تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

مشخصات فنی خودروی MG GT وارداتی جدید به بازار ایران

فردا موتورز در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران، اتو اکسپو تهران، برای نخستین بار از ام جی GT پرده برداشت.

ام جی GT

رویداد۲۴ نمایشگاه خودرو تهران از دهم بهمن ماه آغاز شد و تا ۱۵ بهمن ماه ادامه داشت. در این رویداد بزرگ خودروسازان بخش دولتی و خصوصی، آخرین دستاورد‌ها و محصولات خود را به نمایش گذاشتند. در این متن، ما به معرفی سدان وارداتی جدید ام جی GT می‌پردازیم که در رویداد فردا موتور معرفی شد.

طراحی ظاهری ام جی GT

ام جی جی تی وارداتی جدید به بازار ایران

دو سال پیش، در نمایشگاه پکن، شرکت MG با رونمایی از مدل جدید MG GT، همگان را متعجب کرد. طراحی جدید MG GT بسیار مدرن شده است. در نمای جلو، چهره‌ای تهاجمی و خشمگین را مشاهده می‌کنیم که با یک جلوپنجره عریض مشبک و تیره و دو چراغ کشیده بسیار اسپرت ترکیب شده است.

در نمای کناری، خطوط جذاب و پرتحرکی را مشاهده می‌کنیم که از چراغ‌های جلو آغاز می‌شود و تا در عقب، روی گلگیر، ادامه می‌یابد و به چراغ‌های عقب متصل می‌شود. سقف با شیب و فرم طراحی ستون‌های B و C نیز به شکل منحصر به فرد خود جذابیت دارند.

در بخش عقب خودرو، چراغ‌های جداگانه‌ای که شباهت زیادی به چراغ‌های نسل قبلی مرسدس بنز C کلاس دارند، قرار دارند و موتیف سه‌تایی در آن‌ها شما را به یاد محصولات جدید پژو می‌اندازد. فرم سپر عقب نیز نسبت به گذشته بسیار جذاب‌تر شده و ظاهری شبیه خودرو‌های اسپرت به خود گرفته است. دو خروجی اگزوز کرومی نیز در میان دیفیوزر سپر قرار گرفته‌اند و جلوه تهاجمی خودرو را تکمیل می‌کنند.

کابین و امکانات خودرو ام جی GT

ام جی جی تی وارداتی جدید به بازار ایران

در بخش کابین، طراحی محوری و جذاب راننده را مشاهده می‌کنیم. خوشبختانه، مشابه نمای عقب که چراغ‌ها به یکدیگر متصل نبودند، در داخل کابین نیز مانیتور و کلاستر جداگانه قرار دارند. فرمان با سه شاخه و شیفتر گیربکس با شیفت بای وایر نیز جزئیات دیگری هستند که در کابین خودرو جلب توجه می‌کنند.

امکانات این خودرو شامل کلاستر دیجیتال، تریم چرمی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رادار بین خطوط، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار پیشگیری تصادف از جلو، کنترل سرعت بحرانی، شیفتر‌های پشت فرمان، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم پایش فشار هوای تایرها، سانروف، سیستم استارت و ورود بدون کلید و ... می‌شود.

در ابعاد بدنه، MG GT دارای ۴.۶۷۵ میلی‌متر طول، ۱.۸۴۲ میلی‌متر عرض، ۱.۴۸۰ میلی‌متر ارتفاع و فاصله بین محور‌های ۲.۶۸۰ میلی‌متر است.

مشخصات فنی ام جی GT

ام جی جی تی وارداتی جدید به بازار ایران

خودرو MG GT با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ، قدرت ۱۷۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این قدرت توسط جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه (W-DCT) به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان