تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

پلیکان مثل اف۱۶ به عقاب ماهی گیر حمله کرد+ فیلم

پلیکان تعقیب کننده به محض رسیدن به عقاب شروع به باز کردن دهان بزرگ خود می کند تا مانند سیاه چاله ای که همه چیز را می بلعد ماهی را ببلعد!

پلیکان مثل اف۱۶ به عقاب ماهی گیر حمله کرد+ فیلم

رویداد۲۴ حسین فلاحی: در کلیپ قابل توجهی که در پایین صفحه منتشر شده است، لحظه حمله یک پلیکان قهوه‌ای به عقاب ماهی گیر را در آسمان به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود که این پرنده مانند هواپیمای جنگی پشت عقاب ماهی گیر پرواز می‌کند تا طعمه آن را بقاپد!

در این ویدئو تفاوت اندازه بین این دو پرنده قابل توجه است. عقاب ماهی گیر در مقابل پلیکان قهوه‌ای به پرنده کوتوله تبدیل می‌شود و طول بال‌های پلیکان دو برابرعقاب ماهی گیر است. به محض اینکه پلیکان به تعقیب عقاب ماهی‌ گیر، شکارچی با چشم‌های تیزبین از آن آگاه شده و فرار می کند.

در این ویدئو عقاب ماهی گیردر حالی که به پشت و زیر بال خود نگاه می‌کند پلیکان بزرگ را در تعقیب خود می‌بیند. پلیکان تعقیب کننده به محض رسیدن به عقاب شروع به باز کردن دهان بزرگ خود می کند تا مانند سیاه چاله ای که همه چیز را می بلعد ماهی را ببلعد! با این حال عقاب ماهی گیربا یک مانور تماشایی راه را برای فرار خود آماده می‌کند.

عقاب ماهی‌ گیر چنگ‌های خود را در حالی که روی سطح آب می‌چرخد، باز می‌کند! در آخرین ثانیه، عقاب ماهی‌گیر درهوا ترمز گرفته و به سمت راست منحرف می‌شود! وقتی پلیکان سرش را می چرخاند، عقاب از مقابل آن منحرف شده و از خطر گریخته است. این احتمال وجود داشت اگر پلیکان موفق می شد ممکن بود عقاب ماهی گیر را همراه با ماهی ببلعد!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان