تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۲

بهترین برنامه قفل عکس و فیلم آیفون

برنامه‌های قفل عکس که به شما کمک می‌کند عکس‌های آیفون خود را مخفی کنید. این‌ها برنامه‌ها کمک می‌کنند عکس‌ها را مخفی کنید، آن‌ها را با رمز عبور قفل کنید و پوشه‌های مخفی ایجاد کنید.

بهترین برنامه قفل عکس و فیلم آیفون

رویداد۲۴ سیما صابری: در دنیایی که دسترسی به حریم خصوصی آنلاین سخت‌تر می‌شود، کاربران باید تمام تلاش خود را برای محافظت از آنچه متعلق به آنهاست انجام دهند. خوشبختانه، می‌توانید از برخی برنامه‌های کاربردی مخفی‌کننده عکس استفاده کنید تا همه شخصی‌ترین عکس‌ها و داده‌های خود را ایمن و سالم نگه دارید.

در ادامه برخی از بهترین برنامه‌های قفل عکس در آیفون آورده شده است. برنامه‌های قفل عکس که به شما کمک می‌کند عکس‌های آیفون خود را مخفی کنید. این‌ها برنامه‌ها کمک می‌کنند عکس‌ها را مخفی کنید، آن‌ها را با رمز عبور قفل کنید و پوشه‌های مخفی ایجاد کنید.

برنامه HiddenVault

بهترین برنامه قفل عکس و فیلم آیفون

برنامه HiddenVault یک برنامه پنهان کننده عکس است که امکاناتی بیش از قفل عکس ارائه می‌دهد. همچنین یک نسخه پشتیبان iCloud، یک مرورگر خصوصی، یک انبار رمز عبور داخلی و یک گالری عکس برای فریب دادن مزاحمان فراهم می‌کند. بعلاوه، این برنامه هیچ یک از داده‌های خصوصی شما را ذخیره نمی‌کند، که این امر برای زمانی که می‌خواهید حریم خصوصی مطلق داشته باشید بسیار مهم است. با این برنامه شما می‌توانید عکس‌ها و برنامه‌های خود را با استفاده از FaceID یا کد پین ایمن کنید. اپلیکیشن HiddenVault دارای امتیاز ۴.۷ از ۵ ستاره در اپ استور است. می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید، اما برای استفاده از بهترین ویژگی‌ها باید اکانت تهیه کنید.

بهترین بخش این برنامه راه اندازی آسان آن و دارا بودن یک رابط کاربر پسند است. در عرض چند ثانیه، یک کد پین تنظیم می‌کنید، اولین قفل خود را ایجاد می‌کنید و عکس‌ها را اضافه می‌کنید.

برنامه Private Photo Vault

بهترین برنامه قفل عکس و فیلم آیفون

اپلیکیشن Private Photo Vault یکی دیگر از برنامه‌های فوق العاده برای مخفی کردن عکس‌ها است. بیش از نیم میلیون نفر از آن برای ایمن سازی خصوصی‌ترین قسمت‌های آیفون خود استفاده می‌کنند. این ویژگی‌ها شامل قفل کردن عکس‌ها و فیلم‌ها، دوربین خصوصی، گزارش خرابی و رمز عبور است. می‌توانید مستقیماً از وب سایت این برنامه به پشتیبانی نیز دسترسی داشته باشید.


بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن کتاب اندروید


برنامه Private Photo Vault به عنوان برنامه شماره یک iOS برای حفظ حریم خصوصی عکس در صفحه اصلی خود فهرست شده است و این برنامه دارای ۴.۸ از ۵ ستاره در اپ استور است.

برنامه KeepSafe

بهترین برنامه قفل عکس و فیلم آیفون

برنامه KeepSafe photo hider بیش از ۷۰ میلیون کاربر دارد و دارای رابط کاربری زیبا و طراحی آسان برای استفاده است. علاوه بر محافظت از عکس‌های خود، می‌توانید شناسه، گواهینامه رانندگی، کارت‌های اعتباری و موارد دیگر را نیز ایمن کنید. KeepSafe از یک کد پین برای امنیت استفاده می‌کند و می‌توانید تا ۱۰۰۰۰ مورد را در فضای ذخیره سازی ابری امن نگه دارید.

وقتی KeepSafe را نصب می‌کنید، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد شوید. سپس یک پین ۴ رقمی ایجاد می‌کنید و موارد لازم را اضافه می‌کنید. می‌توانید فوراً عکس‌ها یا فایل‌ها را به آلبوم اصلی خود اضافه کنید. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده است و از دلایل محبوبیت آن محسوب می‌شود.

برنامه Locker

بهترین برنامه قفل عکس و فیلم آیفون

اپلیکیشن Locker با رتبه ۴.۵ ستاره در اپ استور، یک برنامه مخفی کننده عکس است که می‌تواند تمام عکس ها، فیلم ها، فایل‌ها و یادداشت‌های شما را با استفاده از پین، فیس آی دی یا تاچ آی دی ایمن نگه دارد.‌

می‌توانید برنامه‌های خاصی را قفل کنید. این برنامه حتی شامل نمایشگر عکس و پخش کننده ویدیو نیز می‌شود. به علاوه، برخلاف بسیاری از برنامه‌های مخفی عکس، استفاده از آن رایگان است.

برنامه Secret photos KYMS

بهترین برنامه قفل عکس و فیلم آیفون

اپلیکیشن Secret Photos KYMS از یک رویکرد منحصر به فرد برای حفظ حریم خصوصی برای مخفی کردن عکس‌ها و فیلم‌های شما استفاده می‌کند. این برنامه برای فریب هر کسی که تلفن شما را برمی دارد و سعی می‌کند وارد عکس‌های مخفی شما شود، طراحی شده است و عکس‌ها را در برنامه فیک ماشین حساب ذخیره می‌کند.

برنامه Secret Photos KYMS شامل یک پخش‌کننده ویدئو و نمایشگر تصویر داخلی است و می‌توانید سایر اسناد را در آن ایمن کنید. به علاوه، این برنامه مجموعه‌های سفارشی از عکس‌ها، ویدیو‌ها یا فایل‌ها را برای ایمن نگه داشتن آسان ایجاد و از یک کد PUK منحصر به فرد برای بازیابی رمز عبور استفاده می‌کند. رابط کاربری آن نیز شیک و مدرن است که آیکون‌هایی در صفحه اصلی دارد که شما را به هر منطقه‌ای که برای ایمن سازی نیاز دارید هدایت می‌کند. استفاده از این برنامه رایگان است، اما می‌توانید تبلیغات را حذف کنید و با اشتراک به ویژگی‌های برتر این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید.

برنامه Updf Photo Lock

بهترین برنامه قفل عکس و فیلم آیفون

به گزارش رویداد۲۴ برنامه Updf Photo Lock یک برنامه قفل عکس در آیفون است که می‌توانید از آن برای ایمن سازی محتوایی که نمی‌خواهید کسی ببیند استفاده کنید. شایان ذکر است که Updf Photo Lock، قبل از هر چیز، یک ویرایشگر PDF است که به شما امکان مشاهده، حاشیه نویسی، اشتراک گذاری و مدیریت اسناد امن را می‌دهد. همچنین این برنامه به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از ویژگی فضای امنیتی خود، عکس‌ها و سایر محتوا‌ها را ایمن کنید. این برنامه دارای امتیاز ۳.۹ در اپ استور است.

برنامه Safe Lock Photo Album

بهترین برنامه قفل عکس و فیلم آیفون

یکی دیگر از گزینه‌های مخفی کردن چیز‌های شخصی در آیفون، آلبوم عکس قفل ایمن است. این برنامه رتبه ۴.۸ ستاره را در اپ استور با ۲۲ هزار دانلود نشان می‌دهد. می‌توانید داده‌های خود را با یک کد پین، شناسه لمسی، FaceID، DotLock یا رمز‌های عبور عددی و الفبایی ایمن کنید. این برنامه از یک گالری جعلی برای فریب مزاحمان استفاده می‌کند.

با استفاده از پوشه‌های مخفی، می‌توانید فیلم‌ها، یادداشت‌ها، فایل‌ها و تصاویر خود را در صندوق‌های امن سامان‌دهی کنید. حتی می‌توانید با استفاده از دوربین داخلی که مستقیماً به آلبوم عکس امن شما می‌رود، عکس بگیرید. همچنین می‌توانید اسناد خصوصی مانند گذرنامه، شناسنامه، گواهینامه رانندگی، کارت‌های بانکی و ... را ذخیره کنید. از حرکات اشاره‌ای برای قفل کردن فوری عکس‌های خود یا مخفی کردن برنامه از چشمان کنجکاو استفاده کنید.

نمایش اسلاید داخلی و ابزار‌های اشتراک گذاری در آلبوم عکس قفل ایمن به شما امکان می‌دهد عکس‌های مخفی خود را با هر کسی به اشتراک بگذارید. گزینه‌های امنیتی اضافی شامل یک ویژگی ضد سرقت است که هر زمان که شخصی بدون اجازه شما به پوشه‌های مخفی شما دسترسی پیدا کند، گزارش‌های نفوذ را برای شما ارسال می‌کند.

برنامه LockMyPix

بهترین برنامه قفل عکس و فیلم آیفون

برنامه LockMyPix یک برنامه پنهان کننده عکس ضروری با رمزگذاری AES CTR برای ایمن نگه داشتن عکس ها، فیلم‌ها و اسناد آیفون شما است. برنامه LockMyPix دارای امتیاز ۴.۸ در اپ استور است.

برخی از ویژگی‌های مفید عبارتند از: رمزگذاری سری، آلبوم عکس و آلبوم ویدیو جعلی برای استفاده در صورتی که مجبور به باز کردن آن هستید. همچنین می‌توانید با تغییر سریع تنظیمات، برنامه را برای چشمان کنجکاو نامرئی کنید و می‌توانید از FaceID یا TouchID برای باز کردن قفل فایل‌های خود استفاده کنید.

برنامه Hide It Pro

بهترین برنامه قفل عکس و فیلم آیفون

اپلیکیشن Hide It Pro عکس‌ها، ویدیوها، موسیقی و برنامه‌های آیفون را ایمن می‌کند. می‌توانید از رمز عبور یا اثر انگشت خود برای قفل و باز کردن قفل فایل‌ها استفاده کنید. تمام اطلاعات شما برای جلوگیری از نفوذ ناخواسته رمزگذاری شده است. Hide It Pro دارای رتبه ۴.۷ ستاره در اپ استور است. توسعه دهنده Hide It Pro می‌گوید که بیش از ۲۰ میلیون نفر از این برنامه استفاده می‌کنند. سایر ویژگی‌های برجسته عبارتند از مرور خصوصی، یادداشت برداری ایمن، چت امن و پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته.

برنامه Vaulty

بهترین برنامه قفل عکس و فیلم آیفون

برنامه Vaulty یک برنامه قفل عکس و مخفی کننده عکس ایمن است. برخی از ویژگی‌های این برنامه شامل گالری خصوصی برای عکس‌های شما، حفاظت از رمز عبور ایمن و پشتیبان گیری خودکار است. اگر کسی وارد گالری شما شود برنامه به طور خودکار عکسی از او می‌گیرد تا بدانید مقصر کیست.
این برنامه به زیبایی با رابط کاربری آسان طراحی شده است و شما به راحتی می‌توانید چندین فایل برای مدیریت دارایی‌های خصوصی خود ایجاد کنید. همچنین از دوربین داخلی برای گرفتن عکس‌های امن استفاده کنید. این برنامه شامل ویژگی‌های سازماندهی، مرتب سازی و جستجوی قدرتمند است. به علاوه، فیلتر‌های داخلی به شما امکان می‌دهند عکس‌های خود را ویرایش کرده و به راحتی به اشتراک بگذارید. برای شروع استفاده از برنامه، باید ثبت نام کنید یا وارد شوید، و بلافاصله قیمت برنامه‌های پریمیوم را مشاهده خواهید کرد. البته شما می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید، اما اگر می‌خواهید مهم‌ترین ویژگی‌های آن را باز کنید، به یاکانت پرمیوم نیاز دارید.

هرچه هست حفظ حریم خصوصی کاربران به یک کلید واژه مهم در صنعت امنیت سایبری تبدیل شده است. حتی با وجود ویژگی‌های امنیتی داخلی چشمگیر در آیفون، گاهی اوقات به موارد بیشتری نیاز دارید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان