز استفاده می‌کنند. تمام دنیا یوگا را به عنوان راهی عالی برای بهبود زندگی و رسیدن به بهترین شکل از خود می‌پذیرند. در این مطلب بهترین اپلیکیشن یوگا برای اندروید را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین اپلیکیشن یوگا برای اندروید

رویداد۲۴ سیما صابری: یوگا یکی از هنر‌های باستانی برای حفظ ذهن و بدن در بهترین حالت و حفظ یک سبک زندگی سالم است. امروزه، میلیون‌ها نفر از بهترین برنامه‌های یوگا برای حفظ تناسب اندام و یافتن تعادل بهتر بین قلب و روح استفاده می‌کنند. محبوبیت و نفوذ یوگا هنوز در حال افزایش است و افراد بیشتری از آن در سبک زندگی خود استفاده می‌کنند. مردم نه تنها از یوگا برای رسیدن به سلامتی استفاده می‌کنند، بلکه از آن به عنوان مدیتیشن و به دنبال آرامش درونی نیز استفاده می‌کنند. تمام دنیا یوگا را به عنوان راهی عالی برای بهبود زندگی و رسیدن به بهترین شکل از خود می‌پذیرند. در این مطلب بهترین اپلیکیشن یوگا برای اندروید را به شما معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن یوگا Daily Yoga

بهترین اپلیکیشن یوگا برای اندروید

آیا به دنبال بهترین برنامه یوگا هستید؟ Daily Yoga می‌تواند پاسخ شما باشد. این برنامه یکی از اپلیکیشن‌های جامع یوگا است که ۶ برنامه و ۱۳ جلسه رایگان را به کاربران خود ارائه می‌دهد. برای مبتدیان، راهنما‌های مختلفی برای شروع ارائه می‌دهد و به ایجاد یک مجموعه خوب قبل از انجام آسانا و ورزش پیچیده‌تر کمک می‌کند.

این برنامه جوایز بسیاری از جمله بهترین برنامه یوگا سال ۲۰۱۶-۲۰۱۹ توسط Healthline را به دلایل درست دریافت کرده است. به عنوان مثال، این برنامه بیش از ۵۰۰ آسانا، بیش از ۷۰ برنامه یوگا، بیش از ۵۰۰ جلسه یوگا، پیلاتس، و مدیتیشن و مجموعه عظیمی از کتاب‌ها را ارائه می‌دهد.

Daily Yoga همچنین می‌تواند در انجام یوگا به شما کمک کند تا قسمت‌های خاصی از بدن را هدف قرار دهید. به عنوان مثال، شکم، بدن، بازو، سینه، پا، و غیره. این برنامه همچنین نوتیفیکیشن‌هایی را برای یادآوری و تشویق شما به تمرین یوگا هر روز ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن یوگا Down Dog

بهترین اپلیکیشن یوگا برای اندروید

Down Dog بهترین برنامه یوگا در سال ۲۰۲۴ در فروشگاه Google Play است که ۴.۸ ستاره در رتبه بندی دارد. برخلاف بسیاری از برنامه‌های رایگان یوگا، چند ویدیو را ارائه نمی‌دهد که مدام تکرار شوند. بلکه هر بار که روی تشک می‌روید، تمرینات جدیدی را ارائه می‌دهد.

با این برنامه می‌توانید تمرینات خود را از ۶۰ هزار تمرین موجود در Down Dog ایجاد کنید. از انواع تمرین‌هایی مانند Vinyasa، Cardio Flow، Restorative، Ashtanga، Hot ۲۶ و Sun Salutation در میان سایر موارد انتخاب کنید تا استراتژی مراقبت‌های بهداشتی خود را ارتقا دهید. حتی اگر یک کاربر جدید Down Dog یا تازه وارد در یوگا هستید، می‌توانید سطح تجربه خود را نیز وارد کنید.

انتخاب گزینه‌هایی مانند سطح مبتدی ۱ برای شروع یوگا به شما این امکان را می‌دهد که به تمام کمک‌های مبتدیان که نیاز دارید دسترسی داشته باشید. این برنامه شامل تمرین‌هایی برای تمرکز روی کمردرد، استرس، مسائل مربوط به خواب و موارد دیگر است تا به شما کمک کند. علاوه بر این، ۶ صدای مختلف از معلمان یوگا وجود دارد که شما را از طریق تمرینات یوگا راهنمایی می‌کنند. موسیقی این اپلیکیشن همچنین شما را از طریق تمرینات تنفسی راهنمایی می‌کند. با افزایش و کاهش فرکانس تنفس در حین ورزش، موسیقی تغییر می‌کند.

اپلیکیشن یوگا Asana Rebel

بهترین اپلیکیشن یوگا برای اندروید

برنامه Asana Rebel یکی از بهترین برنامه‌های یوگا رایگان شامل بیش از ۱۰۰ تمرین است که توسط مربیان با تجربه یوگا طراحی شده و متناسب با اهداف تناسب اندام شما طراحی شده است. این برنامه کلاس‌ها را بر اساس زمان روز توصیه می‌کند، با تمرین‌های پرانرژی‌تر و با شدت بالا در صبح و جلسات یوگا و مدیتیشن ترمیمی در شب.

در واقع، شما می‌توانید هر تمرینی را با اصلاح جستجوی خود انتخاب کنید. این برنامه رایگان یوگا مبتدی همچنین دارای آزمون‌هایی برای کاربران است تا به آن‌ها کمک کند در مورد سلامتی بیاموزند. این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌های یوگا رایگان برای سالمندان و جوانان به شما امکان می‌دهد نوتیفیکیشن‌هایی را برای تمرین، مدیتیشن و حتی نوشیدن آب تنظیم کنید. مدیتیشن‌هایی نیز وجود دارد که اگر تصمیم به انجام آن‌ها داشته باشید می‌توانند زندگی شما را تغییر دهند. می‌توانید از Asana Rebel برای سلامت ذهنی و سلامت جسمانی خود در برنامه دلخواه خود استفاده کنید. چندین آهنگ فوق العاده نیز وجود دارد که می‌تواند به طور موثر چرخه خواب شما را بهبود بخشد. علاوه بر همه این امکانات، می‌توانید دستور العمل‌هایی را که برای سالم‌تر کردن سبک زندگی‌تان طراحی شده‌اند، کشف کنید. صرف نظر از اولویت‌های غذایی که دنبال می‌کنید، طیف وسیعی از دستور العمل‌ها توسط Asana Rebel برای همه توصیه می‌شود.

اپلیکیشن یوگا ۵ Minute Yoga

بهترین اپلیکیشن یوگا برای اندروید

این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌های یوگا، آسانا‌ها و تمرینات مختلفی را ارائه می‌دهد تا به افراد کمک کند سلامت جسمی و روانی خود را بهبود بخشند. این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های مدیتیشن یوگا به شما کمک می‌کند برنامه‌های روزانه خود را بسازید. تمام تمرینات با دستورالعمل‌ها و تصاویر دقیق توضیح داده شده است. این جلسات به گونه‌ای طراحی شده اند که در ۵ دقیقه تکمیل می‌شوند و حداکثر نتیجه را در حداقل زمان به شما می‌دهند. همانطور که در تمرین پیشرفت می‌کنید، برنامه یوگا ۵ دقیقه‌ای سطح تخصص شما را نیز ارتقا می‌دهد.

سطوح در برنامه یوگا ۵ دقیقه‌ای به میزان مهارت شما در تمرینات یوگا اشاره دارد و توصیه‌های تمرینی را بر اساس آن سفارشی می‌کند. اگر می‌خواهید استرس ذهنی ناشی از کار خود را کاهش دهید یا می‌خواهید بهتر بخوابید، تمرینات یوگا در این اپلیکیشن مفید است. همچنین می‌توانید از این برنامه برای ایجاد یک عادت سالم مثل یوگای روزانه استفاده کنید.

اپلیکیشن یوگا Alo Moves

بهترین اپلیکیشن یوگا برای اندروید

Alo Moves یک برنامه تناسب اندام عالی برای زنان و مردان است که نه تنها کلاس‌های یوگا، بلکه HIIT، پیلاتس، تمرینات قدرتی، و کلاس‌های barre را برای همه، از مبتدی تا تمرین کننده یوگا با تجربه، ارائه می‌دهد. بهترین برنامه یوگا مبتدی دارای بیش از ۲۵۰۰ کلاس ویدیویی از مربیان کلاس جهانی است.

در این بهترین برنامه یوگا برای مبتدیان، تمرینات خانگی شما زمانی که همراه با ویدیو‌هایی که در مکان‌های خیره‌کننده گرفته شده‌اند، از جمله مراکش، پوزیتانو و مالیبو را دنبال می‌کنید، بسیار الهام‌بخش‌تر خواهند بود. این برنامه همچنین کاتالوگ خود را با کلاس‌های جدید هر هفته به روز می‌کند که می‌توانید برای تمرین بهتر یوگا در آن‌ها کاوش کنید. علاوه بر این، مراقبه‌ها و یادآوری‌های ذهن آگاهی وجود دارد که شما را در مسیر نگه می‌دارد.
برای شروع در Alo Moves، می‌توانید با جستجو در چندین سبک ارائه شده توسط برنامه شروع کنید. این سبک‌های یوگا همراه با دستورالعمل‌های عمیق طراحی شده اند تا به شما کمک کنند احساس بهتری داشته باشید و بهتر زندگی کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان