تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

معاون رئیسی: بن‌بستی در کشور نداریم؛ مسیر رشد کشور را پرشتاب‌تر ادامه می‌دهیم

دولت تلاش می‌کند تا از خانواده تولید، صنعت، دانشگاه و تولید علم و دانش‌بنیان حمایت می‌کند افزود: بسیاری از رؤسای جمهور سایر کشور‌ها پارک علم و فناوری پردیس را ملاحظه می‌کنند متحیر می‌شوند، چراکه در خیلی از حوزه‌ها پیشرفت کردیم.

معاون رئیسی: بن‌بستی در کشور نداریم؛ مسیر رشد کشور را پرشتاب‌تر ادامه می‌دهیم
رویداد۲۴ محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: بن‌بستی نداریم و با عزم مشکلات را پشت سر می‌گذاریم و مسیر رشد کشور را پرشتاب‌تر ادامه می‌دهیم.

به گزارش تسنیم، محسن منصوری در آیین رونمایی محصولات دانش‌بنیان استان سمنان اظهار داشت: هر جای کشور را ببینیم اتفاق جدی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنایع پزشکی، زیست‌محیطی، عمرانی و اجتماعی افتاده و شاهد شکوفایی در کشور هستیم و سمنان هم پیشتاز است.

وی با بیان اینکه باید با علم مدیریت با منابع محدود، مصارف را پاسخ دهیم گفت: وقتی یکی از محصولات دانش‌بنیان ارزش‌افزوده ۱۵۰ برابری ایجاد می‌کند یعنی این اوج کار دانش‌بنیانی است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه اتکا به ظرفیت داخلی و جوانان و کسانی که با نبوغ توانستند مسائل را حل‌وفصل کنند بسیار مهم است؛ افزود: هر جایی که متکی به داخل بودیم پیشرفت کردیم و هر جایی چشم به خارج داشتیم ضرر کردیم.

معاون رئیس‌جمهور ضمن قدردانی از کسانی که از ابتدای زنجیره تولید و زنجیره عرضه و تولید زحمت می‌کشند گفت: دولت از تولید و صنعت و دانش‌بنیان‌ها حمایت می‌کند.

منصوری افزود: دولت تلاش می‌کند تا از خانواده تولید، صنعت، دانشگاه و تولید علم و دانش‌بنیان حمایت می‌کند افزود: بسیاری از رؤسای جمهور سایر کشور‌ها پارک علم و فناوری پردیس را ملاحظه می‌کنند متحیر می‌شوند، چراکه در خیلی از حوزه‌ها پیشرفت کردیم.

منصوری خاطرنشان کرد: بر این مبنا رئیس‌جمهور برای این موضوع وقت می‌گذارند و در حوزه توجه به صنعتگران و تولیدکنندگان خودشان رئیس‌جمهور وقت می‌گذراند و ساعت‌ها برای رفع مشکل تولیدکننده بن‌بستی نداریم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: بن‌بستی نداریم و با عزم مشکلات را پشت سر می‌گذاریم و مسیر رشد کشور را پرشتاب‌تر ادامه می‌دهیم.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دولت سیزدهم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
0
2
پیشرفت شون به جهت منافع خودشون هست نه ما ملّت!
خدا لعنت شون کنه!زامبی ها
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان