تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
سعید محمد در مراسم اعلام موجودیت جبهه مردمی صبح ایران:

هیچگونه سمتی چه اجرایی و چه نظامی ندارم/ بعنوان امین و ناظر مردمی در این جبهه خدمت میکنم

سعید محمد در مراسم اعلام موجودیت جبهه مردمی صبح ایران گفت: هیچگونه سمتی چه اجرایی و چه نظامی ندارم و بعنوان امین و ناظر مردمی در این جبهه در خدمت مردم هستم.

هیچگونه سمتی چه اجرایی و چه نظامی ندارم/ بعنوان امین و ناظر مردمی در این جبهه خدمت میکنم

رویداد۲۴ در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی جبهه صبح ایران به دبیر کلی علی‌اکبر رائفی‌پور اعلام موجودیت کرد.

سعید محمد در مراسم اعلام موجودیت جبهه مردمی صبح ایران گفت: این دوره انتخابات مجلس براستی فرق خواهد کرد و یک جبهه مردمی جدید شکل گرفته و بنا داریم صدای مردم باشیم و این مجموعه کاملا به صورت فراجناحی تشکیل شده و برای این جبهه تفکرات دسته و جناح‌ها ملاک حضور افراد نیست برای ما مهم این است که اشخاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قانون اساسی و همچنین ولایت فقیه را قبول داشته باشند و عاشق کشور بوده و به دنبال اعتلای این نظام مقدس باشند و بخواهند مسائل کشور و مردم حل شود تا آینده بهتری برای فرزندانمان رقم بزنیم، اما هیچگاه سیاه نمایی نمی‌کنیم و به دنبال وحدت و انسجام ملی هستیم. اما وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند مشارکت حداکثری یعنی باید مجموعه‌های شکل بگیرد با گفتمان‌های متعدد تا مسائل را بیان کنند و مردم از طیف‌های مختلف هر کدام را پسندیدند به آن طیف رجوع کنند.

وی در ادامه گفت: اینکه هرکسی بخواهد حرف جدیدی بزند محکومش کنند بگویند این‌ها ضد ولایت فقیه هستند برخلاف گفتمان رهبری هستند، تا مسقلین را از صحنه خارج کنند، آیا این مشارکت حداکثری ایجاد میکند؟.

سعید محمد ادامه داد: امروز جوانان در کف جامعه میگویند این همه رای دادیم چه شد و باید جوانان نتیجه انتخاب‌ها رو لمس کنند تغییر را احساس کنند که این باعث ایجاد نشاط و انگیزه در جوانان خواهد شد.

وی همچنین گفت: من از اوایل سال ١۴٠٠ از سپاه منفک شده ام و هیچ سمتی در تشکیلات نظامی ندارم و صرفا به امور پژوهشی و دانشگاهی مشغول هستم و در جبهه صبح ایران به دعوت مردم و جوانان فقط به عنوان ناظر و امین مردمی حضور خواهم داشت و حتی در این جبهه هم سمت اجرایی برعهده ندارم و ضمنا خودم هم کاندید نشدم تا بتوانم در آینده از وکلای مردم که از این جبهه وارد مجلس می‌شوند مطلبه خواسته‌های مردم را بنمایم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سعید محمد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
0
4
دبیر کلی رائفی پور ?
مملکت به کجا داره میره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
0
ماله کش های عاشق تثبیت بحران های وضع موجود و عامل حفظ نارضایتی های بروز یافته پارسال هیچ طرح و انگیزه ای برای جذب مردم به مشارکت بیشتر ندارند بلک۶ در این ۲ ماه ضد حال بیشتر به مردم داده اند وقتی اغلب نخبگان و مردم از انحصارطلبی قانونی مجازی و ضدیت برخی عناصر کلیدی مجلس ۱۱ با شفافیت و انحصار طلبی صنایع ناراحت اند
طرح های نمایشی فیک هیچ فرقی با بزک و تبرج ولنگار خیابانی نداره اولی ژست کاربلدی میگیره اما دومی برچسب بی توجهی به جنگ نرم دشمنان میخوره
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان