تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

سرنوشت فرزند مسعود رجوی چه شد؟

سرنوشت مصطفی رجوی باید گفت که خون شهید ابوالقاسم و آن نامه‌ای فداکارانه پدر این شهید، بالاخره اثر داشت؛ این بچه در ایران بزرگ شد، بعد از ایران رفت و به منافقین پیوست.

مسعود رجوی

رویداد۲۴ جماران نوشت:‌ علی بیزه، از رزمندگان حاضر در هشت سال جنگ تحمیلی از پاییز سال ۱۳۶۰ در جریان ترور‌های روزانه سازمان مجاهدین خلق در تهران و کشتار مردم پایتخت، نقش موثری در شکل‌دهی و سامان‌دهی مرکز عملیات کمیته مرکزی برای مقابله با خانه‌های تیمی این سازمان داشت.


بیشتر بخوانید: متهمان پرونده سازمان مجاهدین خلق چه کسانی هستند؟


 او درباره سرنوشت پسر رجوی که در خانه تیمی موسی خیابانی پیدا شد گفت: سرنوشت مصطفی رجوی باید گفت که خون شهید ابوالقاسم و آن نامه فداکارانه پدر این شهید، بالاخره اثر داشت؛ این بچه در ایران بزرگ شد، بعد از ایران رفت و به منافقین پیوست، ولی بعد از مدتی از منافقین جدا شد و دوباره به ایران برگشت. به فرانسه رفت و به منافقین پیوست. بعد از راه و رسم پدرش و آن سازمان مخوفی که پدرش درست کرده بود، برید. به نظر من این برگشتن هم نتیجه همان خون و آن نامه پدر شهید بوده است. الآن هم دارد به زندگی معمولی خود ادامه می‌دهد.

منبع: جماران
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مسعود رجوی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
0
0
مهم این است که آقا زاده باشی! رفت وبرگشت و رفت و اومد و رفت و..... چه خبره؟ این اگه عامل شما نبود که هزارتا کفن پوسونده بود
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان