تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

حرکت زشت و غیراخلاقی کریستیانو رونالدو

پس از حرکت زشت رونالدو در تونل استادیوم کینگدام آرنا، الهلال به دنبال محرومیت این بازیکن است.

حرکت زشت و غیراخلاقی کریستیانو رونالدو
رویداد۲۴ دیدار پایانی تورنمنت سه جانبه جام فصل ریاض با پیروزی دو بر صفر الهلال برابر النصر به پایان رسید. آبی پوشان در مسابقه‌ای که کاملا از حریف خود برتر بودند و حتی دو گل آفساید نیز به ثمر رساندند، برنده از زمین خارج شدند.

اما در پایان این مسابقه، اتفاق عجیبی در تونل استادیوم کینگدام آرنا رخ داد که واکنش‌های زیادی را در پی داشت. زمانیکه دو تیم منتظر اعطای جام بودند، به دلیل تأخیر در برگزاری مراسم، رونالدو با عصبانیت شدید، از هم تیمی هایش خواست تا راهی رختکن شوند.

این حرکت رونالدو و فرستادن بازیکنان النصر به رختکن بدون حضور در مراسم اعطای جام، با واکنش هواداران الهلال همراه شد و آن‌ها با هو کردن فوق ستاره پرتغالی، مخالفت خود را با این اقدام نشان دادند.

در زمانیکه رونالدو قصد داشت از تونل استادیوم به سمت رختکن حرکت کند، هواداران الهلال شال‌های آبی رنگ تیمشان را به سمت فوق ستاره پرتغالی پرتاب کردند که کریستیانو یکی از آن‌ها را از زمین برداشت و پس از انجام حرکتی شرم آور، آن را به گوشه‌ای پرتاب کرد.

ویدیوی این حرکت عجیب و غیراخلاقی رونالدو واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی و رسانه‌های دنیا به دنبال داشت و حالا پایگاه خبری سعودی اسپورت از درخواست الهلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان برای محرومیت رونالدو خبر داده است.

کاپیتان تیم ملی پرتغال پیش از این نیز و در روز‌های نخست حضور در عربستان، حرکت زشت دیگری را مقابل هواداران الهلال انجام داده بود و حالا با تکرار این موضوع، باشگاه رقیب در تلاش است تا کمیته انضباطی را برای محرومیت CR ۷ ترغیب کند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان