تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

شگرد پلنگ برای شکار خانواده گراز وحشی+ فیلم

این پلنگ نه تنها توانست به اندازه‌ای نزدیک شود که یک گراز در حال فرار را بگیرد، بلکه توانست چند گراز دیگر را پشت سرهم شکار کند.

شگرد پلنگ برای شکار خانواده گراز وحشی+ فیلم

رویداد۲۴ حسین فلاحی: آیا تا به حال با یک کودک حریص در هالووین ملاقات کرده اید؟ آنهایی که به یک آب نبات چوبی راضی نیستند و مدام آب نبات چوبی بیشتری درخواست می کنند. خب، این پلنگ در ویدیوی زیر، شبیه به یک بچه حریص است. این حیوان به یک بچه گراز وحشی راضی نیست و همه را می خواهد.

پلنگ گرسنه برای غذا شکار می کند

ویدیوی زیر یک ماه پیش منتشر شد و تاکنون نیم میلیون بازدید داشته است. یک کانال یویتوب این ویدیو را از وسط شکار یک پلنگ گرسنه به اشتراک گذاشت. این کانال فیلم های به روز حیوانات در آفریقا از حیواناتی مانند شیر، گورکن عسل خوار، فیل، اسب آبی و غیره را به اشتراک می گذارد.

تلاش خانواده گراز وحشی برای فرار از پلنگ

با شروع ویدیو، می بینیم که یک پلنگ یک بچه گراز وحشی را شکار کرده است. او به تازگی آن را برای کشتن نهایی جمع آوری کرده است. گرازهای وحشی ها به طور طبیعی موجوداتی پرخاشگر هستند. سوال اینجاست که این پلنگ چگونه توانسته چند گراز وحشی را پشت سر هم شکار کن؟ به گفته بی بی سی، «زمانی که پلنگ شکار می کنند، این کار را با پنهان کاری انجام می دهد. پلنگ‌ها شکارچیانی با قابلیت استتار فوق‌العاده هستند که تا چند متری طعمه بی‌خبر خود می‌خزند…»

این پلنگ نه تنها توانست به اندازه‌ای نزدیک شود که یک گراز در حال فرار را بگیرد، بلکه توانست چند گراز دیگر را پشت سرهم شکار کند. این حیوان تنها به دو موردی که به معنای واقعی کلمه کنار پنجه هایش دارد راضی نمی شود. در ثانیه 55 ویدئو، ما شاهد حمله پلنگ به سمت لانه گراز هستیم.  همانطور که می بینید وقتی زگیل دیگری بیرون می آید پلنگ آن را نیز شکار می کند تا یک ضیافت کامل برای شام خود مهیا کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
علی از لاهیجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
0
1
آقای فلّاحی . چه نیازی به مثال زدن از هالووین بود ؟ مگر ما خارجی هستیم ؟ خیر سرمان ایرانی هستیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
0
0
زگیل دیگری؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان